Oee bah dat vind ik vies XD Ik spray wel gewoon dat spul erop maar hier heeft ze er opzich niet zoveel last van, bos draven we toch meestal alleen als ze net boven de staart gaan zitten kan ze er niet bij.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 13:42
ja ik idd ook ik dacht nog zal ik die ochtend nog naar faron gaan. maar dan moet ik me nog haasten ook, dus denk niet dat dat handig is k ga vrijdag wel voor de laatste keer
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 17-07-11 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Iee bah dan stinkt ze echt xd Nee dat hoeft van mij niet haha zoveel last heeft ze er verder niet van dus ja. Oeee zaterdag op vakantieeeee! Ik heb er echt heel veel zin in!!
zo lang mogelijk in bed liggen en dan tas inpakken.. vorige keer werd ik pas rond 12uur wakker, dus toen ging ik douchen, eten, taspakken en toen kon ik al bijna weg
de zomer puzzels van iris maken hond uitlaten (heb je die?) tv kijken naar de winkel als je nog iets moet hebben. msn en hyves
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 17-07-11 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
haha dacht ik al de puzzels ff uitprinten , nee we hebben geen hond, misschien ga ik zaterdag ochtend nog wel even paardrijden. doe jij je rijbroek al aan lucy als je heen gaat of gewone broek?
hahahaha bah, ik denk dat ik het toch maar niet ga doen vandaag haha, zijn mijn ouders vast niet zo blij. heb nog wel van die bandjes voor jezelf, die moet je dan om doen en dan komen der ook geen dazen die neme ik denk ik mee
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 14:53
haha mijn ouders zijn aan t wandelen, dus merken er niks van ik heb gewoon alle ramen en deuren open gezet, en de afzuigkap ook flink open, en dan valt t best mee en t ruikt naar kruidnagel en knoflook, dus niet echt vliegenspray.. en k heb t nu buiten gezet om af te koelen. ik heb alleen nu maar een heel klein beetje over, omdat heel veel verdampt is xD ik had 500ml, zometeen ff kijken hoeveel ik over heb
kan ik t morgen mooi even uitproberen, en kan ik later altijd nog meer maken als het goed werkt
ik kwam er alleen achter dat de spuitbus waar ik het in wou doen weg is nouja, dan eerst maar ff in een ander flesje, bij faron staan nog wel genoeg lege spuitbussen.
oee lucy nu je het zegt ik heb ook geen spuitbus,, hmmm
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 15:29
ik las dan eucalyptus olie ook goed werkt, dus een paar druppels daar van er door heen gedaan, en je ruikt meteen de rest niet meer xD
je kan eucalyptus olie ook gewoon een beetje op het hoofd en de hals smeren k ga dat ook maar een keer proberen, want dat ruikt best lekker en houd als t goed is insecten uit de buurt.