Op de manege waar ik rij hebben ze op zaterdag en zondag(als ik het goed heb) voor gehandicapten paardrijden. Als ik 18 ben en ze doen het nog steeds ga ik begleiden
@superhaffies: Wat is een minilanddag? Als het in Dronten is. Zal de Flevomanege ook wel meedoen
nou wij noemen het een mini landdag ehm.. een regiodag.. ja.. dronten organiseerd het dacht ik.. hmmm.. ga ik toch twijfelen.. dat was laatst toch ook in emmeloord?
Vandaag waren trouwens de wedstrijden bij ons.. Was er om half 10 en was van plan om 3 uur weer te vertrekken, wat toch 4 uur geworden was Twas 1 en al hectiek, maar wel gezellig Eerst had je de A1 proeven, met de gehandicapte ruiters, en daarna de A2 proeven met de kleine kindertjes en de meer verstandelijk gehandicapte ruiters. Mijn ruiter uit de A1 proef werd 4e, ze heeft het hele proefje stralend op dr paard gezeten! Op het proefje stond ook 'een nette, lachende proef!'
@ Mustang123 & Sigislief: Zet de foto's van je wedstrijd maar in een ander topic, bij HAW ofzo.. Heeft nl niet heel veel met dit topic te maken zegmaar.. Maar vind het wel leuk om ze te zien hoor, als ze er eenmaal staan!
meisjj.. op welke manege was jij ook al weer?? ik kom dan wel even langs jullie groep lopen zeg ik vante voren wel welke kleren ik aan doe.. gezellig...