Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Isabonny schreef:Heeft Nicky een Haflinger? Daar hebben we ook meerdere van gehad in de vereniging.
Ik vind Schimmert fijn omdat het voor mij op loopafstand ligt. EN het is volgens mij de goedkoopste ruitervereniging.
Ik rij voor € 75,00 (vast bedrag) per jaar 1 keer per week in de les. Daarbij mag je voor dat geld in principe onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten, zoals de longeerbak, de rijbak als er geen les wordt gegeven (maar dat is alleen op woensdagavond en zaterdagmorgen) en de achterliggende wei.
Sorlede schreef:Isabonny schreef:Heeft Nicky een Haflinger? Daar hebben we ook meerdere van gehad in de vereniging.
Ik vind Schimmert fijn omdat het voor mij op loopafstand ligt. EN het is volgens mij de goedkoopste ruitervereniging.
Ik rij voor € 75,00 (vast bedrag) per jaar 1 keer per week in de les. Daarbij mag je voor dat geld in principe onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten, zoals de longeerbak, de rijbak als er geen les wordt gegeven (maar dat is alleen op woensdagavond en zaterdagmorgen) en de achterliggende wei.
Jullie hebben ook van Anouk les heWij in Beek ook, Super fijne les. Alleen bij ons zo druk.
Ja nikita vind ik ook een mooie schimmel. Heb je nog een foto van haar op de pc staan van vroeger ?
Ddees schreef:Ik ben aan het denken of ik jou ken. In je profile staan geen foto's.
Ik had van 1994 tot 1996 mijn haflinger bij Pierre staan (Glorody). Van te voren reed ik altijd op vrijdagavond in de les van 7 tot 8, meestal op Vito, behalve als er weer eens een nieuwe pony ingereden moest worden of een nieuwe pony uitgeprobeerd moest worden.
Met Glorody reed ik daarna in de ponyclub.
Sorlede schreef:Die ken ik niet, Karin. En heeft de club ook springles?
Sorlede schreef:Isabonny schreef:Heeft Nicky een Haflinger? Daar hebben we ook meerdere van gehad in de vereniging.
Jullie hebben ook van Anouk les heWij in Beek ook, Super fijne les. Alleen bij ons zo druk.
Ja nikita vind ik ook een mooie schimmel. Heb je nog een foto van haar op de pc staan van vroeger ?
Natje_86 schreef:Ok. Julie lessen op manegepaarden?
miilou_ schreef:ik rijd op manege katsbek in susteren