@ Sanne, lekker weer.. stoute ziack.
@ Xan, dan ben je vlak achter ons aan gegaan wij waren om 10 uur thuis

Toen we thuis waren zeiden Anne-martine en Chris dat de belsen voobij het draaitje konden. Mijn vader Patrick en Marvin kijken. Konden ze niets vinden. Wij allemaal naar binnen. Patirck gaat naar zijn eigen hut
Mijn vader lag op de bak mijn moeder was de krant aan het lezen en ik en me broertje lagen al op bed tv te kijken. 
Opeens horen we heel veel hoef stappen
Jahoor zijn de belsen trabant en rolls losgebroken
Me vader naar buiten me moeder patrick en Audrey ook want die hoorde ze ook voorbij stampen. Hun er achteraan rennen. Dus ik hoorde ze nog een paar x langs komen. Ik naar buiten kon zoo Emma pakken en heb ze toen op het land gezet

En toen ging ik proberen foto's te maken van de paarden maar dat is nog lastig ook
Kan alleen lichte kleur paarden fotograferen.En Tommie en Lotta hebben waarschijnlijk heerlijk geslapen want die hebben als een gek achter elkaar aan lopen rennen

Straks foto's maken van Sjaak met Annemiek, haar hondje. En daarna lekker naar Tom.

Heb zo'n kleine laptop gekregen voor school + 5 rijlessen van mijn ouders, een mp4-speler van mijn broertje (hoe bedoel je duur cadeau..