en @ yvjuh hurbie met me 1.80
grappemakerik heb het samen met een vrouw uit m'n les anders gedaan... we gingen advies vragen aan marco (instructeur) en hij heeft wat voor ons ingevuld.... dus wens me succes...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

grappemaker
..
.... dus we zien het vanzelf wel...

.... ik vroeg marco om m'n lijstje in te vullen... heeft ie snuitje ingevuld
.... naja
.... heb trouwens behoorlijk gelachen maandag... een man in onze les ging af en toe racend de bak door op joplin.... zegt marco ga nou eens op je kont zitten man dat doet toch pijn aan je ballen zo?!
zegt die man... nee, hoor lekker (sarcasme)... aan het einde van de les... marco: en hoe zit het nou uhh.... man uit mijn les: tsjah slagroom
als hij zaterdag maar weer lief is!! haha
anders zou ik ook niet bij hem blijven rijden
.... ik kan alleen niet echt uitleggen hoe..... hij betrekt wel de hele groep bij het rijden, je rijdt minder individueel zeg maar we doen veel oefeningen samen.... bijvoorbeeld volte halve baan en dan 8m en 6m
en dan met ze alle op de lange zijde passen.... galop tegen elkaar in... enzovoorts... het is een dressuurles... tsjah voor de rest vraag maar 
.... ik hoop voor je dat ie zaterdag lief is...
:D
.
, maar ik wil alleen even zeggen dat ik heeeellll veeeellll zin heb in de wedstrijd van zondag
ik rij trouwens op melissa in de F4
maar goed ik heb bij de startlijst gezien dat ik hooguit 3e kan worde

lieverd, nou ja, was ook wel tijd, want ze liep toch niet meer mee, dus dan kan ze idd beter lekker in een wei staan dr laatste tijd slijten!!
:D