Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tankie

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:49

heb idd lekker gereden met pony en kees! super in het zonnetje! daarna heeft blan nog lekker los gestaan en gerold!

en wat doet die foto van mijn baby daar ineens? hahahah ze is echt knap! pieta heeft vandaag weer lekker met pony gescheurd door de buitenbak, gelukkig is ze al minder fit dan zondag hihi

hengstje ging goed vandaag met elwin en jan, weer helemaal los gereden jippieeeeeeee

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:32

pfffffffff kijk een keertje weer op wittebrug, gaat er weer eentje over mij en elwin beginnen van vroeger en over jaenet........heb met me domme hoofdje pissig gereageerd zucht maar kon het ff niet laten kus

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:59

had je niet moeten reageren he.........maar ja laat maar zitten... wees maar trots, voordat je het kwijt bent.... is alleen maar een tip...

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:12

wie is die michelle dan die ken ik niet haha Tong uitsteken
maar is dat zo dat ik san moet gaan begeleide met de fiets hahaha Tong uitsteken
ik wil alleen als pony ook mee mag lekker puh Tong uitsteken

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:16

die michelle ben ik... ik heb inderdaad mijn mening gegeven, dat moest ik effe kwijt en klaar, ik ben er niet om ruzie te zoeken.... ik had niet eens verwacht dat ik hier bekenden tegen zou komen, waar ik ook eigenlijk geen behoefte aan heb wat bepaalde mensen betreft, maar ja dat hou je niet tegen... Ik zal jullie verder niet storen met jullie gesprekjes....

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:20

wtf Verward

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:26

????? what's up???

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:27

Waarom nou vraagtekens?
Jij zet onbegrijpelijke berichtjes in dit topic, dus volgens mij zijn wij degene die vraagtekens neer mogen zetten.

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:32

wat doe je moeilijk
ga is een leve zoeke ofzo ga weg joh met je lompe berichten Lachen

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:34

Michelle19 schreef:
had je niet moeten reageren he.........maar ja laat maar zitten... wees maar trots, voordat je het kwijt bent.... is alleen maar een tip...

Mag ik de woorden "lomp" & "banketstaaf" in de mond nemen, nadat je dit berichtje geplaatst hebt?
(in een topic over prive stal ten hage)

Als je iets persoonlijks tegen iemand hebt kun je dit PB'en, ipv een topic te vergallen, of ligt dit aan mij Lachen ?
Laatst bijgewerkt door Rebeccatjuh op 28-11-06 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:34

hahaha hou toch op.... ik heb toch echt zojuist beleefd genoeg opgeschreven dat ik even mijn mening ergens over heb gegeven, moeten jullie niet meteen lopen ouweho.ren... gaat helemaal nergens over... accepteer het of niet klaar

Ik heb niks persoonlijk tegen Ilka, het wordt weer verkeerd opgevat.... Ik probeerde er alleen maar mee te zeggen dat wat je dierbaar is, niet los moet laten.... daar is het leven veel te kort voor... je kan me ook eerst tekst en uitleg vragen voordat je meteen zegt dat ik lompe dingen doe enz.... ik heb geen zin in ruzies...

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:38

Sharmayne schreef:
wat doe je moeilijk
ga is een leve zoeke ofzo ga weg joh met je lompe berichten Lachen

Van hetzelfde, niet meteen zo reageren als je niet eens snapt wat ik bedoel oke....

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:39

jaui ik zet alleen wtf en jullie komen gelijk met al die bericht
ik toch niet Lachen

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:40

Michelle19 schreef:
hahaha hou toch op.... ik heb toch echt zojuist beleefd genoeg opgeschreven dat ik even mijn mening ergens over heb gegeven, moeten jullie niet meteen lopen ouweho.ren... gaat helemaal nergens over... accepteer het of niet klaar

Ik heb niks persoonlijk tegen Ilka, het wordt weer verkeerd opgevat.... Ik probeerde er alleen maar mee te zeggen dat wat je dierbaar is, niet los moet laten.... daar is het leven veel te kort voor... je kan me ook eerst tekst en uitleg vragen voordat je meteen zegt dat ik lompe dingen doe enz.... ik heb geen zin in ruzies...

Als je het over "jullie gesprekjes" hebt en "mensen die je liever niet tegenkomt" , neem ik aan dat je dat dan niet aardig bedoeld; dus zag ik geen reden om tekst en uitleg te vragen.

*die michelle ben ik... ik heb inderdaad mijn mening gegeven, dat moest ik effe kwijt en klaar, ik ben er niet om ruzie te zoeken.... ik had niet eens verwacht dat ik hier bekenden tegen zou komen, waar ik ook eigenlijk geen behoefte aan heb wat bepaalde mensen betreft, maar ja dat hou je niet tegen... Ik zal jullie verder niet storen met jullie gesprekjes....*
Laatst bijgewerkt door Rebeccatjuh op 28-11-06 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:41

ik ga verder niet in discussie oke, laten we dit leuk houden.... Fijne avond nog en anders weltrusten en als jullie Ilka en elwin spreken doe ze de groeten.....

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:43

is geod zal ik doen Knipoog
doei doeiii

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:43

Rebeccatjuh schreef:
Michelle19 schreef:

Als je het over "jullie gesprekjes" hebt en "mensen die je liever niet tegenkomt" , neem ik aan dat je dat dan niet aardig bedoeld; dus zag ik geen reden om tekst en uitleg te vragen.

*die michelle ben ik... ik heb inderdaad mijn mening gegeven, dat moest ik effe kwijt en klaar, ik ben er niet om ruzie te zoeken.... ik had niet eens verwacht dat ik hier bekenden tegen zou komen, waar ik ook eigenlijk geen behoefte aan heb wat bepaalde mensen betreft, maar ja dat hou je niet tegen... Ik zal jullie verder niet storen met jullie gesprekjes....*

Oke, maar jij weet niet wat ik daarmee bedoel en Ilka weet dat wel want die was er ook in die periode snap je??? dus niet tegen haar bedoeld maar over andere bepaalde mensen die toen daar op stal waren... nu duidelijk??? ik hou erover op oke doeiiii

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:45

niet alles zo agressief opvatten joh, laat lekker gaan... Bedankt Sharmayne!!! succes met jullie stal verder!!!

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:46

ik snapte der alleen niks van ja toch daarom zei ik dat Knipoog

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:47

Geeft niks joh, emoties lopen soms hoog op... ik ga nu echt hoor!!! groetjesss truste

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 08:56

Gezellig?

Ik kom vandaag ook naar stal Haha!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:10

WOOOOW!

Een rel in ons topic???

Inderdaad om de goede orde te bewaren liever via pb doen michelle. Verder is alles al gezegd toch! Knipoog

Heeee Taat! Hoelaat ben jij er vandaag?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:13

Ja tank begrijp trouwens wel dat je pissig werd,leuk dat mensen iets over jullie schrijven zo vol op internet nog wel... En natuurlijk over Jeanette Verdrietig Begrijp je reactie erg goed hoor! Niet druk over maken! Jij weet dat alles goed zit!! Ach gut

Iemand nog wat gezelligs te melden?

Shar,ben je er pas zaterdag weer?

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:30

ik ben pas 3 uur uit sgool.
dus ik weet het niet precies

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:24

Taat schreef:
ik ben pas 3 uur uit sgool.