Lekker gereden gisteren, gelukkig weer herenigd met Gupje. De witjes gingen aan de haal met zijn 4en en de rest van de paarden reageerden helemaal niet, was wel grappig. Volgens mij dachten die echt bij zichzelf "die witte die sporen echt niet".
Ons leasepaardje gaat ook steeds beter. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen hier (ondanks alle goede tips). We moesten wel aan hem wennen, maar het wordt nog wel eens wat!
haha marian, ik heb gister niet eens meer gedag gezegd.. nog even met Ietsen geknuffeld en zijn deken om gedaan.. en toen eigenlijk meteen naar huis gegaan.. ben best wel fit eigenlijk!
even een vraagje voor moeders met kinderen.. of mensen die verstand hebben van kinderen in de leeftijd van 6, 8, 10 en 12..
ik moet zaterdagavond oppassen.. nu wil ik mijn oppaskindjes meenemen naar de verschrikkelijke ikke (die film waar joyce ook is geweest) alleeeeen.. draait de nederlandse versie alleen overdag.. en de engelse versie in de avond.. dus vroeg ik me af wat ik het beste kan doen..
vinden kinderen die niet goed kunnen lezen en geen engels kunnen een film dan wel leuk? of kan ik ze beter gewoon vanaf de middag ontvoeren en meenemen naar de bios?
Enigste beertje in het nest Igor, Wit roodoog, 100 gr
Indy, Cremeagouti/creme/wit, 120 gr
Ivy, Buffagout/buff, 115 gr
Monica24
Geplaatst: 20-10-10 21:13
Aman, echt naar de Nederlandse versie gaan hoor. Voor die van 6 en 8 is er anders geen bal aan. Vanaf 10 kunnen ze wel ondertiteling goed meelezen, maar het blijft leuker in het Nederlands voor hen dan. Laat je even weten hoe die was? Ik mag er ook nog heen.
wauw zelf een albino in het nestje kaar! zijn weer leuke caafjes!
Is goed.. heb het gister ook even aan moeders gevraagd.. en die zegt dat ze het wel kijken.. maar leuker vinden in het nederlands inderdaad.. ze weten nu dus al dat we naar de bios gaan.. dus als ze naar een andere film willen kunnen ze het ook nog zeggen
Marian en Iris: We gaan zaterdag vroeg naar tentenkamp.. maar ik ga natuurlijk ook naar de bios.. alleen wil ik dan het liefst in de middag gaan omdat het dan dus nederlands is duuuuuss vroeg ik me af hoelaat we ongeveer terug zijn? heb al even opgezocht.. en de film draait om 4 uur in rotterdam.. dus als ik dan om uiterlijk 3 uur thuis ben moet ik dat redden.. denken jullie dat we dan alweer thuis zijn?
dat moet wel lukken hoor aman. wat een schatjes karin, leuke kleurtjes ook. zo ik probeer wakker te worden. jammer dat ik vandaag ook niet vrij heb genomen. was om half 1 thuis vannacht na de bruiloft van een vriendin van mij. was erg gezellig.
haha jaa zulke dingen bedenk je je altijd pas als je sóchtends wakker word.. van tevoren denk ik dan altijd.. agh.. dat ene avondje moet lukken.. tot je je wekker hoort was het wel leuk? zag ze er mooi uit?
Fijn dat we dat wel redden.. wilde er toch wel graag heen ik heb besloten mijn wekker te zetten.. en rond 9 uur ofzo al te gaan rijden dan kunnen we als iris klaar is meteen gaan
Goedemorgen! Ik heb vandaag wel vrij genomen en dus ook lekker even uitgeslapen! Nog een paar weken aman dan mogen we weer! Wat een schattige baby's kaar!