Ga zaterdag ff bij dr kijken.
Wil ook wel foto's/ filmpje voor je maken als ik eraan denk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga zaterdag ff bij dr kijken.
Wil ook wel foto's/ filmpje voor je maken als ik eraan denk.
Ik heb 'r die wedstrijd niet zien lopen, maar heb 'r wel zien invlechten.
En met Daisy zal het ook vast wel goed komen!
Maar jullie weten het dus al 
lekker bij de eigenwijs bij de beginnertjes en gevorderden loopt ie erg mooi en goed aan de teugel.
he Juul
Cin is wel lief ja, nu wel.
plientjedres schreef:tja ik heb 7 jaar als pension klant gestaan met presto,heb het er altijd heel erg naar mijn zin gehad.
tot dat ron het in zijn bol begon te krijgen.
de kantine was altijd leuk,de keren dat we om 3uur een keer de deur uitliepen daar waren niet zeldzaam.
nu zit er echt geen hond meer,het enigste waar hij nu nog aan kan denken is aan geld.
hij is duur hij blijft maar bouwen hij denkt niet aan de pension klanten.
voorheen mocht je elke les mee rijden,maar toen kregen we de 2e rijhal (20 bij 20)toen mocht dat niet meer,maar dat werd weer snel terug getrokken want hij kwam er toch wel achter dat at echt niet kon.
toen kregen we de derde rijhal erbij(20 bij 40) daar kan je pas na half 9 terecht omdat hij daar ook ineens les ging geven.
dan hebben we nog de buitenbaan dat is helemaal een #@$ baan,zo zwaar.
het is er altijd druk als je wil rijden en nu heeft hj er nog eens 45 boxen bij gebouwd ook!
en die derde rijhal lukt hem nooit want hij zit in de schippol zone en daar mag je niet bouwen, en dan nog een troost als hij wel gebouwd word zullen jullie er toch niet in mogen rijden want het is uiteindelijk de bedoeling dat de zaanse en de blije ruiters daar heen gaan en het mennen en de wedsrijden en dan zit hij alweer vol geboekt.
verder is ben verkocht omdat hij alle kleine kindertjes eraf gooide.
dat van suzie heb ik ook van dichtbij mee gemaakt, allemaal heel vaag maar de paarden worden er mischien wel uitgehaald maar als ze met de hand uitmesten waren ze toen der tijd ook nooit zo vriendelijk met de hooivorken.
maar het is nooit bewezwn wat er ou uiteindelijk gebeurt is.
maar verder heb ik het er altijd (en nog steeds als ik er ben)geweldig naar mijn zin gehad en altij vresselijk kunnen lachen met ron mar en al mijn vrienden die ik daar heb leren kennen.
en het is gewoon een top manege,maar ik vond het er gewoon te druk worden
Lies_Miek schreef:Daisy is idd erg lief.
Vandaag met het hindernisspel geholpen en daisy liep ook mee.
Bij de eerste ruiters deed ze een beetje lastig maar daarna erg braaf.

gr eden

Zal het wel ff aan dr vragen