Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_1982

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 14:50

Zo kost tijd om weer bij te lezen maar meld me bij deze ook aan voor de bosrit, lijkt me erg gezellig ts weer eens te spreken . En Muis en Fluffyfox zijn ook al bekend van stal dus moet wel heel gezellig worden. Denk dan dat ik met de pannekoekenrit mee doe, moet ook uit de polder komen dus altijd gezellig om samen naar het bos te kunnen stappen. Al vraag ik me af hoe mijn paard in een stand op onbekende plek blijft staan. Zien we dan wel weer. Ik hoor het wel als er data`s bekend zijn.

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:09

haha, met hoeveel mensen gaan we nu al wel niet?
gezellig hoor!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 11:50

We komen zeker wel aan een stuk of 10?

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:30

Even off topic, ben helaas weer per begin april op zoek naar een leuke bijrijd(st)er, mochten jullie wat weten/horen, ik hou me aanbevolen . Altijd makkelijk als je iemand via via kent dus zodoende dit berichtje.

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:44

Marije1900 schreef:
Even off topic, ben helaas weer per begin april op zoek naar een leuke bijrijd(st)er, mochten jullie wat weten/horen, ik hou me aanbevolen . Altijd makkelijk als je iemand via via kent dus zodoende dit berichtje.

Ik heb net per vandaag weer een nieuwe bijrijdster (ze was iig erg enthousiast over Diva ).
Maar ik zal het voor je in de gaten houden.
Waar staat je paardje?

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:48

aan de amstel, naast het Gemaal. Randje amsterdam (dus net in amstelveen.)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:23

Mocht er nou een van jullie mee gaan op de rit dit bij mij in de buurt staat (ik sta in Waverveen) die met de trailer gaat: ik houd me aanbevolen!

Nog een eventuele tip; de paardensportvereniging waar ik lid van ben organiseert 2 april een 11 dorpen tocht (start in Waverveen en daarna langs 11 dorpjes). Het is een rit van 35km en ontzettend leuk met een heerlijke lunch! Kosten voor leden is €7,- (lidmaatschap €20,-) De rit kost €10,- voor niet trojeleden en de rit kan gereden worden door fietsers, menners en ruiter. Meer info kunnen jullie vinden op http://www.paardensportverenigingtroje.nl/

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:48

Marije1900 schreef:

Hum, opzich ben ik een soort van opzoek...(ben gestopt omdat het paard dat ik reed is verhuisd naar Drente). Maar moet eerlijk zeggen dat ik het rijden tot nog toe niet echt mis, ben nogal druk. Dus denk dat ik geen intresse heb, maar ga er toch even over nadenken(als je dat goed vindt )

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:35

he marije wat jammer zeg
het is dat ik het beste paard van stal al bijrijd maar anderds
nee pompidou is een erg leuk paard en marije een erg leuke eigenaar dus pak je kans

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:37

Gna gna fluffyfox, Pomp is zeker weten het allerleukste paard van stal en knapste en liefste . Nee erg jammer dat Fleur stopt maarja het is niet anders, heb inmiddels alweer 2 serieuse gegadigden maar vind het wel moeilijk hoor. Toch je paard die je aan iemand anders toe vertrouwt.
By the way, hoe zit het nu met de datum van de pannekoekenrit? Heb er nu al zin in

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:48

jaa zo snel als het topic ging zo rustig is het nu weer..
iemand een idee voor een datum? lijkt mij wel fijn als het weer wat beter weer is.. dus ergens in april ofzo? en dan op een zondag doen? neem aan dat de meeste mensen dan wel vrij zijn, of kunnen?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 14:10

Kunnen we zoveel paarden wel kwijt bij dat boerderijtje?

Ergens half/eind april? Biep staat geloof ik vanaf de 15e bij de Amsterdamse...

23 april?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:15

Er zijn 10 stands bij Meerzicht gebouwd las ik in hun folder, maar kon niets terug vinden of er nu meer zijn,of dat de oude zijn vernieuwd? wist eigenlijk niet eens dat ze al stands hadden hiervoor haha dus dat weet ik allemaal niet..

23 april is voor mij prima!!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:10

Marije: kzag dat je advertentie weg is? heb je nu wel echt al iemand gevonden voor pomp?
Nogmaals: als je een keer omhoog zit en ik heb geen huiswerk of ik hoef niet na te blijven kan je me altijd bellen!

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:17

Nee had een foutje gemaakt in de titel waardoor hij zonder pardon naar de mesthoop is gegaan . Maar heb 2 mensen die ik eerst ff laat langs komen, mocht dat niks zijn zoek ik weer verder. En ik weet dat ik altijd beroep op je kan doen, zal ik ook zeker eens doen hoor, gebruik van de situatie maken }> .
23 april komt mij ook goed uit, ben benieuwd of het doorgaat.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:53

hmm, ik kan misschien aan maaike vragen of ik een pony mee mag nemen, of dat ik Riff mag lenen. (maar die is ontzettend sterk buiten dus dat wordt niet echt een relaxte rit voor mij dan..)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:38

we moeten anders maar even kijken muiszje.. wie weet is nono tegen die tijd weer beter en kan maja nono gewoon mee nemen naar het bos, dan kan jij op een vd ijslanders, maar als nono nog niet goed is gaat maja mee..

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 12:32

hoihoi,

ik ben een uuh ex- manege ganger, heb 4 jaar op Nieuw Amstelland gereden.
Nu eigenlijk volledig gestopt met paarden, ik probeer me te richten op mij studie, en elke week een manege les zie ik niet zo zitten.

Ik zie dat zo goed als heel "stal aan de amstel" zich hier bevind
Alles goed daar?

Gr. Jocelyn

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 15:53

Ik heb trek in pannekoeken!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:38

hahaha zo te zien moeten we daar helaas nog eventjes op wachtten Schimmelig, maar we zouden ze natuurlijk ook gewoon vast van te voren kunnen gaan proeven

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 18:56

Ik kan nog wel heeeeeeeel even wachten. Het moet natuurlijk niet te lang duren, hehe

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 23:07

Ik ben ook weer terug... was even een weekje in Boedapest. Erg mooi weer daar...

Het slechte nieuws is dat ik woensdag net voordat ik wegging mijn bosritje af heb moeten breken omdat ik gewoon te veel last van mijn rug had en dat is eerlijk gezegd niet beter geworden.

Morgen dus maar kijken of ik een afspraak met de fysio/chiro kan maken... Echt een beroerd gevoel... Ben als de dood dat ze zeggen dat ik voorlopig niet mag rijden :-/

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 00:47

hmm, dat zou indd wat minder zijn Manic!

Hey jocelyn! hoest ermee?

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:40

Heej!
Wat hoor ik nou? Een pannenkoeken rit? Ik wil mee! Lijkt me erg gezellig!

Ik denk dat Nono tegen die tijd wel weer loopt als een trein (sorry Fluffyfox, ik pik hem in )

Ben benieuwd hoe hij zich gedraagt in zo'n grote groep! haha!

groetjes

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:45

Je mag wel achterop bij mij Fluffy