Wie is er op ponykamp geweest bij Manege de Burght?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PPPeet

Re: Wie is er op ponykamp geweest bij Manege de Burght?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:39

Uhm na sinds dat met Bart heb ik eigenlijk niet meer gereden behalve 2x op Joy in de les toen José niet kon....

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 12:42

Dat is ook lastig..
ik ben nu nog aan het werk Nagelbijten / Gniffelen ik bel heddy vanmiddag na mijn eigen les even.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 20:55

ik ga heddy maar even mailen Ja vergeet steeds te bellen Nagelbijten / Gniffelen

Jaenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 22:09

ben met MiCkSke naar de Burght geweest Haha!
Maar het is zegmaar voorbij helaas Verdrietig
Mijn absolute lieveling is Thunderr Haha! ! Hij is zo sweet en geloof het of niet hij heeft me vorig kamp eraf gegooid dat was egt lachen Tong uitsteken Q/Gwen kwam een beetje hard achter me aan, Thunder schrok en ik had de slappe lach Bloos
Ik ga zo'n beetje 3x per jaar, ben nu 3x geweest, maar in de Mei ga ik weer Haha!
Dr waren dit kamp 7 mensen (9, 10, 11, 12, 13, 13, 19 Tong uitsteken ) eentje van 11 is naar huis gegaan van heimwee. ze reden best in de weg in de les, stappen en beugels op maat maken doe je op de AC lijn Tong uitsteken niet op de hoefslag..toch?
Glenna is ook echt super, bij buitenritten Haha! ze is de oma van Floka en Esja Haha!
Hebben jullie Ipod de nieuwe voltige KWPN-er gezien? mooi beestje Haha! zit lekker in galop bij voltige, lekkerder dan Whisper Clown
Ik ga even mn 384 MB aan foto's en filmpjes op de pc zetten whaha! Haha! kmaak bij ieder kamp een foto van de rotzooi in de kamer, dit kamp was het niet alleen rommelig maar ook echt vies Huilen borrelnootjes everywhere Tong uitsteken
Mickey is dr vest vergeten dus weer een reden om even naar Thunder Twiggy en Landi te gaan Tong uitsteken

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 08:18

Is er een nieuwe KWPN'er? leuk, hen je foto's?

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 09:00

IPod?
Peetraaa? wiesdat?

Ik wist wel dat Znuty ( Lovers ) al aan het oefenen is met voltige, met laila, hoe gaat dat?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 09:35

Ipod is een nieuwe KWPN'er van 1.70 hoog ofzo. Hij is 16 en niet van de manege. Hij staat er via Rob (ken je die?). We kijken of het een goed voltige paard is Lachen

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 09:53

Cool Cool Hopen dan dat ie geschikt is

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 10:04

Haha ja idd. Nog even afwachten he Lachen Maar het gaat al een stuk beter dan toen die kwam dus dat is wel mooi natuurlijk Lachen

MiCkSkE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:31

hey hey!!
jaja, ik ben ook weer thuis (jammer genoeg Huilen ) majah, heb wel een hele leuke week gehad weer Haha! iedere dag op twiggy gereden Clown en landi is zelfs van heddy thuis gehaald, voor de bosritten (in kootwijk 4 uur Schijnheilig en nog 2 uur in lunterse bossen(ofzowiets))!! voel me wel schuldig, maar hij vond het wel leuk denk hoor Cool !! zo lief die 2 Afgod !! alleen jammer van die trap van moira Verdrietig we zaten in gallop, zie ik moira op me afkomen... (we reden met zun 6en, was maar kamp van 7 kids Tong uitsteken en 1 was ma al weg vanwege heimwee ofzo) dus rijd moira in gallop naast me, meisje al aan teugels trekken, 'probeerd af te wenden', majah... mee krijg ik een trap van moira op mun voet Nors opkijken !! eerst viel het wel mee enzo, volgende dag nog 2 uur bosrit op landi gereden en 1 uur twiggy Pling !! maar nu word het steeds blauwer en moet ik kennelijk foto gaan laten maken... majah, de week is echt super vers geweest Go jij! Go jij! !!
iedereen die deze week gaat geeft vast wel een hele dikke knuffel aan twiggy en landi Bloos !!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:38

chickey schreef:
Ipod is een nieuwe KWPN'er van 1.70 hoog ofzo. Hij is 16 en niet van de manege. Hij staat er via Rob (ken je die?). We kijken of het een goed voltige paard is Lachen

Rob is van Vincenza toch? eh..andersom Tong uitsteken

MiCkSkE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:45

Rob is ook eigenaar geweest van adje!! (niet dat ik hem ken ofzo Tong uitsteken, maar gehoord van Heddy)

Jaenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:10

foto's van Ipod:
Afbeelding
http://img107.imageshack.us/img107/4126/1003746wf5.jpg (te groot voor pic)
http://img245.imageshack.us/img245/8518/1003747zm6.jpg (te groot voor pic)
sorry voor de kwaliteit, de zon scheen Bloos

toelopen met voltige en opspringen gaat goed, hij zit lekker, en bokt alleen als er niemand op zit in galop Tong uitsteken hij is echt superlief, al vind Viczenza van niet Tong uitsteken
hij komt inderdaad van ene Rob, die fokt toch voltigepaarden? of traint ze.. al denk ik niet dat Adje er geweest zou kunne zijn Tong uitsteken
Adje was erg vervelend als hengst, De Burght heeft hem toen gekocht. van woede klom hij zo over de staldeur heen vertelde Heddy! Haha! toen hebben ze hem maar gecastreerd Knipoog
Laatst bijgewerkt door Jaenneke op 21-10-06 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:15

mooi paard!
vind de fotos goed gelukt, ondanks de zon Knipoog

ben benieuwd morgen Haha!

Jaenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:18

ga jij morgen dan? Huilen *wordt groen van jaloezie*
maar mickey geef toe, Brecht kon ahum niet zo goed rijden zegmaar. wie maakt zn beugels nou op maat op de hoefslag en gaan lichtrijden in galop.. sorry hoor Schijnheilig ja eerlijk gezegd had ik liever 2 groepen gehad, aangezien wij al vanaf 8 jaar reden (Renske? hoelang?) en die kids max 2 jaar ofzo..springen was bijna saai, de eerste dan. de hindernissen waren veel te laag naar mijn idee Slapen Schijnheilig 2de springles was beter, al gingen Ferrari met Brecht en Tinkerbell met Anne er niet overheen. van Maartje op Rockey weet ik niet meer of ze over de hoge gingen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Jaenneke op 21-10-06 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:20

ja, ben leiding volgende week *spannend*

Jaenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:23

ik kan je vertellen dat er in ieder geval 2 leuke mensen zijn volgende week Knipoog Amanda en Senna. en Senna's zusje Merel, die kan af en toe een beetje druk zijn he Mickske? Tong uitsteken

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:25

druk is niet erg, zolang ze maar luisteren Vork
grapje Knipoog gezellig en luisteren gaat heel goed samen wat mij betreft Haha!

Jaenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:31

klopt ja Knipoog
ik vond het echt vet, ik had foto's van Tjarte en Ipod besteld, die van Tjarte was er al, maar Marcelle is dankzij mij/voor mij en anderen die foto gaan maken en die was de dag erna al klaar Lachen en nu heb ik die mooie foto Haha!
Amanda is 16, Senna ook, en Merel 12 dacht ik.. of 11. kans is groot dat die 2 van 16 gaan vechten om Xjarnie met rijden en Eny met veulens verzorgen Tong uitsteken dus bereid je voor als je groep 1 krijgt Knipoog

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:34

haha zal er aan proberen te denken Tong uitsteken
Hoe is Xjarnie nu met rijden? weet nog met spelletjes paar jaar terug dat ie nog aardig de clown uit kon hangen. wel mooi beestje Ja

StarsForLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:36

Ik ben daar 3 x met een Penny-weekend geweest! Haha! ik reed op Joni, Zwillinge , Mora en nog een paar! Ik vond Kelly heel mooi altijd! weet iemand of ze er nog staan?
Slim

MiCkSkE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 23:12

quelly staat er zeker nog wel Ja !! zwillinge(moeder van twix Clown) staat er ook, en moira ook!! denk dat joni bij heddy thuis staat nu, want die heb ik niet gezien, maar is er nog wel hoor!! enneh janneke: we sprongen niet hoog omdat het te benauwd was in de binnenbak voor de pony's, heb je ze zien zweten!! heddy zei toch zelf: als het niet zo benauwd was, had ze bij een hindernis gaan staan, had ze hem zo lager/hoger/lager kunnen leggen... dus het lag echt niet aan die kids!! en tja, dat van de beugels op maat maken op hoefslag als wij in draf waren vonk ook echt niet erg... weer een reden om een figuur te gaan rijden Cool !! alleen in gallop was het soms minder, want dan had je het wat later in de gaten... en die trap dan!! maar voor de rest denk ik dat we juist geluk hebben gehad dat we met zun 6en waren hoor!! zeker met die bosrit van 4 uur, en je mocht iedere keer op wie je wilde... jahwel, het is echt een hele leuke week geweest!!
oew idd, ben ook wel jaloers ja op de mensen die nu gaan Boos! !! maarja, leef al naar de meivakantie uit Schijnheilig

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 09:27

LaFunkyJazz schreef:
chickey schreef:

Rob is van Vincenza toch? eh..andersom Tong uitsteken

Nee Vincenza is van Jaap (waarvan ook Lerinet is) en Ipod is dus van Rob Lachen

Jaenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:14

MiCkSkE schreef:
quelly staat er zeker nog wel Ja !! zwillinge(moeder van twix Clown) staat er ook, en moira ook!! denk dat joni bij heddy thuis staat nu, want die heb ik niet gezien, maar is er nog wel hoor!! enneh janneke: we sprongen niet hoog omdat het te benauwd was in de binnenbak voor de pony's, heb je ze zien zweten!! heddy zei toch zelf: als het niet zo benauwd was, had ze bij een hindernis gaan staan, had ze hem zo lager/hoger/lager kunnen leggen... dus het lag echt niet aan die kids!! en tja, dat van de beugels op maat maken op hoefslag als wij in draf waren vonk ook echt niet erg... weer een reden om een figuur te gaan rijden Cool !! alleen in gallop was het soms minder, want dan had je het wat later in de gaten... en die trap dan!! maar voor de rest denk ik dat we juist geluk hebben gehad dat we met zun 6en waren hoor!! zeker met die bosrit van 4 uur, en je mocht iedere keer op wie je wilde... jahwel, het is echt een hele leuke week geweest!!
oew idd, ben ook wel jaloers ja op de mensen die nu gaan Boos! !! maarja, leef al naar de meivakantie uit Schijnheilig

ja weetik dat Heddy dat zei, maar ín de les werd hij ineens lager gelegd omdat tinkerbell en ferrari er niet overheen konden. ben mnaar 1x over de hoge gekunnen omdat Maartje met Ursula of met Rockey weetik niet meer er voor ging stappen. daarna werd hij lager gelegd.

heel stiekem zei je op kamp iets anders Tong uitsteken

maargoed dit is geen topic om te zeuren, ik vo/ind die kids vervelend, mickey niet meer en nu kunnen we verder met genieten van de Burght!! Tong uitsteken Haha! Haha!

Dat van Joni en Heiko, sommige zeiden dat ze overleden waren en sommige zeiden dat ze bij Heddy stonden. Weet iemand dit zeker? ze waren namelijk superschattig!
Afbeelding
Heiko met gewoon wit hoofje^^
Afbeelding
Joni met grijs neusje en een roze sneb ofzo Tong uitsteken ^^ beetje rare plek om te slapen Tong uitsteken

ze zijn al best oud.. Joni is 23 jaar, en Heiko is 25

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:15

Ik weet 100% zeker dat als ze niet op de manege staan dat ze bij Heddy en Tjeerd thuis zijn Lachen