Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Whaaaaa!
Er zat een valentijnskaart in de bus voor me.. Stond aan de binnenkant alleen 'Hou van je. Xx'.
Dit vind ik zo niet leuk!
Ik wil weten wie het is!
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Whaaaaa!
Er zat een valentijnskaart in de bus voor me.. Stond aan de binnenkant alleen 'Hou van je. Xx'.
Dit vind ik zo niet leuk!
Ik wil weten wie het is!
Dat is best stinkmodder..
Herken je het handschrift niet??

Melanieetjuh schreef:Nee..
En ik ben helemaal niet zo valentijn gericht.. ik haaat het als ik niet weet van wie het is!
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Nee..
En ik ben helemaal niet zo valentijn gericht.. ik haaat het als ik niet weet van wie het is!
Het kan ook niet een vriendin zijn??
Ach wie weet heeft het nog een vervolg..
Melanieetjuh schreef:Ghehehe..![]()
Had m'n vader aan de lijn.. en die vertelde me ook al dat ik in het rood sta van de maand januari..
Dat word voorlopig geen mobiel meer dus!
) Ik betaal nu zelf 10 euro bij me abo en dan kan ik tot 1000 smsjes sturen.Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Ghehehe..![]()
Had m'n vader aan de lijn.. en die vertelde me ook al dat ik in het rood sta van de maand januari..
Dat word voorlopig geen mobiel meer dus!
Tjaah, me moeder zeurt al een tijd dat ik te hoge rekeningen heb..
Maar ik heb het opgelost!(denk ik..) Ik betaal nu zelf 10 euro bij me abo en dan kan ik tot 1000 smsjes sturen.
Want dat is bij mij altijd het probleem, dat ik er overheen sms.

Melanieetjuh schreef:
Melanieetjuh schreef:Ohja, btw Aglona loopt onregelmatig, slecht. Weet niet of ze haar vandaag gaat proberen, maar ze liep echt niet goed!
Melanieetjuh schreef:Hahaha bij mij ook!
Woo.. 1000 smsjes is echt wel veel!
Ik kan er maar 300 per maand sturen!
Is maar een uurtje dus moet kunnnen!
..
hahaha 

Hoef je dat straks niet allemaal nog op het laatste te doen
Wordt echt koud