HAHAHAHAHAHAH op dat punt lijken we dus niet op elkaar maar nee dat valt mee.. ze staat nu in een nieuwe groep en ze gaat eerst naar iedereen trappen en daarna gaat ze knuffelen..
Ze denkt dat ze heel stoer is enzo maar ze heeft gewoon een klein hartje.
Als Lynn hengstig is wil ze of heel veel kroelen of juist niet en je kan dan echt niet haar staart invlechten ofzo, vies beest.
Ik moet er gewoon een vinden die ook iets met paarden heeft.. dat snappen ze gewoon niet. Willen alleen maar heel de dag luieren, uitslapen, bleeeh, haat ik echt. Ik wil gewoon vroeg uit bed, hop lekker paardjes rijden
Net mailtje gehad van knhs dat we tussen 4 en 5 kunnen brengen, denk dat ik er al wel om 4u ben, maar ik laat nog wel ff weten hoelaat precies ok Joyce? (pb jouw nummer trouwens ff, heb je ping wel maar ook wel makkelijk om je gewone nummer ff te hebben)
Jaa, het is nu echt bijna en ik heb al 2 weken niet gereden ivm vakantie en school! Komende 3 dagen ga ik lekker rijden! Hoelaat zijn jullie er maandagochtend?? Is 9 uur vroeg genoeg?? Ik heb er wel veel zin in, hopen op mooi weer!
Dat nieuwe nummer van Shakira is zo lekker he, ik kan er de hele dag los op gaan
Tegenwoordig rijd ik met muziek om me frustraties daarop af te reageren als Lynn t niet doet. Vandaag deed ze t wel weer maar wel niet te geloven sloom, ach mag ook wel met die hitte
Rox_Basil
Geplaatst: 28-06-11 18:38
ja, deze gaat ook mee.. ze is pas 4 keer mee op wedstrijd geweest en anar de keuring dan. Mooi voor de ervaring enz
HRE schreef:
sterkte met rijden! Gelukkig is het al wat koeler dan vanmiddag! Leuk paard! Deze neem je ook mee naar ermelo?
Rox_Basil
Geplaatst: 28-06-11 18:39
Trouwens even over vriendjes, ik ben morgen 6 jaar met luuk!! en luuk is echt geen paardenjongen hoor haha maare hij zal mooi zeure over de paarden enz, echt geweldig is die
zeg joyce? Mag mijn vossie ook even poseren voor joun camera? ppff vosje was net ook heel sloom en ze had echt geen zin! Na de les haar even onder een koude douche gezet en dat vond ze heerlijk! Nu ik nog. Zit hier met een knalrood hoofd
Rox 6 jaar alweer? Wow, jij bent echt mijn grote voorbeeld haha Matthijs is ook een topper, hij gaat altijd de stal mesten en Lynn vasthouden op wedstrijd. Kan daar zo van genieten, hij vind t nog leuk ook!
Jet tuuuuuuuuuuuuurlijk mag jou vosje voor de camera! Ze worden wel gebruikt in mijn portfolio met naam erop en je ontvangt ze uiteraard zonder naam.
hahaha ik zou als ik jou was maar voldoende slapen voor kamp! gaaf dat mn vos dr ook voor mag! moie het weer is hier niet normaal en mn arme paardjes staan buiten..@ het zit mij weer heel erg mee hoor... Dik gezeur op mn werk, mn opa heeft 2 beroertes gehad en een kennis heeft zich zelf van het leven beroofd.. En ik heb morgen een toets die ik dus niet ga halen...
Pff 6 jaar is wel heel lang! ik had die vriendin van mij even verteld over jullie, en t leek dr wel heel leuk. Ze vond t jammer dat we niet by jullie op de kamer konden!