Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wil hem nu namelijk wel een keer mee maken

Er bleven maar een paar pony's over en ik kon qua gewicht nog op Co, dus ik mocht er op!
Hij is inderdaad soms best wel eigenwijs, echt een leuk ding is het! Hij is heel anders met rijden dan je eigenlijk van zo'n pony verwacht (en dat bedoel ik positief!)

Sammiej schreef:Ben dr wel eens geweest.
Goldie.. is dat niet die haflinger?
ben er vd zomer een keer geweest.
AnnemiekvM schreef:Co krijgt alleen de kleinste kinderen op zijn rug. Anders wordt het te vermoeiend hihi. En hij is voor jou waarschijnlijk te braaf! Ook al wordt hij af en toe op zijn eigen manier ondeugend...
mAnDyXX schreef:AnnemiekvM schreef:Co krijgt alleen de kleinste kinderen op zijn rug. Anders wordt het te vermoeiend hihi. En hij is voor jou waarschijnlijk te braaf! Ook al wordt hij af en toe op zijn eigen manier ondeugend...
haha co lijkt ook mij erg leuk toen ik hier op deze manege kwam rijden moesten ik en nog iemand eerst een proefles nemen toen moest ik op goldie en mijn vriendinnetje op co zij is nu 1 jaar ouder en was toen even groot als jou liza..
dus....
nee ik vindt eigelijk dat co gewoon bij die kleintjes de les in moet gaan.
voor de rest ziet co er lief uit alleen dat hij zo dun is. maar annemiek waarom mmag tommy dan zondag niet mee doen
AnnemiekvM schreef:Tommie heeft in zijn rechterachter hoef een ontsteking. Die moet er eerst uitgroeien voordat hij weer aan het werk mag. Dus helaas.... Gelukkig heeft hij er geen pijn meer aan. Als ik met hem wandel breekt hij regelmatig los hihi.
Zondag doe ik mee met Lily. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb er laatst 2 keer op gereden en het is echt een leuk paard, maar wel af een toe een miepdoos.
Ik moet wel heel laat rijden. Pas kwart voor 6 ongeveer...
xHorse_ schreef:Iedereen die zondag mee doet met de wedstrijd veel plezier
mAnDyXX schreef:xHorse_ schreef:Iedereen die zondag mee doet met de wedstrijd veel plezier
dank je dat je me succes wenst haha heb ik vast hard nodig

mAnDyXX schreef:haha ik moet om 5 uur en ik doe het op otis lijkt me erg leuk een keertje heb er nog nooit een wedstrijd op gereden ik hoop dat hij snel weer beter is
vroeger toen lily nog van de manege was heb ik er ook een keer opgereden en het was super hij is erg mooi
En ik hoop ook voor je dat Otis dan weer beter is, maar anders krijg je vast een andere leuke toegewezen! En alle paarden doen het goed met wedstrijden dus dat komt wel goed!
, maar die gelderse paarden hebben inderdaad een mooie sprekende bouw
De kleur is ook heel leuk! _Roosmarijn_ schreef:mAnDyXX schreef:haha ik moet om 5 uur en ik doe het op otis lijkt me erg leuk een keertje heb er nog nooit een wedstrijd op gereden ik hoop dat hij snel weer beter is
vroeger toen lily nog van de manege was heb ik er ook een keer opgereden en het was super hij is erg mooi
Welke F moet je? Het gaat je vast wel lukken hoor!En ik hoop ook voor je dat Otis dan weer beter is, maar anders krijg je vast een andere leuke toegewezen! En alle paarden doen het goed met wedstrijden dus dat komt wel goed!
Lily is een zij, maar die gelderse paarden hebben inderdaad een mooie sprekende bouw
De kleur is ook heel leuk!
AnnemiekvM schreef:Tommie heeft in zijn rechterachter hoef een ontsteking. Die moet er eerst uitgroeien voordat hij weer aan het werk mag. Dus helaas.... Gelukkig heeft hij er geen pijn meer aan. Als ik met hem wandel breekt hij regelmatig los hihi.
Zondag doe ik mee met Lily. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb er laatst 2 keer op gereden en het is echt een leuk paard, maar wel af een toe een miepdoos.
Ik moet wel heel laat rijden. Pas kwart voor 6 ongeveer...
Op de dinsdagavond van 7 tot 8... Mijn lievelingspony is Binky maar mag er niet meer op :'( Dat vind ik super jammer
Maar er sijn natuurlijk oook nog andere leuke bestiejs 

Shetjjee__x schreef:heej ik rij ook op manege Nieuw HagenauweOp de dinsdagavond van 7 tot 8... Mijn lievelingspony is Binky maar mag er niet meer op :'( Dat vind ik super jammer
Maar er sijn natuurlijk oook nog andere leuke bestiejs
groetjes Tess