Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jus_dOrange schreef:Hmm, heb Stees nog niet zien spinnen in de wei dus da's nog even afwachten...Zou wel leuk zijn als ze ietsjes vlotter zou kunnen spinnen dan Charm, heb 1x iets voor elkaar gekregen wat je als 't zegmaar heel veel harder zou gaan een spin zou zijn, een "ikhebgeenzinmaarhetmoetdusikgamaarwatlangzamer-spin".
Cassidy schreef:Ik denk dat Stacey harder kan spinnen dan jij uit kunt zitten. Als je er maar voor zorgt dat je het haar goed bij laat brengen (dus haar professioneel western laat inrijden, maar dat was je geloof ik wel van plan). Glory kan ook harder dan ik aankan...dat is haar op stal goed aangeleerd en dat vergeet ze nooit meer.
Miss_Montana schreef:Ja lijkt mij ook handiger, zal lekker pijnlijk zijn voor het paard om een beginner met shanks te laten rijden. NN heeft zelf niet zulke lieve gedachtenVandaar ook de naam denk ik.
Cassidy schreef:Nee hoor Bo, bij de postbank duurt het een aantal dagen voor dat het op de rekening staat. En als de verkoper een andere bank heeft kan het ook een aantal dagen duren. Het staat alleen op dezelfde dag op je rekening als je allebei bij dezelfde bank zit.
Miss_Montana schreef:Pff alweer 18u bijna, daar baal ik zo van. Want dat betekent dat ik vanavond weer ga slapen en morgen als ik wakker word begint al het gezeik weer opnieuw op school. Rotrooster, rotleraren, rotvakkenJa, ik heb er echt even de balen in, ben toe aan herfstvakantie
Maarja, altijd als ik thuisblijf loop ik altijd ontzettend achter. Da's dus ook helaas geen optie