Maar toen ze later wat meer vooraan reed ging ze ineens heel hard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, Jaaaaa die lacht de hele dag!

dan zou eigenlijk je laatste dag zegmaar verpest zijn

t is bijna alleen van t rijden

)
Dit is veel leuker rijden dan in Nederland
xPassion schreef:![]()
Begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, Jaaaaa die lacht de hele dag!
![]()
![]()
Ik ga morgen het topic openen, want heb nu niet echt iets in mn hoofd, heb namelijk gister in de auto gehoord dat mn hondje donderdag is ingeslapen![]()
Maar ik kijk wel erg uit naar de fotos!!
ahw meisje..
whehe 
schrijft ofzoiets
)
. Maar haar hoeven waren brokkelig en tijdens de dagtocht is er een hoefijzer afgevallen, en Patrick moest echt heeeeeel erg hard zijn best doen om het er weer netjes onder te krijgen dus heb ik maar gezegd dat ik best op een ander paard wou voor de trektocht. Dat werd dan Claudia, ook een heel fijn paardje.
Het weer overdag was wel redelijk, maar 's nachts was het echt superslecht weer.

Later niet meer omdat ie te sterk was voor t meisje die erop reed
(nja die had soort ziekte waardoor ze dr beenspieren niet heel erg kon aanspannen xD)
)
Nee maar ze had wel een kaart bij. Cisco is inderdaad een erg lief paard!
Met hoeveel waren jullie eigenlijk? Wij waren maar met 9. 
wij met 13 xD