Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je maar gelukkig bent!!
. 

eindelijk mn meissie dan ophalen! En mn kleine kereltje
.
Dus heb ik even mazzel!
en zou jou en sun ook nog eens komen fotograferen!! 
Het is hier vaak wel erg stil zeg, hoe kan dat nou
.
Super leuk!!!!!!

Ik maak er een gezellige dag van met een vriendin en ex stalgenootje op de keuring. We hebben er mooi weer bij iig
. Maakt mij niks uit of ze opgenomen wordt in stamboek ja of te nee
. Heb zelf toch geen fok plannen met haar. Hopelijk zien wij zelf ook nog wat van de keuring, er werd gezegd dat het vaak rond 1 uur al afgelopen is en ik kon er niet eerder zijn dan half 12 ivm vervoer. Dus hopelijk is het dan nog in volle gang bezig
. De camera gaat mee dus zal nog wel wat plaatjes schieten, en ook als ze net op de wei staan. Misschien dat ze nog beetje wil showen ivm nieuwe omgeving en ze is mooi geschoren. Net even wat mooier dan de dikke vacht die ze ongetwijfeld wel zal gaan opbouwen alvast voor het najaar
.
Astor schreef:GEFELICITEERD MELANIE!!!![]()

Naja, dat springen klopt dan wel... maar met een voskleurige en één van 1.80 groot klopt mijn wensenlijstje niet helemaal... 
)
Het ligt er ook aan wat je wilt. Je kunt voor dit geld echt wel een leuk beest vinden met prima papieren en kwaliteit. Al zou je dat vaak er zelf uit moeten halen want voor dat geld moet je ze vaak wel op wat jongere (of juist weer oudere) leeftijd vinden. Maar het is zeer zeker mogelijk. In de tijd dat ik paarden voor andere reed kochten wij ze voor minder (en met goede papieren!
) maar waren ze super groen. Even wat tijd en aandacht er aan besteden en ze gingen echt weer voor leuke bedragen weg...
Dus ik heb niet echt iets boeiends te melden.