stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:26

AnneOmie schreef:
Ja idd. Ik heb Omar ook binnenstaan. Zodra ze weer naar binnen komen en niet meer op het land mogen zal ik Misje ook vaak bij Omar zetten als hij los gaat.

mis hoeft zich geen zorgen te maken denk ik. die kwam er voorheen ook al 6x per dag uit Haha!

@shir: hij wilde gister echt zn mond niet open doen :X haha!
Hij deed net of k m ging vermoorden Haha!
Laatst bijgewerkt door danifur op 14-08-06 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 12:27

de arts heb het zef gezegt en er zijn mensen die het zef hebben mee gemaakt en die zijde het ook

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:30

Azzaro schreef:
hmm al heel veel lessen haha ik moet woensdag afrijden

ik zal voor je duimen dude.
Ik moet eens opschieten met mijn theorie. dan kan ik straks ook lekker afrijden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:38

pascha7 schreef:
de arts heb het zef gezegt en er zijn mensen die het zef hebben mee gemaakt en die zijde het ook

Maar wat heb je dan?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 12:39

me enkel band aan de linker kant is los van me bot teminste dat denkt hij en daar voor heb ik een botscan gehad en nog ergens was het los van me bot en daarom kan ik dus ook niet lopen zonder pijnstilers

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:41

AnneOmie schreef:
Hoor net dat er veel overstromingen zijn in Nederland Bloos! In Egmond aan zee is ook wateroverlast. Ben benieuwd hoe het op stal is! Ben blij dat ik Omar binnen heb gelaten zeg met dit noodweer. Staat Bella ook binnen Ellen?
Ja, Bella staat in elk geval tot woensdag binnen, tot de DA geweest is.
Vind het ook wel sneu van die zeiknatte paarden in de wei.. maar ik moet me voorhouden dat het PAARDEN zijn, en geen mensen! hahahaha Maar dat is wel moeilijk. Haha!

Ik kan pas eind van de middag naar stal.. nog een paar weken, en dan is de auto voor mij! jippieeeeeee!!! Haha! Haha!
Kan ik heerlijk vroeg naar stal, dat beviel me vorige week wel! Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:42

gelijk heb je Ellen dat je haar nu even binnen houd. Als de DA gewees is weet je meer! En bovendien is het nu toch takkeweer!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:51

pascha7 schreef:
me enkel band aan de linker kant is los van me bot teminste dat denkt hij en daar voor heb ik een botscan gehad en nog ergens was het los van me bot en daarom kan ik dus ook niet lopen zonder pijnstilers

Vorige zomer is bij mijn hond de knieband helemaal weggehaald en is de boel vervangen door draad. Na 3 maanden liep ze weer prima.... Ik denk dat je het allemaal veel zwarter ziet dan t is hoor. Leuk is anders maar je moet t niet te zwaar zien hoor Bren.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 12:56

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Vorige zomer is bij mijn hond de knieband helemaal weggehaald en is de boel vervangen door draad. Na 3 maanden liep ze weer prima.... Ik denk dat je het allemaal veel zwarter ziet dan t is hoor. Leuk is anders maar je moet t niet te zwaar zien hoor Bren.

ik wacht het wel af en is het korter als een half jaar dan is het mee genomen maar zal voorlopigg niet pas kunnen rijden Boos!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:58

danifur schreef:
AnneOmie schreef:
Ja idd. Ik heb Omar ook binnenstaan. Zodra ze weer naar binnen komen en niet meer op het land mogen zal ik Misje ook vaak bij Omar zetten als hij los gaat.

mis hoeft zich geen zorgen te maken denk ik. die kwam er voorheen ook al 6x per dag uit Haha!

@shir: hij wilde gister echt zn mond niet open doen :X haha!
Hij deed net of k m ging vermoorden Haha!

dat ken ik dan loopt ie maar weg v je en is echt een soort bang voor je. Ik vind t niet leuk dat hij me nu niet vertrouwd.....

is t wel gelukt?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:01

pascha7 schreef:
ik wacht het wel af en is het korter als een half jaar dan is het mee genomen maar zal voorlopigg niet pas kunnen rijden Boos!

Dat is idd wel balen. Maar wanneer mag Pas weer bereden worden? Wanneer gaat Bo naar de opfok eigenlijk?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 13:04

bo gaan oktober november daarheen
en pascha wordt als het goed is door marieke naar haar vanakntie gereden

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:07

Ja, t is wel gelukt hoor. maar hij vond t niet prettig. En er zat nog wat in t spuitje, toen moest ik dus wat water erbij doen en inderdaad nog een keer spuiten, en dat vond hij echt niet leuk!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:09

pascha7 schreef:

Jee dat is al snel dan. Lekker voor Pas.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:09

danifur schreef:
Ja, t is wel gelukt hoor. maar hij vond t niet prettig. En er zat nog wat in t spuitje, toen moest ik dus wat water erbij doen en inderdaad nog een keer spuiten, en dat vond hij echt niet leuk!

Nee dat word je niet in dank afgenomen door meneer. Maar wel door mij hoor!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 13:09

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Jee dat is al snel dan. Lekker voor Pas.

bo is nu al verveend tegen pas en hij doet pas af en toe ook al pijn met drinken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:11

Gelukkig zal het allemaal weer goed met je komen Bren... je zal er niet dood aangaan. Er zijn mensen die ergere ziektes hebben en die hoor je daar niet over. Neem een voorbeeld aan Nancy. Die kan nooit meer op haar paard rijden Dat is pas echt vreselijk en zij zou graag willen dat ze er met een half jaartje weer vanaf was als dat kon!! Het komt echt wel weer goed met je enkel Bren en wie weet valt het allemaal wel mee en hoef je niet in het gips. Voor Pasch komt ook wel een oplossing hoor en iedereen wil je wel meehelpen hier denk ik Knipoog Het komt goed!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 13:13

AnneOmie schreef:
Gelukkig zal het allemaal weer goed met je komen Bren... je zal er niet dood aangaan. Er zijn mensen die ergere ziektes hebben en die hoor je daar niet over. Neem een voorbeeld aan Nancy. Die kan nooit meer op haar paard rijden Dat is pas echt vreselijk en zij zou graag willen dat ze er met een half jaartje weer vanaf was als dat kon!! Het komt echt wel weer goed met je enkel Bren en wie weet valt het allemaal wel mee en hoef je niet in het gips. Voor Pasch komt ook wel een oplossing hoor en iedereen wil je wel meehelpen hier denk ik Knipoog Het komt goed!

als ze wel gaan opereren dan kan het ook foto gaan en dan rij ik ook niet meer maar daar gaan we niet vanuit Tong uitsteken
en marieke gaat pascha rijden 3 keer in de week

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:20

Super dat Marieke Pasch gaat rijden! Komt helemaal goed met Pasch! Ze mag weer aan de slag Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 13:22

rustig aan opbouwen want anders heb ze zo weer en blessure

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:40

pascha7 schreef:

Laat dat maar aan Marieke over! Je hebt gezien hoe ze t met Ilion deed toch? Ze zal t echt heel rustig aan doen hoor Bren. Ik ben heel erg blij met de manier waarop Marieke met Il omging/gaat. Ben benieuwd hoe Pas t gaat doen. Maar ik heb daar t volste vertrouwen in.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 14:36

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Laat dat maar aan Marieke over! Je hebt gezien hoe ze t met Ilion deed toch? Ze zal t echt heel rustig aan doen hoor Bren. Ik ben heel erg blij met de manier waarop Marieke met Il omging/gaat. Ben benieuwd hoe Pas t gaat doen. Maar ik heb daar t volste vertrouwen in.

me vader zadeld pas zelf op of ik doe het want pascha is niet altijd even lief voor een vreemde en ik spreek uit ervaring
banketstaaf weer lekker nederland he Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 14-08-06 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:54

..... speake less

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:32

Laat Marieke maar schuiven Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:49

AnneOmie schreef:
Neem een voorbeeld aan Nancy. Die kan nooit meer op haar paard rijden Dat is pas echt vreselijk en zij zou graag willen dat ze er met een half jaartje weer vanaf was als dat kon!!

inderdaad. als het zou kunnen zou ze dolgraag ruilen. Dat half jaartje voor de tijd wat zij heeft moeten wachten voordat ze weer een beetje iets kon doen. Ik vind het echt vreselijk voor haar, en ben blij dat ik haar kan helpen.