Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Michelle19 schreef:had je niet moeten reageren he.........maar ja laat maar zitten... wees maar trots, voordat je het kwijt bent.... is alleen maar een tip...
? Sharmayne schreef:wat doe je moeilijk
ga is een leve zoeke ofzo ga weg joh met je lompe berichten
Michelle19 schreef:hahaha hou toch op.... ik heb toch echt zojuist beleefd genoeg opgeschreven dat ik even mijn mening ergens over heb gegeven, moeten jullie niet meteen lopen ouweho.ren... gaat helemaal nergens over... accepteer het of niet klaar
Ik heb niks persoonlijk tegen Ilka, het wordt weer verkeerd opgevat.... Ik probeerde er alleen maar mee te zeggen dat wat je dierbaar is, niet los moet laten.... daar is het leven veel te kort voor... je kan me ook eerst tekst en uitleg vragen voordat je meteen zegt dat ik lompe dingen doe enz.... ik heb geen zin in ruzies...

Rebeccatjuh schreef:Michelle19 schreef:hahaha hou toch op.... ik heb toch echt zojuist beleefd genoeg opgeschreven dat ik even mijn mening ergens over heb gegeven, moeten jullie niet meteen lopen ouweho.ren... gaat helemaal nergens over... accepteer het of niet klaar
Ik heb niks persoonlijk tegen Ilka, het wordt weer verkeerd opgevat.... Ik probeerde er alleen maar mee te zeggen dat wat je dierbaar is, niet los moet laten.... daar is het leven veel te kort voor... je kan me ook eerst tekst en uitleg vragen voordat je meteen zegt dat ik lompe dingen doe enz.... ik heb geen zin in ruzies...
Als je het over "jullie gesprekjes" hebt en "mensen die je liever niet tegenkomt" , neem ik aan dat je dat dan niet aardig bedoeld; dus zag ik geen reden om tekst en uitleg te vragen.
*die michelle ben ik... ik heb inderdaad mijn mening gegeven, dat moest ik effe kwijt en klaar, ik ben er niet om ruzie te zoeken.... ik had niet eens verwacht dat ik hier bekenden tegen zou komen, waar ik ook eigenlijk geen behoefte aan heb wat bepaalde mensen betreft, maar ja dat hou je niet tegen... Ik zal jullie verder niet storen met jullie gesprekjes....*
Begrijp je reactie erg goed hoor! Niet druk over maken! Jij weet dat alles goed zit!!
Taat schreef:ik ben pas 3 uur uit sgool.
dus ik weet het niet precies