Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt supergezellig + goede lessen enz 
_Irene11_ schreef:Volgens mij staat het hier prima hoorIk heb al veel reacties van mensen gelezen die bij Ini Slot rijden, maar ik ben benieuwd of iemand van jullie ook bij RSC Ini Slot op ponykamp is geweest.
Mij lijkt het namelijk een leuk kamp, maar aangezien er niet zo veel over het kamp op de site van Ini Slot staat zou ik graag jullie mening erover willen hebben.
(Als deze reactie hier fout staat moeten jullie het maar zeggen.)
. Oké, ik zal even reclame maken
, ik ben er drie keer op kamp geweest en alle drie de keren vond ik het GEWELDIG en wilde ik meteen de week erna weer
. Er zijn drie weken kamp, van zondag tot zaterdag. De groepen bestaan geloof ik uit maximaal 25 mensen die niet ouder dan achttien jaar zijn. En het is zooo gezellig!
), de begeleiding en de paarden en pony’s zijn ook fantastisch. Voor elk niveau zijn er geschikte paarden of pony’s. Veel paarden hebben al Z gelopen
. De omgeving is fantastisch; het bos ligt zowat om de hoek, dus de buitenritten zijn ook zeker aan te raden
. De keren dat ik er was, was er elke keer een onderling dressuur- of springwedstrijdje (dat mag je kiezen, net als het paard of de pony waar je graag op wilt) en dat wordt gefilmd, zodat je het later zelf kan terugzien samen met de rest van de groep
. Naast het rijden zelf leer je ook andere dingen die met paarden te maken hebben. Het ene jaar was het ‘thema EHBO bij paarden,’ vorig jaar was het thema ‘transport.’ Hartstikke leuk en leerzaam! Er worden ook zitlessen gegeven, longeerlessen, rijden op een westernzadel, dameszadel, dressuurzadel, springzadel of zonder zadel.. Verder ga je ook spelletjes doen, naar de markt in Diever en nog veel meer leuke dingen die ik vergeten ben om op te noemen. Maar het is absoluut een aanrader!
Z'n galop zat ook zoooo fijn, maar blijkbaar vond hij het een beetje saai worden. Ik denk dat hij zich opeens bedacht dat hij zijn naam wel eens eer aan zou kunnen doen en er even een feestje van te maken. Dat wilde hij wel door mij wat vliegles te geven. Het ging dus allemaal wel lekker, maar wegens het fenomeen 'herfstweer in de bijna lente' hadden we tijdens de galop plotseling last van turbulentie. Wegens onoplettendheid ben ik daardoor neergestort
. Hihi!
. Ik zat eigenlijk ook even niet zo op te letten, dus voor ik het wist hing ik opeens half naast hem. Ik kon me eigenlijk onmogelijk weer op hem hijsen, dus ik dacht, dan laat ik me maar vallen. Volgende keer moet ik dat toch wat handiger aanpakken, want ik viel alsof ik aan het skydiven was
. Plat op m'n buik en gezicht
. Hihi! Nee hoor, het was niet zo dramatisch dat ik er een blauw oog aan overgehouden heb
. Ik kon alleen even geen adem meer krijgen dus daardoor kwam er de eerste paar seconden even niet zoveel geluid uit mij
. Maar al gauw ging het wel weer aardig en toen ik weer opgestapt was, was hij verder ook heel fijn. Met mij gaat het ook prima, ik voel het alleen wel als ik diep in adem, wil zuchten of heel hard moet lachen
. Verder gaat het wel
. Volgende keer wil ik wel weer op 'm
.
. Livius ging ook vet goed, Kim! Je reed 'm echt netjes
!! Nog even een dansje voor je verjaardag:
Gelukkig dat het verder wel lekker ging.
Op het kamp waar ik vorig jaar ben geweest mocht dat namelijk niet.

Van de prijs schrik ik niet echt. Ik vind het juist wel meevallen, want het ponykamp bij manege Poelenburgh kost 300 euro(hoewel dat maar 1 dag meer is). Ik ben ook blij dat de stallen er goed bij worden gehouden, want dat is op mijn manege niet echt het geval.

Het sneeuwt, dus ik ga ook een sneeuwpop maken! 

Maar weet jij misschien op welke dagen je kunt gaan naar dat kamp, want ik weet wel dat er drie weken kamp zijn maar ik weet niet welke data.
Het is in ieder geval van zondag t/m zaterdag.
1e week
(ik ben verslaafd aan die smiley)
Die mag je ook meenemen
wel je eigen hardvoer meenemen
en even melden.
) hoor! Dus niet boos worden als je heel andere dingen gaat doen dan ik je heb verteld
. Maar de dingen die ik noemde gingen we elk jaar doen dat ik er was, dus ik denk dat het meevalt. Maar ik garandeer je dus niks
. Alleen dat het echt een supertoffe manege is en dat je echt een superweek zult hebben waar je nog vol enthousiasme over zult vertellen aan je kleinkinderen later
, hihi! Maar ik beloof je dus niks! Alvast veel plezier
loveshadow schreef:Oh _Irene11_; ik kan je niet helemaal garanderen dat je alles gaat doen wat ik opgenoemd heb (alsss je natuurlijk naar Ini gaat) hoor! Dus niet boos worden als je heel andere dingen gaat doen dan ik je heb verteld
. Maar de dingen die ik noemde gingen we elk jaar doen dat ik er was, dus ik denk dat het meevalt. Maar ik garandeer je dus niks
. Alleen dat het echt een supertoffe manege is en dat je echt een superweek zult hebben waar je nog vol enthousiasme over zult vertellen aan je kleinkinderen later
![]()
, hihi! Maar ik beloof je dus niks! Alvast veel plezier
Tot nu toe zijn er in de 4 jaar dat ik op kamp ben geweest nooit megawijzingen geweest...
jullie wel? QualityLover schreef:Haha er staat altijd: 'bij mooi weer gaan we zwemmen' nou ik bne nog nooit gaan zwemmen bij Ini!jullie wel?