Pagina 11 alweer.. Oh ja, wou je nog gaan kijken voor die welsh?? enne, ik heb tot aan mn examen niet echt tijd.. Dus van de zomer/lente zou wel het beste zijn.. Als Mini goed te berijden val wil ik wel op hem, maar eerst ff afwachte wa die nieuwe word he
WItje Gabber Remi Bruintje Esprie Dancer Maakt niet uit ehm, en vast nog wel meer, maar de namen weet ik almaal nie meer.. Schamar is trouwens gestopt he.. alle paarden zijn weg
Anders kan je misschien beter ff bellen. Want misschien issie al wel weg.. En op marktplaats stond toch ook zo'n leuk beestje.. Dat zn beentje zo hoog deed..
heb ook op bruintje witje gabber suzie piranja esprit lavina silvester een ukkie hihi enne dancer palomino uhmm sammy delvin..kan dat ?enzo gerede was wel cool.
wet dat ze wegzijn enz..reed jij daar nog toen ze stopte?
Op delvin, palomino, gabber, suzie en Anjo had ik ook nog gereden.. Anjo was echt een superpony, maar die werd dus ook na een maand al aan iemand verkocht
fred en wilma kende ik niet hihi... neej daar moch ik heel vaak zo meerijden voor nix..maar heb altijd bij den drieslag gereden. toen ik raay kreeg wask 16 en bij max 15 hihi