ATE schreef:waneer gaan jullie b proef nog ff oefenen ????
Geen idee, donderdagochtend zijn we er meestal, als je vroeg bent kun je nog oefenen voor de privelessen beginnen. Doe je mee met oefenen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:waneer gaan jullie b proef nog ff oefenen ????
xan schreef:ATE schreef:waneer gaan jullie b proef nog ff oefenen ????
Geen idee, donderdagochtend zijn we er meestal, als je vroeg bent kun je nog oefenen voor de privelessen beginnen. Doe je mee met oefenen?

xan schreef:xan schreef:Deze is heel lief
2 zwarte parels !!!!!
Nu hoop ik dat Elke ook op de site kijkt.
Zefana schreef:Weet je waar die foto me aan doet denken....
Weet niet of jullie het kennen maar vroeger was er zo'n serie (Home improvement) en daar was altijd een buurman die alleen dat gedeelte van z'n hoofd liet zien. Echt grappig!

ATE schreef:tjonge als we zo door gaan dan hebben we hier ook zo 500 pagina s vol gel.uld
benookduiker schreef:ATE schreef:tjonge als we zo door gaan dan hebben we hier ook zo 500 pagina s vol gel.uld
Hoe zodat l.llen we dan zoveel of ????

ATE schreef:[quote=ÄTE"]
waneer gaan jullie b proef nog ff oefenen ????
[/quote]

ATE schreef:liquita wil het lukken ??????????????
benookduiker schreef:Wordt en beetje stil druk bezig met foto's uploaden![]()
xan schreef:ATE schreef:liquita wil het lukken ??????????????
Zal ze al druk bezig zijn ?????????/
xan schreef:ATE schreef:Geen idee, donderdagochtend zijn we er meestal, als je vroeg bent kun je nog oefenen voor de privelessen beginnen. Doe je mee met oefenen?
wat is vroeg ????
Voor 10 uur.

benookduiker schreef:Wordt en beetje stil druk bezig met foto's uploaden![]()
? LIQUITA schreef:Hallo....hoe gaat het hier, is het de moeite om terug te lezen?
Ik ga snurkeren
Hackie schreef:Ik ga snurkeren
voor je niet weet wat er staat goede nacht

zo zat ik net met winnitou
gestuurd naar Elke
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo....hoe gaat het hier, is het de moeite om terug te lezen?
ja echt wel ik typ me niet voor niks het ooitje
xan schreef:Hebben jullie wel door dat dit topic gisteren nog op blz 3 of 4 stond en sinds die oudjes er zijn loopt het aardig vol hier.
Wij hebben het ook zo druk met elkaarzo zat ik net met winnitou
en eengestuurd naar Elke
en ondertussen kleppen we dit topic weer 10 blz verder.