wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:30

ja dat klopt sherra is een schatje maar ze heeft daar wel vaker last van dat ze die bal eng vindt dat kan ze heel kinderachtig over doen en de volgende keer en gewoon met gemak langs heeen gaan

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:34

Ja, maarja!

Iemand nog iets leuks beleefd of te vertellen over de manege?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:34

Co is niet zielig! Hij ziet er alleen zielig uit. Je moest eens weten hoe brutaal hij is geworden. Hij is er laatst zelfs in mijn beginnersles vandoor gegaan hihi. Dat ging niet hard, maar we hebben wel gelachen. Als Co vrij heeft ga ik graag een eindje met hem wandelen en op feestdagen heb ik hem vaak voor mezelf. Hij is echt gezellig, lief en knuffelig. Jammer dat hij er zo gammel uitziet. Maar zolang hij zich goed voelt, kan hij best op de manege blijven. Ik denk dat hij het ook wel gezellig vindt met de kleine kinderen.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:36

Ja, co is ook een schatje alleen hij ziet er een beetje zielig uit omdat ie zo mager is!
Jammer dat ik niet meer op co mag Huilen ik wil hem nu namelijk wel een keer mee maken Knipoog

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:48

Co krijgt alleen de kleinste kinderen op zijn rug. Anders wordt het te vermoeiend hihi. En hij is voor jou waarschijnlijk te braaf! Ook al wordt hij af en toe op zijn eigen manier ondeugend...

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:12

Hey allemaal!! Nou ik heb het ook gevonden hoor!!!
Leuk al die bekende en leuke verhalen!!
Doei...

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:46

Een hele poos geleden (toen ik nog maar net reed) heb ik een keer, omdat er een heel groot bedrijfsuitje was bij ons op de manege, op Co gereden. Haha! Er bleven maar een paar pony's over en ik kon qua gewicht nog op Co, dus ik mocht er op! Vork Hij is inderdaad soms best wel eigenwijs, echt een leuk ding is het! Hij is heel anders met rijden dan je eigenlijk van zo'n pony verwacht (en dat bedoel ik positief!)
En hij heeft het zeker naar zijn zin op de manege! Lachen

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 00:21

Ben dr wel eens geweest.
Goldie.. is dat niet die haflinger? Bloos

ben er vd zomer een keer geweest.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:06

Sammiej schreef:
Ben dr wel eens geweest.
Goldie.. is dat niet die haflinger? Bloos

ben er vd zomer een keer geweest.

ja goldie is die haflinger en mijn schatje

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:09

AnnemiekvM schreef:
Co krijgt alleen de kleinste kinderen op zijn rug. Anders wordt het te vermoeiend hihi. En hij is voor jou waarschijnlijk te braaf! Ook al wordt hij af en toe op zijn eigen manier ondeugend...

haha co lijkt ook mij erg leuk toen ik hier op deze manege kwam rijden moesten ik en nog iemand eerst een proefles nemen toen moest ik op goldie en mijn vriendinnetje op co zij is nu 1 jaar ouder en was toen even groot als jou liza..
dus....
nee ik vindt eigelijk dat co gewoon bij die kleintjes de les in moet gaan.
voor de rest ziet co er lief uit alleen dat hij zo dun is. maar annemiek waarom mmag tommy dan zondag niet mee doen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:35

mAnDyXX schreef:
AnnemiekvM schreef:

haha co lijkt ook mij erg leuk toen ik hier op deze manege kwam rijden moesten ik en nog iemand eerst een proefles nemen toen moest ik op goldie en mijn vriendinnetje op co zij is nu 1 jaar ouder en was toen even groot als jou liza..
dus....
nee ik vindt eigelijk dat co gewoon bij die kleintjes de les in moet gaan.
voor de rest ziet co er lief uit alleen dat hij zo dun is. maar annemiek waarom mmag tommy dan zondag niet mee doen

ja klopt in de proefles moest ik op co,, omdat ik de lichtste was.
eigenlijk vond ik het zielig,, maar het is echt een lief beestje!! en heel betrouwbaar
zelf nu hij nog zo oud is staat hij klaar voor iedereen!!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:31

Tommie heeft in zijn rechterachter hoef een ontsteking. Die moet er eerst uitgroeien voordat hij weer aan het werk mag. Dus helaas.... Gelukkig heeft hij er geen pijn meer aan. Als ik met hem wandel breekt hij regelmatig los hihi.

Zondag doe ik mee met Lily. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb er laatst 2 keer op gereden en het is echt een leuk paard, maar wel af een toe een miepdoos.
Ik moet wel heel laat rijden. Pas kwart voor 6 ongeveer...

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:00

Iedereen die zondag mee doet met de wedstrijd veel plezier Haha!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:16

En veel succes!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:31

AnnemiekvM schreef:
Tommie heeft in zijn rechterachter hoef een ontsteking. Die moet er eerst uitgroeien voordat hij weer aan het werk mag. Dus helaas.... Gelukkig heeft hij er geen pijn meer aan. Als ik met hem wandel breekt hij regelmatig los hihi.

Zondag doe ik mee met Lily. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb er laatst 2 keer op gereden en het is echt een leuk paard, maar wel af een toe een miepdoos.

haha ik moet om 5 uur en ik doe het op otis lijkt me erg leuk een keertje heb er nog nooit een wedstrijd op gereden ik hoop dat hij snel weer beter is
vroeger toen lily nog van de manege was heb ik er ook een keer opgereden en het was super hij is erg mooi

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:31

xHorse_ schreef:

dank je dat je me succes wenst haha heb ik vast hard nodig

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:26

mAnDyXX schreef:
xHorse_ schreef:

dank je dat je me succes wenst haha heb ik vast hard nodig

als je je proef leert er is nix aan de hand! hahha,,

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:48

mAnDyXX schreef:
haha ik moet om 5 uur en ik doe het op otis lijkt me erg leuk een keertje heb er nog nooit een wedstrijd op gereden ik hoop dat hij snel weer beter is
vroeger toen lily nog van de manege was heb ik er ook een keer opgereden en het was super hij is erg mooi

Welke F moet je? Het gaat je vast wel lukken hoor! Knipoog En ik hoop ook voor je dat Otis dan weer beter is, maar anders krijg je vast een andere leuke toegewezen! En alle paarden doen het goed met wedstrijden dus dat komt wel goed!
Lily is een zij Knipoog , maar die gelderse paarden hebben inderdaad een mooie sprekende bouw Tong uitsteken De kleur is ook heel leuk!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:49

Haha, mandy ik hoop voor je dat je op Otis mag rijden!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:52

_Roosmarijn_ schreef:
mAnDyXX schreef:

Welke F moet je? Het gaat je vast wel lukken hoor! Knipoog En ik hoop ook voor je dat Otis dan weer beter is, maar anders krijg je vast een andere leuke toegewezen! En alle paarden doen het goed met wedstrijden dus dat komt wel goed!
Lily is een zij Knipoog , maar die gelderse paarden hebben inderdaad een mooie sprekende bouw Tong uitsteken De kleur is ook heel leuk!

haha sorrie dat ik lily een hij noemde maar ik doe de f9 proef

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:54

AnnemiekvM schreef:

ah wat zielig voor tommy hoop voor hem dat hij snel weerr geneest

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:22

Hoi allemaal,jullie kennen mij ook vast nog wel!!Misschien dat ik zondag even kom kijken bij de wedstrijd!! Succes allemaal!!
Ik gaf op de mange altijd les op maandag middag, woensdag middag en zaterdag ochtend!! Dus misschien daar nog wat mensen van hier op het furom?? Ik hoor of zie jullie wel!!
Groetjes Monica Lachen

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:42

heej ik rij ook op manege Nieuw Hagenauwe Haha! Op de dinsdagavond van 7 tot 8... Mijn lievelingspony is Binky maar mag er niet meer op :'( Dat vind ik super jammer Boos! Maar er sijn natuurlijk oook nog andere leuke bestiejs Haha!
groetjes Tess

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:52

Shetjjee__x schreef:
heej ik rij ook op manege Nieuw Hagenauwe Haha! Op de dinsdagavond van 7 tot 8... Mijn lievelingspony is Binky maar mag er niet meer op :'( Dat vind ik super jammer Boos! Maar er sijn natuurlijk oook nog andere leuke bestiejs Haha!
groetjes Tess

Op wie rij je meestal en van wie krijg je les? Vork

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:04

Shetjjee__x is mijn zusje:9