KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:13

Pff nou had 172 en 168 :P maja was wel tevreden na 2weken niet oefenen :o
Iemand andrs nog wedstrijden gehad?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:38

ik heb gisteren nog 2 proefjes gehobbeld, 186 en 180. beetje gemengde gevoelens, had wel een 9 voor mn halsstrekken!!!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:25

Haha mooi toch (wat rij je?)

Sammie jij stond toch op die stal in didam?? Zag op startlijsten dat die zomerweken iets hadden (wedstrijden week lang ofzo?) Is dat iets??

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:43

Mijn vriend vraagt wat we savonds voor eten krijgen in de IW, weet iemand dat hier?
:Y)

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 19:14

wil die blijven eten? ;)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 19:24

hij kan alleen maar aan eten denken dus het kwam toevallig ter sprake

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 19:41

haha.

Vorig jaar hadden we iets van nasi, pasta, friet, kipkerrie zoiets geloof ik

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 20:47

Ah, dat wordt al 2x pizza voor mij! :Y)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:52

oeh ah shoarmaaaa :):)

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:57

Wat een schitterende fotos op de knhs site van de zomerinstructieweek 1 Mennen...
Doen ze dat van iedere week dat jullie weten?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:08

ja elke week maken ze foto's kun je aan het eind voor 5,- op cd kopen
maar er zijn altijd nog mensen die (goede) camera meenemen :) Dus met beetje geluk kun je elkaar fotograferen :)

Ibzzix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:15

Ik neem zelf een camera mee, Canon 1000d met tamron lens. Als ik niet hoef te rijden en iemand wil graag foto's zou ik evt. ook wel foto's kunnen maken, maar heb niet veel geheugenkaartjes :o

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:30

Moet er een sd kaartje in? Die heb ik nog een liggen van 2gb. Vorig jaar had ik ook hoop mensen met iemand anders (goede) camera gefotografeerd spring en cross want die fotos zyn wat lastiger maken :)

Ibzzix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:32

Ja ik heb er zelf een SD kaartje in, met 2.0 gb en kan 416 foto's maken, maar ga van de week denk ik nog even een kaartje bijhalen. :D

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:32

Haaii meiden!
Gaaf Marjan, lange dag gehad dus?! Ik kwam er een beetje laat achter, mijn vriendinnen waren wel heen maar ik moest werken.

Ik heb vanmorgen 3 winstpunten gereden, Maes was echt super! <3
Misschien toch een keer tijd voor mijn Z2 debuut binnenkort....... Nu eerst even een filmpje kijken, net klaar met werken en ben wel in voor een potje bankhangen!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:33

Blegh moet er vanacht weer 5x uit. Merrie heeft doppen eraaan en is zo idioot dik dat er wel iemand bij moet zijn, is of enorm veulen of 2ling (we twijfelen ofdat we deze merrie erop gecontroleerd hadden want die is maar 1x gedekt en meteen gepakt terwijl we dachten die pakt niet meer en die gaat eruit) is wel laatste veulen merrie is echt versleten :( (is nog niet zo oud maar heeft door blessure last van benen/stijfheid hebben dr gelukkig hele stoere 2jarige uit (zelfde lijntje als okidoki :))

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:22

Colette is er nog een veulen geboren vannacht??
Jammer van je punten gisteren....
Sjel weer goed gereden!

Ik ben gisteren naar de cross geweest. Dressuur ging slingerend, 181. Springen lag ik er bijna naast maar kon nog net blijven hangen :o en cross foutloos *\o/* Ben weer trots op mijn kleine meisje :D Helaas bij mijn bijna val weer mijn pink uit de kom en gebroken... niet zo handig getimed in verband met volgende week :o

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:45

Nee :( ben er 4x uit geweest, gaap. Merrie loopt nu in de wei met staart te zwiepen en de achterbenen wijd maar er komt nog niks uit :Y)
Ow getsie, zit je nu met zo'n dik verband om je pink?

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:46

Sjel schreef:
Super Saar!
Hallo nieuwelingen in dit topic! :wave:
Nikki heb ik wel al eens eerder gezien, of ik herken je van de harry's horse folders hihi maar volgens mij ben je eerder in het topic geweest toch? Heel leuk beestje heb je idd. Heethoofdje of valt het wel mee? Aangezien al dat arabische bloed!

Klopt allemaal! :-)

Ik stond op de reservelijst voor deze week, weet sinds kort dat ik mee kan doen. YEAH! En Storm kan op zijn tijd best een drama-queen zijn ja... :')

jipje_niekje schreef:
Colette is er nog een veulen geboren vannacht??
Jammer van je punten gisteren....
Sjel weer goed gereden!

Ik ben gisteren naar de cross geweest. Dressuur ging slingerend, 181. Springen lag ik er bijna naast maar kon nog net blijven hangen :o en cross foutloos *\o/* Ben weer trots op mijn kleine meisje :D Helaas bij mijn bijna val weer mijn pink uit de kom en gebroken... niet zo handig getimed in verband met volgende week :o

Fijn dat het goed ging... maarre... je pink! au! Heb je nu gips? Vervelend, zo vlak voor de instructieweek!

Enne... veulen geboren? Spannend hoor!!!

Ik kom gelijk even spammen hoor. Storm en ik hebben vorige week meegedaan aan een indoorcross (Storm zijn tweede keer in het parcours). Foutloos en 5e geworden (van 26). Weliswaar maar 60 cm en soms wat slingerend.. :o Maar ben toch best een beetje trots op mijn guppy! <3

Eerste gedeelte: http://www.youtube.com/watch?v=M2GHePmQg98

Laatste gedeelte: http://www.youtube.com/watch?v=7JvqDOvixDc

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:57

Goedemiddag, dat waren aardig wat pagina's bijlezen, maar we hebben de 100 gered.

Ik heb gister Bianca even snel gezien op wedstrijd!! Gister had ik sgw in markelo, dressuur liep echt niet maar wel 179 punten, springen drie balken, allemaal waarschijnlijk mijn fout(maar hij was echt heel heftig en sterk) en toen stond hij zich zo op te fokken dat hij 5 minuten moest stappen en dan terug moest komen bij de veterinair(hij zou wel door de keuring zijn gekomen, maar ze wilde hem rustiger zien), maar toen was hij ook goed. De cross foutloss volgens mij ook binnen de tijd, hij liep super alleen de bochten in het bos was geen succes. Op een lijntje boomstam, bultje af, coiffin, bultje op en dan weer boomstam was ik mijn beugel kwijt, maar wel door gesprongen. Ik had twee hindernissen wat ik zelf een beetje spannend vond maar beiden goed gesprongen. Toen 10 minuten stappen, maar hij kwam niet toch rust, hij liep erbij alsof hij ieder moment weer mocht starten, zat hij op een hartslag van 98(wilde ze hem afgezadeld met 10 minuten weer terughebben. Even snel afgezadeld en weer terug toen zat hij alweer op 76, en stond hij er al meteen weer relaxt bij(niet meer zo opgefokt). We hebben de prijsuitreiking niet afgewacht, dat duurde mij nog te lang.

Ik heb overigens wel een paar mooie foto's maar die zal ik strax eens hier neerzetten.

Colette: de boleemweek is wel erg mooi, is goed geregeld alleen voor jaar erg slecht weer(heb daar een peesblessure in het parcours opgelopen). Er staan twee parcoursen en aardig wat dressuurringen. Van onze stal zitten ze in de organisatie. Is een heel mooi concours.

Ibzzix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 15:12

:wave:

Jeetje, lekker moment voor je vinger, hopelijk is het volgende week weer wat beter. Had vorige week m'n vinger gekneusd maar das nu gelukkig weer over. Leuke filmpjes van de cross, en wat een gaaf paard heb je zeg! *Volgende week ben ik nu aan het rijden op kamp..* Dat is wat ik de hele dag aan het denken ben op mijn lestijden, hmmmmpf 8)7 kan echt niet wachten! Nu zo naar de Blesse, schrijven bij springwedstrijd! :D

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 15:19

hey dames

wat gaan jullie hard allemaakl!!

heb gister te horen gekregen dat ik toch officeel B cross kan starten bij vlietlanden :) helemaal blij
ze hebben nu 2 B rubrieken!!

nog maar 1 week en dan gaan we knallen emt zijn alle!!

zijn er hier nog mensen die in groep 12 zitten ik heb het niet gezien tijdens bijlezen
hopelijk wel, is wel zo leuk en anders maar lol op de BOKT kamer(s)

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:24

Afbeelding

Meer foto's volgen, maar deze moest ik gewoon even met jullie delen!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:43

Als we dan toch bezig zijn, ook nog Frits en Wiso spam!
Frits sprong er heel fijn uit, Wiso ging wat vroeg en ik ging door de takken...

Afbeelding

Afbeelding

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:52

Dan gooi ik er ook nog even een cross foto tegenaan van gisteren :D

Afbeelding