Ben niet wezen kijken die man moest weg... het wordt nu maandag. Het gaat heel goed met Uk en Odie!! Uk gaat echt met sprongen vooruit. Odie ben ik aan het opbouwen gaat ook heel goed. Ze raken nu wel overal aan gewend dat isd wel fijn. gisteren bijvoorbeeld kwamen ze varkens ophalen met vrachtwagen dit gebeurde recht bij Odie en Ukkies stal. Hoop gekrijs ed. Ze worden mooi braaf hierdoor.... :D
Ja ik zag die dekentjes ook al... Straks gaan natas, ukkie en ik de zandpaden verkennen Ben benieuwd wat ie gaat doen. Rostan is trouwens heel zielig, hij had een afgebroken wolfstand (bedankt dierenarts moergestel ) die is er donderdag uitgehaald hij mag 6 dagen geen bit in
He jesses wat balen zeg voor Rostan, ik zou toch even bellen en om uitleg vragen. Als ik met niet vergis heeft ze er toen dik voor betaald om zijn tanden te laten doen.
Je weet het niet, maar hij kan goed op iets bijten afgebroken zijn. Kan zo maar gebeuren! Dreams is zadelmak. We hebben er nu 2 keer opgezeten. Vanavond gaan we op de Wub rijden met haar!
Het is wel die tand bij Rostan die de dierenarts toen geprobeerd heeft om te trekken. Ik heb express ook nog dat stuk berwaard Marike moet maar kijken wat ze doet, maar het kostte toen wel veel geld...
Dus het gaat goed P en E met dreams? nou dan kom ik van de week een keer kijken als jullie gan rijden...
Ukkie deed het super buiten. Het enige waar hij tot twee keer toe niet langs durfde waren dode dieren die langs de weg lagen voor de rest super En we krijgen vandaag of morgen weer een lading nieuwe varkens. dus ik ga maar oordopjes halen marie
Henny zei dat en ik zeg wel ja, maar je weet dat het gewoon een week of 2 nodig hebt voordat je een beetje stuur hebt. Zeker met een 8 jarige. Een voordeel van een Welsh, staan meestal wel aan de stemhulpen. Komt door de keuringen
Ben toch zo benieuwd naar de foto's in wat groter formaat. Ben wel blij dat ik vandaag al gereden heb. Zo'n kleintje (zonder stuur) in de bak, dat zie ik toch niet zitten. Of Salvador moet daar net zo lief tegen doen als tegen Browny(ie) maar ben zo bang dat hij haar niet ziet (of ik moet hem laag en diep rijden misschien)
He Amarie gisteren niet kunnen doorsturen. Zat in Gilze en had de computer mee. WPCV bestuurszaken. E voelde zich niet zo goed gisteren dus niets gedaan met Dreams. Vanavond na de carousel rijden op de Wub
Hou me op de hoogte P en E hoe het vanavond gaat!! Natas en ik hebben net twee fjorden uit de sloot gehaald op de magrietweg.... Ze stonden voor een kar en die moest wachten om de weg op te draaien en van de fjorden liep de sloot in en trok de andere mee...Zo'n oud boertje helemaal in paniek echt zielig. Met geduld, ho braaf en sjorren zijn ze eruit gekomen, fijn bramenstruiken aan de kant van de weg...
Ja dat zijn het! Reddende bengeltjes. He Marie je had terug gemaild maar zonder tekst. Leuke foto's? De eerste foto's van Dreams onder het zadel staan op de site!
Ik ga zaterdag dus nog 3 nachtjes slapen, ik heb er toch zo'n zin in en ik hoop als ik terug kom dat het met Dreams nog steeds goed gaat, Kelsey en Sas weer een beetje hersteld zijn (zie topic de Vughtse Hoeve) en dat Lin een hondje heeft en dat het verder met iedereen natuurlijk goed gaat...... en dat ik lekker bruin en uitgerust ben dan gaat het allemaal weer goed komen.