xan schreef:meelen schreef:Xan, kun je nog ergens nakijken of je nou wel of niet kaarten moet hebben voor 1 Mrt.?
Doe ik.
Kan op hun site niets vinden van kaarten wel of niet. Dus het zal niet zo zijn, zie overigens niets over entree ofzo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:Xan, kun je nog ergens nakijken of je nou wel of niet kaarten moet hebben voor 1 Mrt.?
Doe ik.

xan schreef:Kan op hun site niets vinden van kaarten wel of niet. Dus het zal niet zo zijn, zie overigens niets over entree ofzo.
meelen schreef:winnitou schreef:Volgens mij gaat het tikken niet zo goed. Heb vanavond meer gedronken dan in de laatste 8 weken bij elkaar opgeteld (4 rose biertjes).
Ga dan ook zo mijn bed opzoeken.
Trouwens we hebben hier nog 2 platenspelers staan.
Wij hebben er ook nog 1, Ron zet af en toe wel eens een LP over naar CD.
xan schreef:xan schreef:
Doe ik.
Kan op hun site niets vinden van kaarten wel of niet. Dus het zal niet zo zijn, zie overigens niets over entree ofzo.

) 
winnitou schreef:Heb de bakken in de keuken in de vensterbank staan, staat gezellig.

xan schreef:Wat raar, dat de punten van Earline er niet op staan ????Ik keek net even op de uitslagen bij startlijsten.nl
En daar staan dus alle punten van iedereen die gereden heeft, behalve van Eurline ! Zal ze zo slecht hebben gereden dat ze niet wil dat het gepubliceerd wordt ?
Ik vind het jammer dat niet iedereen erop staat.

. LIQUITA schreef:Hahaha, ja inderdaad. We kunnen er vast nog wel achter komen.
xan schreef:Hi Ate, alles nog goed in je nwe huis ????
Spannend hoor morgen, zal meteen een heel ander gezicht worden, met die nieuwe keuken erin.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, ja inderdaad. We kunnen er vast nog wel achter komen.
ahhhhh zit je haar uit te lachen
xan schreef:ATE schreef:ahhhhh zit je haar uit te lachen
Volgens Tamara was het iets van 171 en 175 ofzo.
Valt toch allemaal reuze mee.

ATE schreef:ahhhhh zit je haar uit te lachen
xan schreef:Volgens Tamara was het iets van 171 en 175 ofzo.
Valt toch allemaal reuze mee.
winnitou schreef:Nee, een proef was onder de 170 punten

winnitou schreef:Nou Xan, heb heerlijk in het zonnetje buiten gezeten, wel met een dikke jas aan.