Zo vandaag onverwachts werken... werd gisteren gebeld of ik kon komen. Dus ik werk tot 14:00 uur.... Dan snel naar de winkel, foto's maken (voor een poster die ik maak). Snel poster afmaken, opsturen naar site om te drukken (moet vandaag echt af zodat het voor de kerst er is). Dan even spullen pakken en van 16:30 tot 21:30 weer werken. Druk druk druk
ik houd er helemaal niet van dat ik iedere ochtend moet krabben
Monica24
Geplaatst: 16-12-09 12:00
aatjuh12 schreef:
ik houd er helemaal niet van dat ik iedere ochtend moet krabben
Nee, ik moet me nu ook rot haasten, en dat gekrab krijg je erg koude vingers van. Mijn deur zat ook nog vastgevroren, dus ik moest aan de rechterkant naar binnen. (Bleek later stuk te zijn, dus is nu bij de garage.) Geef mij de zomer maar.... (hoewel schaatsen wel leuk is).
Monica24
Geplaatst: 16-12-09 12:06
Ik zag een filmpje van iemand met zo'n airbag-vest, wat opblaast als je er af valt. Alleen kan je het op het filmpje niet zo goed horen helaas. Op maandagavond om 9 uur rijden ook een paar mensen met zo'n ding, alleen vallen die er nooit af. We hebben al geopperd om per ongeluk tegen het raam te stoten of zo, maar maar niet gedaan. We waren wel erg benieuwd hoe het zou werken.