Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:04

Lijkt mij juist dat een paard dat op shanks gereden wordt juist ook op een snaffle gereden moet kunnen worden. Denk trouwens dat ze 't over die eerste les van weetnietwie op een paard met shanks in "want die werd altijd met shanks gereden". Lijkt mij juist verstandig 't eerst te leren op een snaffle. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:04

Jeuh, 11 Go jij! Go jij!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:05

Jus_dOrange schreef:
Hmm, heb Stees nog niet zien spinnen in de wei dus da's nog even afwachten... Clown Zou wel leuk zijn als ze ietsjes vlotter zou kunnen spinnen dan Charm, heb 1x iets voor elkaar gekregen wat je als 't zegmaar heel veel harder zou gaan een spin zou zijn, een "ikhebgeenzinmaarhetmoetdusikgamaarwatlangzamer-spin". Clown

Ik denk dat Stacey harder kan spinnen dan jij uit kunt zitten. Als je er maar voor zorgt dat je het haar goed bij laat brengen (dus haar professioneel western laat inrijden, maar dat was je geloof ik wel van plan). Glory kan ook harder dan ik aankan...dat is haar op stal goed aangeleerd en dat vergeet ze nooit meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:07

Oh, hahaha! Nou, het is iig gezegd. Zal ik straks wel weer gequote worden door jeweetwelwie dat het niet over schumiegirl ging Clown

Ja lijkt mij ook handiger, zal lekker pijnlijk zijn voor het paard om een beginner met shanks te laten rijden. NN heeft zelf niet zulke lieve gedachten Tong uitsteken Vandaar ook de naam denk ik.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:08

Cassidy schreef:
Ik denk dat Stacey harder kan spinnen dan jij uit kunt zitten. Als je er maar voor zorgt dat je het haar goed bij laat brengen (dus haar professioneel western laat inrijden, maar dat was je geloof ik wel van plan). Glory kan ook harder dan ik aankan...dat is haar op stal goed aangeleerd en dat vergeet ze nooit meer.

Als ik hoor hoe Chex spint dan vrees ik dat Stees d'r ook wat van kan ja, het is uiteraard de bedoeling dat Eef er een aantal knopjes op zet, het inrijden van haar vind ik iets te belangrijk om zelf aan te gaan knoeien. Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:12

Miss_Montana schreef:
Ja lijkt mij ook handiger, zal lekker pijnlijk zijn voor het paard om een beginner met shanks te laten rijden. NN heeft zelf niet zulke lieve gedachten Tong uitsteken Vandaar ook de naam denk ik.

Tsja ze zei ook nog iets over dressuur op een halster, moet heel eerlijk zeggen dat ik die niet snapte, als je western op een shank moet leren moet je dressuur op S&T leren... Toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:22

Ja, dat is een beetje een rare vergelijking. Gelukkig heeft Cassidy die al voor haar rekening genomen Lachen Bij Eef leren veel paarden idd hard spinnen, mij benieuwen hoe Stees het doet.

Schumiegirl moet volgens mij nog 2 berichtjes plaatsen en dan mag ze bij ons topic komen toch? Ze heeft nu 23 berichtjes. Lijkt me wel gezellig!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:24

Dan mag ze die laatste berichtjes wel gauw plaatsen van mij! Haha! Wel vaag, als 't goed is heeft m'n ma minder berichtjes en die post hier af en toe ook onzinnige dingen... Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:30

Huh? Nou je het zegt! Je mams heeft er 11 en zet hier ook gewoon berichten neer. Wat vreemd. Ik weet ook nog wel dat ik moest wachten tot ik 25 had en dan pas kon ik meelezen in dit soort topics. En ohja, ik moest bij geregistreerde gebruikers staan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:32

Hmm, mijn mam speelt dus gewoon vals... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:37

Stoute mams van je! Of ze is gewoon heeeel slim Lachen

Nou, het was even droog en nu begint het weer te gieten. Wel grappig, we zitten gewoon al de hele ochtend achter bokt Tong uitsteken Dat was mijn voornemen voor vandaag en die heb ik waar gemaakt. Op school kon ik niet wachten om naar huis te gaan en lekker de hele middag te bokken Ja Straks komt mijn mams thuis, gaan we ff met z'n 2en boodschappen doen voor vanavond.

Weet je wat ik later wil? Trouwen met een rijke man zodat ik niet meer hoef te werken en dat ik dan huisvrouw word. Zo af en toe een stofdoek overal overheen halen Tong uitsteken Dan ergens te gaan wonen waar ik een weide, stallen en een bak aan mijn huis heb en natuurlijk een bos achter mijn huis. Een paar paardjes kopen en dan lekker met die paardjes klooien overdag en dan als het dit soort weer is lekker de hele dag achter bokt zitten.

Wat een nuttig leven zal ik dan hebben Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:43

Haha tsja, da's inderdaad errug nuttig... *LOL* Maar wel een goed idee. Haha! Denk dat ik ook zoiets wil. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:45

Mooh kon je maar je toekomst voorspellen. Maarja, dan zou het niet echt leuk meer zijn als je alles al weet

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:47

Haha nee dan is 't echt "en over 5 minuten vertrek in naar de kroeg waar ik de rijke knappe liefde van m'n leven ontmoet" zou ook saai zijn. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:50

Hahaha nou dat zou idd wel saai zijn. Maar tegelijkertijd heel handig Tong uitsteken

Ik ga ff offline, m'n moeder is thuis (verzopen en wel) maar we gaan even boodschapjes doen!

Tot zoooow!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:51

Haha ke dagjes! Doei!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:35

Nu heb ik er 11 nog ff en ik ben legaal hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:17

Tsja, erg vreemd hoor! En arme schumiegirl is aan het posten waar ze maar posten kan om hier te komen Tong uitsteken Echt grappig, ze heeft haar vriend ook een westernles cadeau gedaan en hij komt donderdag rijden Lachen

Vet irritant, ik heb zondag geld overgemaakt voor dat ene hoofdstelletje. Maar ze laat maar niet weten of ze het geld heeft ontvangen. Normaal gezien moet het toch meteen zondag op de rekening staan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:44

Haha, da's makkelijk klanten werven.. Clown

Da's vaag dat ze niets laat weten, heel vaag. Verward

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:46

Nee hoor Bo, bij de postbank duurt het een aantal dagen voor dat het op de rekening staat. En als de verkoper een andere bank heeft kan het ook een aantal dagen duren. Het staat alleen op dezelfde dag op je rekening als je allebei bij dezelfde bank zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:52

Idd Haha!

Ja vind ik dus ook met dat hoofdstel. Maar als het goed is moet ik hem morgen binnen krijgen. Past nl door de brievenbus dus het doet er ong een dag over en ik heb het geld zondag overgemaakt. Als ik hem morgen niet heb pb ik wel even of ze het geld heeft ontvangen en het hoofdstel op de post heeft gedaan. Maar ik denk dat ze wel zou hebben gereageerd als het geld nog niet was aangekomen vandaag.

Pff alweer 18u bijna, daar baal ik zo van. Want dat betekent dat ik vanavond weer ga slapen en morgen als ik wakker word begint al het gezeik weer opnieuw op school. Rotrooster, rotleraren, rotvakken Boos! Ja, ik heb er echt even de balen in, ben toe aan herfstvakantie Knipoog Maarja, altijd als ik thuisblijf loop ik altijd ontzettend achter. Da's dus ook helaas geen optie Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:04

Cassidy schreef:
Nee hoor Bo, bij de postbank duurt het een aantal dagen voor dat het op de rekening staat. En als de verkoper een andere bank heeft kan het ook een aantal dagen duren. Het staat alleen op dezelfde dag op je rekening als je allebei bij dezelfde bank zit.

Wij zitten idd bij dezelfde bank dus dat hoeft geen probleem te zijn. Maarja, ik zie wel waar het uitkomt Ja . Jij gaat volgende maand alweer naar Nieuw-Zeeland he? Wel spannend hoor!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:13

Ik kijk er erg naar uit...dat ik de paarden dan een maand niet zie zit me eigenlijk nog het meeste dwars, hoewel ik weet dat ze in goede handen zijn...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:32

Miss_Montana schreef:
Pff alweer 18u bijna, daar baal ik zo van. Want dat betekent dat ik vanavond weer ga slapen en morgen als ik wakker word begint al het gezeik weer opnieuw op school. Rotrooster, rotleraren, rotvakken Boos! Ja, ik heb er echt even de balen in, ben toe aan herfstvakantie Knipoog Maarja, altijd als ik thuisblijf loop ik altijd ontzettend achter. Da's dus ook helaas geen optie Verdrietig

Hmm, ik heb zomaar 't idee dat mijn koppijn morgen nog niet weg is en mijn spraakvermogen nog niet terug, 't is nog niet verbeterd. Denk dat ik morgen nog een dagje thee zit te drinken... Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:34

@ Cassidy: Nieuw-Zeeland? Leuk joh! Een maand je paarden niet zien is inderdaad wat minder, maar dat zit verder wel goed neem ik aan. Haha!