Hier ook een ex bruiner. Ben nog van de oude stempel
Ik ben nog uit de tijd van Bonny, Gemmie, Sjors, Olivia, Guido, Lady bruin en lady wit (witte heb ik nog doorgereden tijdens een ponykamp, was toen net zadelmak)
Mantha pff dit is echt geheugen kraken Later kwam Cherry, Nikita en Lailah (begrijp dat die er nog staat) chico...
Bij de paarden stonden Winston, Vannesa, Utah, Tamara (later verkocht aan iemand bij Bruin) Nou nu gaat mijn geheugen me in de steek laten..Heb niet zo heel lang bij de paarden gelest.. Maar ben toen eigen paarden gaan verzorgen en gaan rijden.
Ik was verzorgster van Vastron en ging dan ook vaak (toen hij nog van Liesbeth was) mee op wedstrijd met haar, voorlezen en groomen..
Kunstenaar (hengst) van de mannen van Bethlehem (dirk en zijn broer) heb ik ook nog heel wat jaren gedaan. Todat deze hem verplaatste naar Noorderlicht. Heb ook een tijd de paarden Goldy en Amore van Pascal Versnel (waar ik af en toe nog contact mee heb) aan huis verzorgt. Die stonden bij toen Stardancing (mariendal) Inmiddels heeft er al van alles ingezeten
Chanou van Liesbet Timmering Jr. Heb ik nog een tijdje een paar dagen in de week gereden.. Todat ze samen gingen doen ivm scheiding ouders en andere intresse's van Liesbeth en studie
Ik heb ook Karen van Els en haar neef.. Kom niet meer op zijn naam bijgereden.. En toen was ik een jaar of 18 en ben gestopt bij Bruin.
Later nog heel even bij Manege Nood gereden en toen verhuist naar Alkmaar..
Bloed gaat waar het niet gaan kan.. Inmiddels eigen paard
En niet meer op de manege te vinden
Had laatst al is op de site gekeken en zag daar idd al weer wat bekende namen langskomen.. Heb hier echt een toptijd gehad..
Was vaak te vinden met het groepje van Mascha Schorsij, chantal, Marit...Toon.. pff nu gaat het echt kraken..
Ik zal binnenkort is wat foto's inscannen.. was echt heel leuk. Hadden schriften met ze allen en daar hielden we van alles en nog wat in bij .. Genoeg herrineringen iig
Kwam laatst op de startlijsten ook namen tegen van mensen die die tijd met een eigen pony/paard bij bruin stonden.. Leuk om te zien dat die ook nog steeds in de paarden zitten ..