Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whaha doe ze normaal ook al elke dag
.. ik rijd om 9 uur
Heel gezellige les. Ik moest trouwens op Jack springen. Ik hoorde al dat die op de vrijdagavond wijgerde en na 2x stopte met springen dus hij zou erg vervelend zijn volgens yvon. Nouja.. met galop niet gestaakt, eerste sprong was weigering maar daarna hebt die het super gedaan (na een flinke pets op z'n kont natuurlijk), echt heerlijk gesprongen!
Maar ik was wel helemaal kapot hoor en jack was ook drijfnat, hij heeft goed moeten werken! 
. Maja Beter Koos dan springen

Hoeveel lessen zijn der zaterdag dan, of blijf je nooit de hele dag 

Maar ik ben er volgende week niet, zit in de Ardennen. Maar ik denk niet dat we zonder zadel gaan omdat Marloes er niet is, dus dan gaan we denk die week daarna zonder zadel! 9 uur is inderdaad erg vroeg. Ik blijf niet de hele dag want moet daarna gelijk de friezen doen (A) 2tjes rijden... en de rest gewoon.. leuke dingen mee doen 

Weet een van jullie miss hoe duur een halve dachtocht is en hoe laat je er dan moet zijn?

. In de vakantie rij ik ook op donderdag en dan geeft zij altijd les. Ma verder hepk eigenlijk nog altijd les van Aad....(En soms Marloes als ze op vakantie zijn ofzo
)

en anders moet je even op http://www.manegesmit.nl kijken

hihi
en ze rijd echt fantastisch! 

Hier had ze nog mooie maantjes! 

...alleen van Bo nog niet.

, wel heel lief en had volgens mij de hele tijd dat ze er was een dikke vacht 

....nooit op gereden dan Zekers