Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mltex

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:09

He toevallig zie ik dit topic. Ik ben er volgens mij in 96 of 97 geweest met twee vriendinnen die hun eigen pony's mee hadden een vosje en een schimmel en ik had mijn jonge KWPN mee een enorm grote vos met een bles. En een penvriendin kwam die week ook op ruiterkamp met een vriendin. Omdat eigen paarden in eigen groepen reden had ik niet bijster veel contact met anderen maar ben zowieso slecht in namen. Ik weet dat er een meisje was die puck heette. Was 1 van jullie er toen ook? ben wel nieuwschierig....mijn paard heette Jiorgos en die pony's van vriendinnen Turbo en Allure. Slingertje ken ik trouwens wel! een oud superbraaf fjordje Haha!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:14

(verdikke, je laat zo btje alles aan mij over Tong uitsteken )

De Hoofdverdachte, Roxanne U., vluchtte snel naar de binnenbak, waar ze dacht veilig te zijn. Hens verhoorde haar nogmaals (lees: oefende met haar proef Haha! ). Evelijn had ondertussen een motief gevonden voor het strooie met de muesli. U. had het vast omgegooit en het niet durven te zeggen! Maar hoe lieten ze haar toegeven...?

Potdikke, nu wordt het moeilijk Haha!

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:20

(oliebol, je hebt me door Haha! )

Ja, hoe lieten ze haar toegeven? Haha!
Ondertussen bracht Roxan haar eigen muesli in veiligheid, en legde het achter slot en grendel. Hierdoor maakte ze zichzelf wel een beetje verdacht, maarja, 'who cares Haha!' zo iemand als Roxan doet dat toch niet? Nee Roxan kon het niet wezen...

Ondertussen ging ik snel verder met poetsen, om mezelf vóóóóral NIET niet bij deze affaire te betrekken Haha!

Ja, wat nu? Tong uitsteken

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:21

Oliebol, je hebt me door?

Huh, ik was er toch zeker van dat ik schreef:

O oliebol, je hebt me door?

Naja Haha!

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:22

Huh, hij spoort echt niet ik schreef echt o oliebol je hebt me door, m'n toetsenbord veranderd de woorden...

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:24

Ik schreef dus strond maar dan in het Engels, maar dan veranderd bokt het in oliebol, probeer maar, het is echt waar Haha!

pixyprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:30

hoiiii

ik ben in de herfstvakantie bij jullie geweest en dat was echt helemaal geweldig wij waren toen met onze eigenpaarden toen we er bijna waren kwamen we erachter dat ze nog met de spoorbaan aan het verbouwen waren dus toen duurde het allemaal heel lang we waren smorgens om 9 uur weggegaan en kwamen savonds bij jullie om half 8 we waren allemaal kapot Slapen het werd ook donker maar jullie hielpen ons gelukkig met de weg zoeken en gingen met een auto achter ons rijden echt toppie Knipoog en de stallen waren allemaal netjes gedaan echt en het eten stond klaar supper en alle dagen hebben we ons toppie vermaakt we zijn van plan om in de mei vakantie weer te komen en ik verheug me er nu al op Haha! groetjess

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:37

Hee! Ik was in jullie week ook leiding! Was vet gezellig toen jaa! Maar wel zware dagen, dat jullie om half 11 aankwamen en zo Koe

Maarre, verhaal, sorry Tong uitsteken

Roxx besloot haar eigen muesli op te bergen, zonder het verdacht te laten lijken, omdat ze neit wilde dat anderen er met haar muesli vandoor gingen! Een hele slimme actie (al zeg ik het zelf Haha!), Roxanne zal ondertussen wel flink verdacht zijn, omdat het haar muesli was, zij er het laatst mee was gezien en zij de enige was op stal... Het raadsel is daarmee opgelost, Roxanne U. was de schuldige, Roxann kwam vrij, Odette deed alsof ze schuldig was, maar ondertussen.... Haha!

hihi, en nu stop ik der mee, ik wordt inspiratieloos Vork ETENNNN

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:48

Jaa ik ben er ook geweest Haha! Afgelopen zomer! Was echt super daar Haha!
Had eigenlijk stiekem Dastella mee willen nemen naar huis Vork vond het zon super beestje Lachen

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 00:55

Heee YANA! Mijn Didammertje! He, hoe issie met je PA Haha! Wat hebben wij een lol gehad om die Iris, wat lijp, wat lijp!

Ja mensen, afgelopen zomer was egt THA BOMB!!

Kom je snel weer Yana? Vork

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:52

WHAHA Haha!
Jaa wel goed geloof ik Lachen
Whaha, idd, ons moddelletje Clown
Kamp was echt super, met samantha jou els enzo Haha!

Ik wil wel, maar weet het nog niet, want dan heb ik waarschijnlijk me verzorgpaard in Didam staan ( als eigepaard idee) en ik weet niet of ik dan nog wel weg kan!
Of ik moet haar mee mogen nemen van de eigenaresse! Lachen

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 21:07

Morgen ga ik erheen Haha!
Op kamp Haha!

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 21:11

Aha, dan zie ik je vast wel! Ik ben alleen niet op kamp, heb m'n paard er staan Knipoog.

Viora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:37

IGORRRR(L)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:32

Mistralle schreef:
Aha, dan zie ik je vast wel! Ik ben alleen niet op kamp, heb m'n paard er staan Knipoog.

HEEEEEE dat wilde ik zeggen Verdrietig Haha!

Verdikke Ot, maak dat verhaal af jij Vork

NiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:42

Ik ben er ook geweest!
ik was er in de zomer van 2004 samen met twee vriendinnen!
ik reed daar op fabiola en romeo, k heb nog wel foto's misschien!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:16

Nou, jou kan ik iig vertellen dat het nog steeds helemaal top gaat met Fabiola en Romeo. Je moet maar snel weer hierheen komen! Clown

OT schiet op, en voortaan de stal weer aanvegen jij Haha!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 00:27

Roxxiejj schreef:
Ja hebbum gehad, maar ik kan niet terug pben om een of andere reden. Maar goed, komt er op neer dat ik er geen vervoer naartoe heb en Sammy heeft nog steeds de benen daarvoor niet sterk genoeg.

Dat verhaal? Nou, ik weet nog iets over dat je tegenover ons aan tafel zat en heel boos op alles en iedereen was, dat je in de verkeerde groep geplaatst was. 5 ipv 1. En dat Els en ik je toen vroegen of je aan wijken deed. Toen zei je nee, ik kan dat niet en mijn Haf kent het neit. Nou, ik kan je vertellen, alle paarden kun je het leren, en Els en ik lagen toen ook helemaal dubbel, omdat je dat graag wilde doen of zo, want dat zag je toen in onze les. (Els en ik waren toen beiden een btje van de kaart, omdat mijne voor de 4de keer een peesklap had gehad en dan denk je dat het niet erger kan en dan begint iemand te zeuren over dat ze in de verkeerde groep geplaatst was. OWNEEEEJJ HEEE... Zal je wat vertellen: Els en ik waren ingedeeld in 1, reden eigenlijk alleen maar in 2 of 6. HEEEEEEERRRLIJK!! Vooral met dat warme weer wat we toen hadden. Maar jij wilde hard en dat deed groep 5 niet. PROBLEEM HE Clown

Zo, dat moest me ff van het hart. Odette en iik weten nog wel meer dingen, maar die verklappen we niet. Die zijn een btje... banketstaaf Haha!

Over dat ik daar boos over was begrijp ik van mezelf wel, want ik vond het gewoon ontzettend stom dat ik tussen de beginners werd ingedeeld terwijl ik van mezelf weet dat ik daar niet tussen hoor !! Boos! Btw, dat ik soms zo boos kan worden heeft een reden maar die ga ik hier niet vertellen agz de hele wereld het kan lezen. Knipoog En logisch toch, als ik nog nooit aan wijken heb gedaan met een paard, dat ik dat graag wil leren ? Het lijkt me dat je daar ook op kamp bent om te leren, niet alleen maar om te doen wat je al kunt !!! Nors opkijken Ik bedoelde wss dat mijn paard nog niet kan wijken, hij heeft het nooit geleerd. Ik heb niet gezegd dat hij het niet kan, want hij kan het vast wel leren !!! Ja En over dat jij het zo l*llig vond van mij dat ik over die groepsindeling boos was terwijl jij met de peesklap van Sammy zat, dat is zéker erger !!! Ik weet niet precies meer wat ik toen allemaal gezegd heb agz het al een tijdje terug is, en ik vind het nu ook de moeite niet meer om erover in discussie te gaan. Bloos En over dat ik graag wil crossen : Je zegt het nu alsof ik alleen maar wil crossen terwijl dat niet zo is !!! Ik vind een rustig ritje ook heerlijk, maar een lekker galopje op z'n tijd hoort er wel bij vind ik !!! Pling Natuurlijk rekening houdend met het weer, maar dat bepaalt de leiding dus daar zeg ik verder niks over. Knipoog

Wat jij en Odette allemaal weten interesseert me verder niet, het zal allemaal wel. Vork Ik word er wss toch niet vrolijk van, dus wat heb ik eraan... Haha! Maargoed, ik ga hier verder geen discussie over voeren of ruzie over maken, jij je mening ik m'n mening en dat hebben we gezegd : KLAAR !! Oké ? Knipoog

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:05

Roxxiejj schreef:
Nou, jou kan ik iig vertellen dat het nog steeds helemaal top gaat met Fabiola en Romeo. Je moet maar snel weer hierheen komen! Clown

OT schiet op, en voortaan de stal weer aanvegen jij Haha!

Wat moet ik er verder nog over vertellen? JIJ hebt het laatste toch al verteld, of heb ik het mis? Clown
Sigaar

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:42

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:46

Jou ken ik ook nog wel! Jij had je pony toen zo heel gaaf ingevlochten met dreadlocks (schrijf ik het goed? Haha! ) ingevlochten toch? Lachen
Het paard daarnaast is idd van Roxxiejj ! Knipoog

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:51

ja klopt Knipoog

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:56

moet daar nog wel foto's van hebben..

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:09

Jaa! Jij was daar met je zusjes! Jaa, dat was een leuk weekje jaa! Gezellie! Snel weer komen!

Euh, AS: Ik ga inderdaad niet met je in discussie, IK WIN TOG Haha!

En anders helpt OT me wel, he OT! Samen niet lessen rulezz.. Clown

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:24

Zeker Rox! En als we in discussie WILLEN gaan dan doen we dat toch? Je kunt ons niets verbieden. Haha!