Stef_Winston schreef:Op wie ga je trouwens je proefje rijden? Koss zeker? want koetsier heb ik nog nooit proefje zien lopen

Oh, ik heb me nog heel niet ingeschreven voor een proefje, hoor. Ik weet even zo niet eens wanneer de volgende mogelijkheid zou zijn. Bovendien moet ik eerst nog wat andere mensen uit mijn les zover krijgen om F1 te starten, zodat ik niet in mijn eentje voor gek rij.
En volgens mij krijgt Koetsier een rolberoerte als je hem zou vertellen dat hij een proefje moest lopen. Bovendien is het net een tank, die is moeilijk normaal een bocht door te sturen... Ik weet eigenlijk niet of Kos proefjes loopt, die heb ik volgens mij nooit op de lijst zien staan... Als hij proefjes kan lopen zou hij wel een goede keus voor mij zijn.
En dat is dus het nadeel van een favoriet paard hebben, ik heb voornamelijk op Koets gereden en ken de andere paarden niet zo best. Dus het is moeilijk een keuze te maken daarin. Mijn vriend (rijdt in de zelfde les, ja ik heb een paardegekke vriend

) is de laatste tijd fan van Robin. Schijnt ook een leuk paard te zijn.
Ik heb 1 keer les van Len gehad, toen Leone er niet was. Nu weet ik niet of ze misschien haar dag niet had, maar ik vond het een beetje een vreemde les. Het enige wat ze deed was steeds het zelfde riedeltje herhalen: "Handen laag. Benen lang. Goed drijven. Tik er bij. Ontspannen zitten." En dat zonder specifiek mensen bij naam te noemen, alleen maar in het algemeen steeds die zinnetjes herhalen. Ik kon er niet zo veel mee.