Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jackgirl schreef:
jackgirl schreef:o,ja heb je de hoeven wel eens gezien ?
Enne van het zomer, de merrie's met veulens ?
merrie's broodmager, té mager....
Geloof toch echt niet dat dat door 24/7 buitenstaan komt.
Ik woon er vlak bij en rij vaak genoeg langs hun weides, en ken mensen die er vaker komen/kwamen.... en die zeggen precies hetzelfde....
Ze zullen het niet slecht hebben in omgang, maar wel kwa verzorging( bedoel daarmee dus de hoeven en het niet bijvoeren van die merrie's ) .
Maar ben het er wel mee eens , ze hadden/hebben leuke paardjes staan![]()
Citaat:weet niet wie het zei.. over dat de merrie's niet bijgevoerd werden, maar dat is dus onzin!! de leiding van de kampen gingen (bijna) iedere dag naar de merries met veulens om ze bij te voeren!!!
Citaat:klopt helemaal, t'peerdespul heeft leuke paardjes, maar de verzorging
Maarja mensen die daar op ponykamp komen , zien het 1 week en dan zijn ze weer weg.
En dan laten ze het goede zien wat ze hebben.
Maar over het algemeen is het er echt niet best
Citaat:oke, ik moet toegeven: volgens mij is de verzorging wel achteruit gegaan sinds meneer Werner overleden is.. maar als ze zo slecht verzorgd worden mag je me toch eens uitleggen hoe de pony's daar over de 40 (Baldur toch?!) kunnen worden?!
Ik had vandaag een high thee, en er was een ijsje mee van t'peerdespul.
en een schatje
, was mijn 1e schet maar dan uitvergroot haha
Die is cool

)
Jaa leuk foto's! 

IndianLady schreef:Dat was echt het enige wat daar zo verschrikkelijk geweldig was: de zandplaten. Ik zou daar graag met mn eigen knollie willen racen.
Helaas hebben we niet zulke zandverstuivingen in de Randstad
jackgirl schreef:haha waar in drenthe ?
En jij verhuist zeker mee![]()
![]()
KeiKeiKei hard galopperen is soms leuk ... dat deed ik ook ... alleen heeft die van mij er een gewoonte van gemaakt hahah
! weet niet meer hoe hij heette... was iig een kleine lichte ijsco en ik weet zeker dat ie ruim 40 is geworden!!
, mathilde hoeve in wapserveen, ligt net aan de andere kant van havelte, dus ook de andere kant van t peerdespul.