josewoos schreef:in de 20 klinkt goed he Paulien? Ik hoor steeds..
Die gaat is eind 20
Ik ben inmiddels oud genoeg om te doen of ik 25 ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
josewoos schreef:in de 20 klinkt goed he Paulien? Ik hoor steeds..
Die gaat is eind 20

Der moet toch ook een smurf boodschappen doen?
Ik vind het wel grappig die smurfen maar ik spaar ze niet. Kom ook nooit bij de AH. LieZ_Horses schreef:Haha, ik dacht laat ik maar eens aardig zijn!
Ik wou eerste typen eind 20, maar toen dacht ik dat het misschien aardiger zou zijn in de 20!

LieZ_Horses schreef:Monique, heb jij misschien ee foto van Cherokee?![]()
Dat was toen me lievelingspony, maar toen was ie ineens weer weg!
josewoos schreef:Dominiqueee schreef:Jeeeej! Monique heeft gereageerd
Dankje wel voor je reactie Monique! Zou dat niet dezelfde man zijn waar Annemiek het over had? De eigenaar van oud Eldorado, die gestopt is vanwege een drankprobleem?
Ho!!!
Jan jonker ken ik wel!!!
Enorme vies oud vunzig drankorgeltje is het.... zover ik weet geen handelaar, hij verhuurt een paar stallen
Hij is zeker niet de oude eigenaar van Oud Eldorado

en heb er niet eens een foto van...
Shetjjee__x schreef:bedenk me net dat ik nog een smurfenspelletje op de game-boy heb van vroeger
heeft er iemand nog een foto van Belle? ze was een van me lievelingen en op haar heb ik ook leren galoperen en toen werd ze ingeslapenen heb er niet eens een foto van...
Shetjjee__x schreef:bedenk me net dat ik nog een smurfenspelletje op de game-boy heb van vroeger
Moosje schreef:Geen handelaar meer, maar wel geweest.![]()
Heb behoorlijk wat paarden en pony's voor em gereden...
Enne, betrouwbaar is ie zeker niet, net als die Andries die er stallen bij em huurt.