RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Irene11_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:22

Ik heb al veel reacties van mensen gelezen die bij Ini Slot rijden, maar ik ben benieuwd of iemand van jullie ook bij RSC Ini Slot op ponykamp is geweest.
Mij lijkt het namelijk een leuk kamp, maar aangezien er niet zo veel over het kamp op de site van Ini Slot staat zou ik graag jullie mening erover willen hebben.
(Als deze reactie hier fout staat moeten jullie het maar zeggen.)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:28

Niemand?

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:56

Ik heb er een kamp meegemaakt en vond het een leuk kamp. Heel gezellige sfeer. Maarja, misschien verschilt dat ook wel per week Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:01

Ik ga er ieder jaar heen! Lachen Echt supergezellig + goede lessen enz Lachen
En lekkere omgeving om te rijden... Gewoon supers! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:36

_Irene11_ schreef:
Ik heb al veel reacties van mensen gelezen die bij Ini Slot rijden, maar ik ben benieuwd of iemand van jullie ook bij RSC Ini Slot op ponykamp is geweest.
Mij lijkt het namelijk een leuk kamp, maar aangezien er niet zo veel over het kamp op de site van Ini Slot staat zou ik graag jullie mening erover willen hebben.
(Als deze reactie hier fout staat moeten jullie het maar zeggen.)
Volgens mij staat het hier prima hoor Lachen . Oké, ik zal even reclame maken Tong uitsteken , ik ben er drie keer op kamp geweest en alle drie de keren vond ik het GEWELDIG en wilde ik meteen de week erna weer Afgod . Er zijn drie weken kamp, van zondag tot zaterdag. De groepen bestaan geloof ik uit maximaal 25 mensen die niet ouder dan achttien jaar zijn. En het is zooo gezellig! Pling
Wat je allemaal gaat doen hangt natuurlijk ook een beetje af van het weer, maar je rijdt twee keer per dag. Je kunt op het inschrijfformulier aangeven of je wilt dressuren, springen, buitenrijden of van alles wat. De lessen zijn hartstikke goed en leuk, net als de manege zelf (4 FNRS-sterren! Pling ), de begeleiding en de paarden en pony’s zijn ook fantastisch. Voor elk niveau zijn er geschikte paarden of pony’s. Veel paarden hebben al Z gelopen Lachen . De omgeving is fantastisch; het bos ligt zowat om de hoek, dus de buitenritten zijn ook zeker aan te raden Lachen . De keren dat ik er was, was er elke keer een onderling dressuur- of springwedstrijdje (dat mag je kiezen, net als het paard of de pony waar je graag op wilt) en dat wordt gefilmd, zodat je het later zelf kan terugzien samen met de rest van de groep Lachen . Naast het rijden zelf leer je ook andere dingen die met paarden te maken hebben. Het ene jaar was het ‘thema EHBO bij paarden,’ vorig jaar was het thema ‘transport.’ Hartstikke leuk en leerzaam! Er worden ook zitlessen gegeven, longeerlessen, rijden op een westernzadel, dameszadel, dressuurzadel, springzadel of zonder zadel.. Verder ga je ook spelletjes doen, naar de markt in Diever en nog veel meer leuke dingen die ik vergeten ben om op te noemen. Maar het is absoluut een aanrader! Ja

Wat wil je nog meer weten ? Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:05

Heh, wat stom, nou vergeet ik helemaal te vertellen hoe de les vandaag ging. Ahum. Dat zal ik eens even vertellen Clown

Partyman was braaf en het ging allemaal best wel lekker. Lachen Z'n galop zat ook zoooo fijn, maar blijkbaar vond hij het een beetje saai worden. Ik denk dat hij zich opeens bedacht dat hij zijn naam wel eens eer aan zou kunnen doen en er even een feestje van te maken. Dat wilde hij wel door mij wat vliegles te geven. Het ging dus allemaal wel lekker, maar wegens het fenomeen 'herfstweer in de bijna lente' hadden we tijdens de galop plotseling last van turbulentie. Wegens onoplettendheid ben ik daardoor neergestort Clown Koe . Hihi! Bloos
Maar hij was echt heel fijn!! Vorige keer zat ik een beetje te prutsen omdat hij een beetje vastzat aan de linkerkant. Vandaag had hij dat ook wel een beetje, maar op de een of andere manier had ik daar vandaag minder last van dan vorige keer. Hij liep lekker door en was hartstikke braaf. Ook de galop ging wel lekker, maar opeens schoot meneer opzij, geen idee waarom en ik had het ook niet echt aan voelen komen Knipoog . Ik zat eigenlijk ook even niet zo op te letten, dus voor ik het wist hing ik opeens half naast hem. Ik kon me eigenlijk onmogelijk weer op hem hijsen, dus ik dacht, dan laat ik me maar vallen. Volgende keer moet ik dat toch wat handiger aanpakken, want ik viel alsof ik aan het skydiven was Bloos . Plat op m'n buik en gezicht Clown Blauw oog . Hihi! Nee hoor, het was niet zo dramatisch dat ik er een blauw oog aan overgehouden heb Tong uitsteken . Ik kon alleen even geen adem meer krijgen dus daardoor kwam er de eerste paar seconden even niet zoveel geluid uit mij Knipoog . Maar al gauw ging het wel weer aardig en toen ik weer opgestapt was, was hij verder ook heel fijn. Met mij gaat het ook prima, ik voel het alleen wel als ik diep in adem, wil zuchten of heel hard moet lachen Haha! . Verder gaat het wel Lachen . Volgende keer wil ik wel weer op 'm Lachen .

Bij jullie ging het ook wel lekker, he?! Ondanks dat de meeste paarden wat frisjes waren Knipoog . Livius ging ook vet goed, Kim! Je reed 'm echt netjes Ja !! Nog even een dansje voor je verjaardag: Go jij! Go jij! Party!! Cool Hyper! Rock-on, dudes! Haha!

Sorry dat ik weer zoveel l*l. Ik heb een beetje last van studie-ontwijkend gedrag Bloos

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:19

Arme Evelien...neergestort Ach gut Gelukkig dat het verder wel lekker ging.

Enne door die lange verhalen krijg ik ook weer last van SOG...dan moet ik het weer lezen Tong uitsteken

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 13:33

Allemaal hartsikke bedankt voor jullie reacties op mijn vraag over het ponykamp bij Ini Slot!!
Haha!
@ loveshadow: Ik ben super blij met je verhaal over hoe het ponykamp bij Ini Slot was!!!! Pling
Ik had niet verwacht dat je zo veel leuke dingen ging doen.
Ik zou graag nog willen weten met hoeveel mensen je ongeveer in een les rijdt en hoeveel het ponykamp kost.
Een vriendin van mijn vriendin vertelde me dat je er in huisjes slaapt in stapelbedden en op leeftijden ingedeeld in de huisjes. Is dat zo? Want ik zou graag nog wat meer van je willen weten over de accomodatie.
Ohh ja en zijn de stallen een beetje netjes, want dat zie ik graag?
Ik hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden. Lachen

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:32

Ohh ja.. misschien een gekke vraag, maar mag je naar dat ponykamp ook je eigen dekjes meenemen en gebruiken? Tong uitsteken Op het kamp waar ik vorig jaar ben geweest mocht dat namelijk niet.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:43

Ik ben evelien niet maar ik kan je deze dingen ook wel vertellen want ik ben ook al heel vaak op kamp geweest. Schijnheilig

De grootte van de groep ligt meestal rond de 5 à 7 mensen, zeker als je gaat springen rij je met een klein groepje van ongeveer 5 à 6 mensen. Ook de buitenritten gebeurd in kleine groepjes, het gemiddelde ligt rond de 8 mensen. (Inclusief twee begeleiders)De prijs van het kamp is wel aan de dure kant maar je krijgt echt waar voor je geld! Niet schrikken, maar het is volgens mij nu €250 euro. Dan ben je van zondagmiddag tot zaterdagochtend onder de pannen. En ook letterlijk onder de pannen want je slaapt in een huisje met twee grote slaapkamers met inderdaad stapelbedden, en de kantine doet ook plaats als slaapplek. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, meestal liggen in de kantine de al wat 'oudere' kinderen (dan moet je denken aan 14 tot 17 jaar) en de andere twee slaapkamers liggen de jongeren.

Uhm, er is een douche, toilet, spiegels, wasbakken, je moet zelf een slaapzak/dekbed, kussensloop en onderlaken meenemen, er wordt iedere avond gekookt, er wordt rekening gehouden met vegetariers en andere eetwensen. Er is een televisie met dvd speler die ook veelvuldig gebruikt wordt. En uhm dat was denk ik de accomodatie.

Dan de stallen, ik vind ze echt super netjes. Natuurlijk is het er soms een rommeltje omdat de paarden naar de wei moeten en er weer uit, dus modderkluiten, wanneer er gevoerd wordt kan er ook wel eens een stukje hooi op de grond vallen. Maar dit wordt ook direct weer opgeveegd. Aan het eind van de dag wordt het hele erf onder handen genomen en dan is het weer klaar voor de volgende dag. Er zijn drie stallen. De 'gewone/centrale stal', hier staan de manegepaarden, pensionpaarden en drachtige merries. Hier zit ook de zadelkamer en bak en alles aan. Dan is er nog 'de nieuwe stal'. Hier staan de wat duurdere paarden, de sportpaarden/ eigen paarden en veulens. En dan is er nog 'de oude stal' die ook letterlijk erg oud is maar nog steeds rendabel is, hier staan meestal te pony's. En er zijn natuurlijk nog buitenstallen waar ook pensionpaarden staan en twee manegepaarden. Haha!

Zo, dat was erg gedetailleerd allemaal maar ach... ik kan het kamp echt enorm aanraden! Je leert enorm veel, er is enorm veel te doen, er wordt rekening gehouden met je niveau (vorig jaar was er een meisje dat niet kon paardrijden en binnen een week kon zij paardrijden) er wordt enorm lekker gekookt, er zijn super lieve paarden en pony's die allemaal echt wat kunnen (zoals al eerder gezegd is de meeste hebben toch minimaal wel L gelopen en het hoogst is ZZ/ Z2) er is een bonteavond, een verkleedpartij met je paard/pony, de markt, en nog veeeeeeel meer. Haha!

Maar ik moet er wel bijzeggen, ik denk wel dat je snel moet zijn want de drie weken zit zo vol, het kan zomaar zijn dat er misschien nog maar 1 week beschikbaar is. Dus als ik jou was zal ik snel bellen als je echt wil.

En ik lees net je andere vraag, ja hoor dat mag zekers! Vinden ze zelfs erg leuk. Als je dan wel na het rijden het 'oude' dekje er wel weer gewoon onder legt. (Maar dat lijkt me logisch)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:48

@_Mara_ :
Gelukkig is het aantal mensen in een les niet heel groot. Lachen Van de prijs schrik ik niet echt. Ik vind het juist wel meevallen, want het ponykamp bij manege Poelenburgh kost 300 euro(hoewel dat maar 1 dag meer is). Ik ben ook blij dat de stallen er goed bij worden gehouden, want dat is op mijn manege niet echt het geval.
Hartstikke bedankt voor je reactie, want daardoor is het me allemaal wat duidelijker geworden, wat betreft de accomodatie, de stallen, de prijs en het aantal mensen in een les. Pling
Dat ik(en mijn vriendin) snel moest(en) zijn met het inschrijven voor het ponykamp hadden we zelf ook al bedacht, maar een vriendin van haar vertelde me dat haar moeder had gebeld en dat ze zeiden dat er nog plek was.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:49

IK ben er al 5x geweest en ik ga nog veel vaker Tong uitsteken
Het is echt vet leuk! Leuke lessen, veel afwisseling! Ini zei dat ze ook combinatie lessen wil gaan doen ofzo, dat plan had ze. Weetjewel, eerst dressuur en daarna springen. En je gaat ook naar een markt, spelletjes doen in het bos of op het terrein, echt heel veel! Je moet idd snel zijn met inschrijven, haha. Ik hbe niet zo'n heel lansg verhaal geshcreven, maar ik moet de paarden eten geven Lachen Het sneeuwt, dus ik ga ook een sneeuwpop maken! Tong uitsteken
xxx

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:24

Als je nog foto's wilt zien kun je trouwens nog even kijken op www.inislot.hyves.nl of op mijn hyves http://xmayoow.hyves.nl [2e pagina van mijn foto-album en dan wedstrijd 18.10.08 [ofzo]]
Even denken, ik heb ook nog ergens een foto van 't stalgangpad en de zadelkamer. Zal ik even voor je opzoeken Knipoog
Als je gaat, welke week ga je dan, denk je?
xx Marjolein

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 18:58

We weten nog niet zeker of we gaan en in welke week weten we ook nog niet. Eerst gaat een vriendin van mijn vriendin kijken bij manege Ini Slot om te kijken of het een leuke manege is en of het ons leuk lijkt om daar op ponykamp te gaan. Knipoog Maar weet jij misschien op welke dagen je kunt gaan naar dat kamp, want ik weet wel dat er drie weken kamp zijn maar ik weet niet welke data.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:14

Euhmm... dan moet ik even heel diep nadenken hoor! Ik zal het even opzoeken Knipoog

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:19

1e week: 13 juli t/m 19 juli
2e week: 20 juli t/m 26 juli
3e week: 27 juli t/m 02 augustus

Volgens mij klopt het zo Knipoog Het is in ieder geval van zondag t/m zaterdag.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:44

Bedankt voor de data!! Pling
Ga jij trouwens ook op ponykamp bij Ini Slot(of een andere manege) dit jaar?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:45

Ja, ik ga naar Ini Knipoog 1e week

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:00

Oke leuk! Pling (ik ben verslaafd aan die smiley)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:19

Ik ga ook de eerste week. Met eigen paardje Haha! Die mag je ook meenemen Lachen wel je eigen hardvoer meenemen Knipoog en even melden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:40

Oh _Irene11_; ik kan je niet helemaal garanderen dat je alles gaat doen wat ik opgenoemd heb (alsss je natuurlijk naar Ini gaat Knipoog ) hoor! Dus niet boos worden als je heel andere dingen gaat doen dan ik je heb verteld Tong uitsteken . Maar de dingen die ik noemde gingen we elk jaar doen dat ik er was, dus ik denk dat het meevalt. Maar ik garandeer je dus niks Knipoog . Alleen dat het echt een supertoffe manege is en dat je echt een superweek zult hebben waar je nog vol enthousiasme over zult vertellen aan je kleinkinderen later Tong uitsteken Haha! , hihi! Maar ik beloof je dus niks! Alvast veel plezier Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 18:42

loveshadow schreef:
Oh _Irene11_; ik kan je niet helemaal garanderen dat je alles gaat doen wat ik opgenoemd heb (alsss je natuurlijk naar Ini gaat Knipoog ) hoor! Dus niet boos worden als je heel andere dingen gaat doen dan ik je heb verteld Tong uitsteken . Maar de dingen die ik noemde gingen we elk jaar doen dat ik er was, dus ik denk dat het meevalt. Maar ik garandeer je dus niks Knipoog . Alleen dat het echt een supertoffe manege is en dat je echt een superweek zult hebben waar je nog vol enthousiasme over zult vertellen aan je kleinkinderen later Tong uitsteken Haha! , hihi! Maar ik beloof je dus niks! Alvast veel plezier Haha!

Ach, 't zal zowieso in grote lijnen wel kloppen Knipoog Tot nu toe zijn er in de 4 jaar dat ik op kamp ben geweest nooit megawijzingen geweest... Knipoog

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:59

Haha er staat altijd: 'bij mooi weer gaan we zwemmen' nou ik bne nog nooit gaan zwemmen bij Ini! Tong uitsteken jullie wel?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:07

QualityLover schreef:
Haha er staat altijd: 'bij mooi weer gaan we zwemmen' nou ik bne nog nooit gaan zwemmen bij Ini! Tong uitsteken jullie wel?

Ja, ik wel! Knipoog
Maar dat doet ze natuurlijk alleen met mooi weer hea Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:13

Ik ook! Een paar keer in één kamp zelfs, toen was het ook zooooo warm.. Maar wel supergezellig:D