En mooi paardje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Maar Lau, is het nou al zeker van zaterdag?. Weet je wat, ik spreek je donderdag wel

Melanieetjuh schreef:Tsja, ik heb toch KBL, heb niets te verliezen.
Wat wil jij later worden dan?
. Die droom zal helaas wel nooit werkelijkheid worden, want ik kan helemaal niet zo goed rijden
Anke_Amigo schreef:oh, ik vergeet helemaal te zeggen: GOED WERK melissa!! super gedaan
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Tsja, ik heb toch KBL, heb niets te verliezen.
Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee. Het idee om iets met paarden te gaan doen begint toch wel iets sterker te worden, maar mijn ouders vinden het toch, net als ik, wel een beetje zonde als ik een VWO diploma haal om vervolgens een stalhulp te worden. Mijn droom is om een dressuurruiter te worden met een stal vol lieve, leuke dressuurpaarden. Die droom zal helaas wel nooit werkelijkheid worden, want ik kan helemaal niet zo goed rijden

Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:Ah mel waarom??
Je moet de zenuwen niet de baas over je laten worden... als je er eenmaal bent valt het allemaal wel mee. En die grieken daar zijn toch best aardig, behalve als ze in het grieks gaan banketstaaf dan. (ze hebben toen ook een keer achter mijn rug om lopen banketstaaf, hoorde ik opeens een opmerking over de Mac, bleek dus dat een collega achter me zat
)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me op mijn tweede (?) werkdag ook ziek had gemeld... omdat ik de druk gewoon echt ff niet aankon. Maar het wordt alleen maar makkelijker!
Ja.. misschien zijn het ook wel gewoon de zenuwen.. maar ik heb gewoon geen zin om er heen te gaan.. Vooral omdat ik nog vele dingen moet leren, en er 1 iemand werkt die ik niet mag en dus aldoor op mij let.. En ook een nadeel.. er werken álleen maar grieken als ik daar werk.. en die praten bijna allemaal geen woord Nederlands.. dus dan moet ik engels gaan praten tegen hun.. En dat is al niet mijn beste vak.. ik wil gewoon een keer samen werken met die andere Nederlandse meiden!

Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Tsja, ik heb toch KBL, heb niets te verliezen.
Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee. Het idee om iets met paarden te gaan doen begint toch wel iets sterker te worden, maar mijn ouders vinden het toch, net als ik, wel een beetje zonde als ik een VWO diploma haal om vervolgens een stalhulp te worden. Mijn droom is om een dressuurruiter te worden met een stal vol lieve, leuke dressuurpaarden. Die droom zal helaas wel nooit werkelijkheid worden, want ik kan helemaal niet zo goed rijden
Ik weet niet, zou nooit paarden als mijn werk willen hebben.
Citaat:Woww.. Dat zou ik dus ook echt totaaaal niet leuk vinden! Dood eng.. Engels praten.. Wel goed voor je engels daar niet van.
Maar kan je niet eens overleggen met die mensen dat je moeite hebt met je engels en of je niet kan worden begeleid door nederlanders totdat je weet hoe alles werkt ofzo?

Astor schreef:Enne in dit nieuwe topic geen quote's in de opening
Dacht dat si zo standaart want dat wordt echt bij elke topic gebruikt.
Er zitten er nu maar 2 tussen geloof ik
Iriis_ schreef:Astor schreef:Enne in dit nieuwe topic geen quote's in de opening
Dacht dat si zo standaart want dat wordt echt bij elke topic gebruikt.
Er zitten er nu maar 2 tussen geloof ik
Standaart, maar toch wel erg leuk om terug te lezen vind ik

Melanieetjuh schreef:Citaat:Woww.. Dat zou ik dus ook echt totaaaal niet leuk vinden! Dood eng.. Engels praten.. Wel goed voor je engels daar niet van.
Maar kan je niet eens overleggen met die mensen dat je moeite hebt met je engels en of je niet kan worden begeleid door nederlanders totdat je weet hoe alles werkt ofzo?
1tje praat wel Nederlands.. Maar dan moet ik ook 3 keer vragen wat hij zei.. Aangezien ik het gewoon niet goed kan verstaan..
En het lijkt me gewoon gezelliger om een leuke samenwerking te hebben, met nederlands talige mensen..
Dan maar wat minder verdienen..

domo schreef:Liisette_ schreef:Jaaa, ik moet zondag tegen jouw![]()
Ik wil wel mee, jah!![]()
Gaan we dat redden?!
Jaa, alleen het poedersuiker iss datt we R niet zien dan, die moet pas rond 1 maar wij gaan half 2 weg, want hij moet L toch!
Maarjaa, maakt niet uit, zie hem vaak genoeggg =Z
En jaaa haha we redden het zeker wel !
we bespreken het vrijdagavond jaaa!
) L starten!