Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xan schreef:hahaha die hackie toch.
Willen die fosielen dan niet bij jou paardrijden ???
Of doe je dat niet meer ??
Want mijn collega komt ook nog begin januari en zij wil graag rijden, weet jij nog iets ???
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga nu bed in morgenochtend ga ik mee rijden om 930 evelien heeft nog wat last van arm vroeg of ik wou mee rijden zal ff afzien worden na al die kinderlessen maar wel leuk
evelien is er dan zelf ook die gaat stal doen lief he
Is er les dan om 9.30 uur?
hahahaha. ATE schreef:LIQUITA schreef:Ate, ben je nu ook een beetje verslaafd aan het tuintje op HYves? Zie dat jullie veel beestjes gekocht hebben. Of doen Nadine en Linda nog steeds jou tuintje? Leuk hoor, kan ik lekker pikken bij jullie.
hahahaha ja vind het wel leuk snap nu beetje
maar ik pik ook bij jouw hoor
. FF 1 x wortel zaaien en oogsten en daarna 1 x mais en 1 x appels zaaien en oogsten. Dan moeten er nog 10 buurtjes op je kistje klikken, dan komt je diertje vrij. Daarna krijgen we een kerst special...spannend
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga nu bed in morgenochtend ga ik mee rijden om 930 evelien heeft nog wat last van arm vroeg of ik wou mee rijden zal ff afzien worden na al die kinderlessen maar wel leuk
evelien is er dan zelf ook die gaat stal doen lief he
Is er les dan om 9.30 uur?
hahahaha.[/quote]