Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik bel heddy vanmiddag na mijn eigen les even.
vergeet steeds te bellen

! Hij is zo sweet en geloof het of niet hij heeft me vorig kamp eraf gegooid dat was egt lachen
Q/Gwen kwam een beetje hard achter me aan, Thunder schrok en ik had de slappe lach
) eentje van 11 is naar huis gegaan van heimwee. ze reden best in de weg in de les, stappen en beugels op maat maken doe je op de AC lijn
niet op de hoefslag..toch?
ze is de oma van Floka en Esja
zit lekker in galop bij voltige, lekkerder dan Whisper
kmaak bij ieder kamp een foto van de rotzooi in de kamer, dit kamp was het niet alleen rommelig maar ook echt vies
borrelnootjes everywhere
) al aan het oefenen is met voltige, met laila, hoe gaat dat?
Hopen dan dat ie geschikt is
Maar het gaat al een stuk beter dan toen die kwam dus dat is wel mooi natuurlijk
) majah, heb wel een hele leuke week gehad weer
iedere dag op twiggy gereden
en landi is zelfs van heddy thuis gehaald, voor de bosritten (in kootwijk 4 uur
en nog 2 uur in lunterse bossen(ofzowiets))!! voel me wel schuldig, maar hij vond het wel leuk denk hoor
!! zo lief die 2
!! alleen jammer van die trap van moira
we zaten in gallop, zie ik moira op me afkomen... (we reden met zun 6en, was maar kamp van 7 kids
en 1 was ma al weg vanwege heimwee ofzo) dus rijd moira in gallop naast me, meisje al aan teugels trekken, 'probeerd af te wenden', majah... mee krijg ik een trap van moira op mun voet
!! eerst viel het wel mee enzo, volgende dag nog 2 uur bosrit op landi gereden en 1 uur twiggy
!! maar nu word het steeds blauwer en moet ik kennelijk foto gaan laten maken... majah, de week is echt super vers geweest
!!
!! chickey schreef:Ipod is een nieuwe KWPN'er van 1.70 hoog ofzo. Hij is 16 en niet van de manege. Hij staat er via Rob (ken je die?). We kijken of het een goed voltige paard is
, maar gehoord van Heddy) 

hij is echt superlief, al vind Viczenza van niet
toen hebben ze hem maar gecastreerd

*wordt groen van jaloezie*
ja eerlijk gezegd had ik liever 2 groepen gehad, aangezien wij al vanaf 8 jaar reden (Renske? hoelang?) en die kids max 2 jaar ofzo..springen was bijna saai, de eerste dan. de hindernissen waren veel te laag naar mijn idee
2de springles was beter, al gingen Ferrari met Brecht en Tinkerbell met Anne er niet overheen. van Maartje op Rockey weet ik niet meer of ze over de hoge gingen
Amanda en Senna. en Senna's zusje Merel, die kan af en toe een beetje druk zijn he Mickske?
gezellig en luisteren gaat heel goed samen wat mij betreft
en nu heb ik die mooie foto 
dus bereid je voor als je groep 1 krijgt

ik reed op Joni, Zwillinge , Mora en nog een paar! Ik vond Kelly heel mooi altijd! weet iemand of ze er nog staan?
!! zwillinge(moeder van twix
) staat er ook, en moira ook!! denk dat joni bij heddy thuis staat nu, want die heb ik niet gezien, maar is er nog wel hoor!! enneh janneke: we sprongen niet hoog omdat het te benauwd was in de binnenbak voor de pony's, heb je ze zien zweten!! heddy zei toch zelf: als het niet zo benauwd was, had ze bij een hindernis gaan staan, had ze hem zo lager/hoger/lager kunnen leggen... dus het lag echt niet aan die kids!! en tja, dat van de beugels op maat maken op hoefslag als wij in draf waren vonk ook echt niet erg... weer een reden om een figuur te gaan rijden
!! alleen in gallop was het soms minder, want dan had je het wat later in de gaten... en die trap dan!! maar voor de rest denk ik dat we juist geluk hebben gehad dat we met zun 6en waren hoor!! zeker met die bosrit van 4 uur, en je mocht iedere keer op wie je wilde... jahwel, het is echt een hele leuke week geweest!!
!! maarja, leef al naar de meivakantie uit
LaFunkyJazz schreef:chickey schreef:Ipod is een nieuwe KWPN'er van 1.70 hoog ofzo. Hij is 16 en niet van de manege. Hij staat er via Rob (ken je die?). We kijken of het een goed voltige paard is
Rob is van Vincenza toch? eh..andersom
MiCkSkE schreef:quelly staat er zeker nog wel!! zwillinge(moeder van twix
) staat er ook, en moira ook!! denk dat joni bij heddy thuis staat nu, want die heb ik niet gezien, maar is er nog wel hoor!! enneh janneke: we sprongen niet hoog omdat het te benauwd was in de binnenbak voor de pony's, heb je ze zien zweten!! heddy zei toch zelf: als het niet zo benauwd was, had ze bij een hindernis gaan staan, had ze hem zo lager/hoger/lager kunnen leggen... dus het lag echt niet aan die kids!! en tja, dat van de beugels op maat maken op hoefslag als wij in draf waren vonk ook echt niet erg... weer een reden om een figuur te gaan rijden
!! alleen in gallop was het soms minder, want dan had je het wat later in de gaten... en die trap dan!! maar voor de rest denk ik dat we juist geluk hebben gehad dat we met zun 6en waren hoor!! zeker met die bosrit van 4 uur, en je mocht iedere keer op wie je wilde... jahwel, het is echt een hele leuke week geweest!!
oew idd, ben ook wel jaloers ja op de mensen die nu gaan!! maarja, leef al naar de meivakantie uit

^^ beetje rare plek om te slapen