Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noesie schreef:je kan ook gewoon langs gaan of bellen.. Word soms meer op gereageerd..
En door je stage enzo van je opleiding heb je toch ook al aarid ervaring opgedaan?
Squit schreef:die lijs moet aangepast worden want er klopt geen ene hol van hahaha
als de lijst wordt gemaakt dan worden er al namen in gezet en dat moet eigelijk niet gebeuren..
want als je een keer geen les wil om die tijd kan niemand in jou tijd gaan..
das zwaar k*t!!
Uprica schreef:Joh zal denk wel meevallen hoor! ik rij best consequent, dus moet goed komen! ga gewoon vargen of Cher nog tijd over heeft!
Kendera schreef:wat vraagt carmen tegenwoordig voor een 1/2 uur dan?
Kendera schreef:goeiemoggel allemaal
hej lies, dat zou wel super zijn! weet niet wat voor weer het zondag is en hoelaat je dan meestal op stal bent? maar misschien kan ik dan een beetje op jou oefenen in de buitenbak? heb je er zelf ook nog wat aan

Liesje89 schreef:Kendera schreef:goeiemoggel allemaal
hej lies, dat zou wel super zijn! weet niet wat voor weer het zondag is en hoelaat je dan meestal op stal bent? maar misschien kan ik dan een beetje op jou oefenen in de buitenbak? heb je er zelf ook nog wat aan
Als het zondag goed weer is probeer ik er 's middags te zijn rond een uur of.. eh 3?
leuk leuk leuk
Liesje89 schreef:Ik ga zo maar is richting Mr Ed voor die dwerg, haha
Uprica schreef:Noesie schreef:bij wie les jij nu dan Wan?
Bij niemand! heb al meer als een half jaar geen les gehad, volgens mij is het zelf een jaar geleden!
Carmen is gewoonweg te duur geworden en ik hoef ook maar 1x per 2 weken les.
kort daarna werd sabien verkocht
elke week samen buitenritje maken, afentoe is les
n
Maar heb geen problemen met rondhobbelen
Moet dikkere handschoenen hebben!! Liesje89 schreef:Kendera schreef:Als het zondag goed weer is probeer ik er 's middags te zijn rond een uur of.. eh 3?
JA!leuk leuk leuk
Ik zal zondag mijn vriendje meenemen, ben er om 3 uur 
loveseben schreef:Liesje89 schreef:Ik ga zo maar is richting Mr Ed voor die dwerg, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is echt leuk