Manege Kikkert (Texel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruth91

Re: Manege Kikkert (Texel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:12

ga nu ffe weg, heb nog wat meegemaakt zaterdag joh Nagelbijten / Gniffelen
schrijf ik vanavond wel fee Knipoog
byee Xx

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:15

ginouque schreef:
AAH,, wat lief van der ben je nog op texel?

nee, ik ben net thuis, vet lange reis meen.. moest tussendoor nog even werken.. al me spullen mee, hihi Tong uitsteken
maar ik ga nu ffe naar buite, vant zonnetje genieten met die jonge waar ik donderdag mee naar texel kom Tong uitsteken hij moet ook nog maar fe reageren hier in dit toppoc maar dat vergeet ie gelloof ik aldoor Nagelbijten / Gniffelen
nou, ik ben dr vanavoond!!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 16:19

Heee ik zit nog op texel,
maar ik heb donderdag niemand van jullie gezien hoor

Wel jammer.

Nou maar me strandrit was geweldig op LJ Lovers
hij was soms even druk aan het doen omdat andere achter me gingen draven dan, maarjaa.. was wl grappig Lachen

Zaterdag ga ik op stoes of weer op LJ Pling

Wie weet mensen, tot zaterdag Doei!

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:35

ik was er wel donderdag..
ben lang en heb een bril, miss heb je me wel gezien Tong uitsteken
zaterdag weet ik niet of ik kom werken, ben dan met Jordii, dus we kijken wel Knipoog

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:55

wat heb je zaterdag meegemaakt ruth,, en femke ik had zon bruinige broek aan liep met lieneke en ruth

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:18

okee, komt t: Tong uitsteken
ik was onverwachts alleen in het huis van me oma, tante was weg, oma weg, dus, ik de hele avond, nacht, ochtend alleen Tong uitsteken
wilde de familie eigelijk niet maargoed, voor één nachtjee Tong uitsteken
ik was al een tijdje niet uit geweest, dus dacht, ik pak de bus naar de koog, zie wel hoelaat en hoe en met wat ik terug kom Tong uitsteken
zit ik in de bus, twee jonges, nogal aangeschote (dronken) , of ik bij hen kwam zitte, achja, ik was alleen, dus waarom niet Haha!
t waren nog chickies ook Haha! Tong uitsteken
we ginge nog ffe over de kermis, ze kwamen uit den helder btw.. noem ze M en S Knipoog
ze deden wel een beetje mans tege andere gasten, maargoed, wij naar de botsautos, ik sta bij ze, kijkt er ineens een jongen achterom naar M, M kijkt terug en zegt iets, waarna ze een beetje woorden krijgen, stoer doen heet dat Tong uitsteken
maar nietsvermoedend kijkt M opzij en krijgt volop een duw waardoor hij heel hard valt op zn heup..
S duwd die gast, veel ouder en groter, en dan vallen er klappen.. van beide kanten
ik ren beetje gillend weg en sta op een afstandje te kijken, ben niet de enige..
zie bloed op t shirt van M, lip en oog blauw..
S is ook geschaavd op zn gezicht..

vet l#llig, 5/6 grote kerels van boven de 25 tege twee 'normale' joggies van 18 en 19..
ik na t vechtten met ze naar een restaurant, daar om een washandje met ijs erin gevraagd, op t oog van M (nog steeds dronken natuurlijk) gehouden, en op de wc t bloed van hun gezichten geveegd..
voelde me egt een zustertjee Bloos Tong uitsteken

toen met zn drieen naar de toekomst, ik kreeg met een goeie smoes dat ik me tas was verloren een 18jarig bandjee Haha!

tijdje binnen, staat ineens een van die gasten voor onze neus, kwam ie ze excuses aandieden..
gelukkig konden ze weer normaal doen..
ik moet nu afwassen...

to be continued Knipoog Tong uitsteken
strax Clown

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:07

the continous:

we gingen lekker dansen, en ze wilde natuurlijk nog meer drinken..
t was erg gezellig Haha!
S kwam een oude vriendin tegen en ze gingen even naat buiten, ik bleef achter met een dronken M..
hij wilde buiten even afkoelen, dus dat deden we.
toen we weer terug wilde in de toekomst konden we ons bandje en stempal laten zien, dat deed ik maar M stak met zn dronken hoofd zn middelfinger naar dat meisje op en liep door. toen werd ie in zn kraag gegrepen door security en moest meekomen, ik was alleen Tong uitsteken stond op een gegeven moment bij een andere groep jonges, was ook gezellig maar ik miste M een beetje, hij was zoo schattig eigelijk, juist omdat ie zo `fout`deed.
M stuurde em een smsje dat als de toekomst dicht ging (half 4) ik bij de uitgang op m moest wachtten. hij had S intussen al vet vaqak gebeld maar die nam niet op.. was zeker bezig Tong uitsteken ¨
bij die jonges waar ik toen bijstond was ook ene R, hij wilde me wel met de taxi naar den burg brengen, zou hij betalen.. ik wist t nog zo net niet..

half 4, ik naar buiten, gevolg door R..
belde M dat op de straat stond, nog steeds was ie S kwijt, ik er naar toe, R ook weer mee..
ik ging zitten op een muurtje, M rechts en R links..
gaat M weer bijdehand doen tege R, dat ie bij mij uit de buurt moet blijven Bloos
bijna weer een gevecht, heb t kunnen sussen Tong uitsteken
R naar de camping, niet in de taxi met mij Haha!
M wilde even praten..
hij was ten einde raad, kende me nog zo kort en vond me zoo lief en blabla Bloos
hij kon niet terug naar den helder en hij wilde niet op straat slapen, begon ie bijna (stiekem tog denk ik ) te huilen, dat ik m niet mag verlaten en m niet in de steek mocht laten, t was egt SCHATTIG!! Tong uitsteken

ik dacht, ach, ben tog alleen, en die S had ze tel intussen uit, ik kon zon verloren joggie egt niet alleen laten, dus mocht hij de taxi naar den burg betalen en bij mij slapen Bloos
t was intussen half 5 ongeveer dat we bij t huis van me oma waren Tong uitsteken

M was egt lieflieflief, werd al veel nuchterder en voelde zich egt kl#to en zn oog en heup deden pijn Verdrietig
nou, de details zal ik jullie besparen over die nacht, zeg allen dat ik niet geslapen heb Clown
moest sochtend werken in bergen, thuis, dus ik moest de boot van 9 uur..
M en ik (S nog steeds niet gevonde, hij zogt t maar uit) samen in de bus en de boot en weer in de bus, hij was nu helemaal nuchter en zoooo sweet Haha!
op t station afscheid genomen en we hadden elkaars nr al maar nu ook msn, ik ga dinsdag miss naar m toe en anders die week daarna Pling

WOEIIII, ik ben nu wel vet moe, heb egt geen minuut geslapen dus ga dr zo maar in Tong uitsteken
moest dit verhaal gewoon ffe kwijt, sorry dat t zo lang is Haha!

kuskus

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:00

Woeeehoeeee Ruth toch!
Wel een leuk verhaal Clown
Mjaa twas leuk zo te horen Haha!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:02

ruth ruth ruth. Lips are sealed
Tong uitsteken

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:03

ja, dat was t zeker Haha!
ik ga donderdag weer en dan slaap ik op de camping van me tante, ga die vrijdag en zaterdag de koog weer onveilig maken Tong uitsteken
alleen als M dan niet bij mij kan slapen, in die tent mag dat dus noooit van men tante, kan hij niet komen Verdrietig

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:06

nonixjuh schreef:
ruth ruth ruth. Lips are sealed
Tong uitsteken

Nagelbijten / Gniffelen

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:11

Ruth hoe oud ben jij eigenlijk(A)?

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:13

15 Bloos word in september 16..
maar ik ben denk ik een beetje een ontspoorde puber want ik ging al stiekem uit toen ik 13 was.. Duivel

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:22

Haha ja doe ik ook Duivel

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:24

noooooooh, hihi, geen dingen doen die ik ook niet zou doen hea (a) Tong uitsteken

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:50

Haha nee tuurlijk niet(A).
Maar waar zit die toekomst in de koog? Bloos
daar was donderdag nick en simon Haha!

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:53

uuhm, hij zit gewoon in die winkelstraat, tussen terasjes en restaurantjes Knipoog maar dr zitten daar wel meer disco's maar die ist leukst Knipoog
jaaa, en jan smit ook Haha! ik was er niet, wilde wel heen eigelijk Tong uitsteken maar t mocht niet Verdrietig
me tante stond naast jan en yolanthe op de boot, ze schrok zich rot hihi Tong uitsteken

miesnathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:59

Eigenaar van onze manege heeft ooit eens een pony naar Texel verkocht, een hele mooie gitzwarte merrie die naar de naam Daimond luistert, zo heb ik haar destijds genoemd, Zou altijd nog een keer bij die mensen gaan kijken waar ze heen ging,echt hele leuke lieve mensen waren dat Mischien dat iemand van jullie het meisje kent waar ze van is of Daimond zelf , ben best nieuwschierig!

Michelle

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:15

ruth91 schreef:
uuhm, hij zit gewoon in die winkelstraat, tussen terasjes en restaurantjes Knipoog maar dr zitten daar wel meer disco's maar die ist leukst Knipoog
jaaa, en jan smit ook Haha! ik was er niet, wilde wel heen eigelijk Tong uitsteken maar t mocht niet Verdrietig
me tante stond naast jan en yolanthe op de boot, ze schrok zich rot hihi Tong uitsteken

Haha vett!
Ik vond het jammer dat we toen niet in Texel waren, zit die in zo'n inkeping zegmaar?

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:40

ruth91 schreef:
ja, dat was t zeker Haha!
ik ga donderdag weer en dan slaap ik op de camping van me tante, ga die vrijdag en zaterdag de koog weer onveilig maken Tong uitsteken
alleen als M dan niet bij mij kan slapen, in die tent mag dat dus noooit van men tante, kan hij niet komen Verdrietig

Dat mag niet alleen niet van je tante, maar ook van mij niet, Lig ik daar zeker naast Slapen

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:42

Nou, het is wel duidelijk dat ruth en ik er don. t/m zon. zijn, en meine vrage is, wie komt ons meeten in 1 van die dagen.

En samen met ruth en mij de koog onveilig maken

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:26

@ michelle: ik ken niemand met zon pony daar, sorry..
@ moondance: jaa, t is een soort inkeping Tong uitsteken een soort stenen pleintje ervoor, waar de rijen dan staan om er in te komen Nagelbijten / Gniffelen
@ Scotty: nee, jorr, dat zal ik je niet aandoen Knipoog

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:05

oeh,, ruth in actie,, tjee wat een verhaal:P en zeker wel dat je een ontspoorde puber bent, na wat wij in 1 avond hebben meegemaakt Tong uitsteken IK HEB GEEN STRONTSCHOEN Nagelbijten / Gniffelen

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:22

hahahahahaha, de volgende dag regende t vet hea.. toen was ie weer een beetje schoongespoeld Nagelbijten / Gniffelen
maar de volgende morge wilde ik dus weer die schoene aandoen, ware ze nog nat!! Tong uitsteken
me jhodpurs (met scheur) stonden op de manege dus tsjaa, in me ballerina's dan maar Tong uitsteken eerst even naar de AH geweest, werd raar aangekeke joh, rijbroek en ruitensokken en ballerina's eronder Tong uitsteken met een hakje ook nog dus je hoorde me aankomen Tong uitsteken dr bestaat bijna geen dag dat ik mezelf es niet voor L*L zet Tong uitsteken

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:25

maar ook geen dag dat ik geen lol heb Knipoog