Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mistralle schreef:Aha, dan zie ik je vast wel! Ik ben alleen niet op kamp, heb m'n paard er staan.
Roxxiejj schreef:Ja hebbum gehad, maar ik kan niet terug pben om een of andere reden. Maar goed, komt er op neer dat ik er geen vervoer naartoe heb en Sammy heeft nog steeds de benen daarvoor niet sterk genoeg.
Dat verhaal? Nou, ik weet nog iets over dat je tegenover ons aan tafel zat en heel boos op alles en iedereen was, dat je in de verkeerde groep geplaatst was. 5 ipv 1. En dat Els en ik je toen vroegen of je aan wijken deed. Toen zei je nee, ik kan dat niet en mijn Haf kent het neit. Nou, ik kan je vertellen, alle paarden kun je het leren, en Els en ik lagen toen ook helemaal dubbel, omdat je dat graag wilde doen of zo, want dat zag je toen in onze les. (Els en ik waren toen beiden een btje van de kaart, omdat mijne voor de 4de keer een peesklap had gehad en dan denk je dat het niet erger kan en dan begint iemand te zeuren over dat ze in de verkeerde groep geplaatst was. OWNEEEEJJ HEEE... Zal je wat vertellen: Els en ik waren ingedeeld in 1, reden eigenlijk alleen maar in 2 of 6. HEEEEEEERRRLIJK!! Vooral met dat warme weer wat we toen hadden. Maar jij wilde hard en dat deed groep 5 niet. PROBLEEM HE![]()
Zo, dat moest me ff van het hart. Odette en iik weten nog wel meer dingen, maar die verklappen we niet. Die zijn een btje... banketstaaf
Roxxiejj schreef:Nou, jou kan ik iig vertellen dat het nog steeds helemaal top gaat met Fabiola en Romeo. Je moet maar snel weer hierheen komen!![]()
OT schiet op, en voortaan de stal weer aanvegen jij