Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toverbal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:38

lotttttttt schreef:
Sanniiy16 schreef:
@Lotttt: T is wel offtopic heh!! uhm imik moest eigenlijk in 1 jaar maar 2 stages hebben,, maar ik had er 3,, mijn eerste stage was bij de blijde ruiters erg leuk maar heel zwaar!! mijn 2e stage zou zijn bij stal mulder daar ben ik inplaats van 5 maanden toen de eerste 2 weken 2 dagen heen geweest! toen wou ik stoppen.. ik had het daar gelijk helemaal gehad!
Daarna ging ik naar Zenith arabians in Amsterdam noord ( Zunderdorp ) Dat was egt een geweldige stage!!

En jij?

Jaa, stages zijn zwaaaaar he!! Ik heb 2 dagen stage gelopen bij stal wijdewormer. Daar mocht ik alleen maar vegen nouja, ook wel wat meer , maar niet echt interesant. Ging de 2e dag wel mee op de kar met mennen in de bak en mocht jonge hengsten wassen enz.. Maar goed , ik vond er niet veel aan en ging dus na 2 dagen stoppen daar. Toen ging ik stage lopen bij Stal Maarse, voor een paar weken. Toen kreeg ik iets aan me armspier en mocht ik geen zwaar werk meer verrichten en kon ik daar dus ook niet meer heen. In die tijd wist ik dat ik niet door wou gaan met de opleiding en heb ik dus het jaar alleen met school nog een beetje afgemaakt en geen stage meer gelopen.

Zenith arabians is wel heel leuk he, bij jan calis, ja.. Ik hoor goede verhalen over die man en staat nu een veulentje vanaf onze stal bij hem in de opfok.

Tjee wij hebben bijna precies het zelfde gedaan.
Ik heb ook het Cluisius gedaan in Alkmaar BBl.
Ik heb eerst in Zunderdorp gewerkt op de manege, erg leuk.
En toen heb ik bij Stal Maarsse gewerkt, overal Plato is geweldig.

Ik morgen ook naar Veldt ik mag Nina(haflinger) bijrijden en verzorgen

Ojajoh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:52

Ebene schreef:
Ik morgen ook naar Veldt ik mag Nina(haflinger) bijrijden en verzorgen

nina

zns

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:54

Aloha allemaal

Ja das toch die nieuwe haflinger die in de buitenboxen staat?

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:57

Hallo iedereen:)

ZeFaNa, nina is inderdaad die nieuwe haflinger die in de buitenboxen staat!

Sanniiy16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:01

@ebene: Veel plezier met nina haha
Lordj en ik hebben dr ook bijgereden

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:03

Naja, geholpen maar tijd te weinig i.v.m eigen paardjes:)

Toverbal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:06

Het is een leuke pony.
Ik zie wel hoe het gaat.

Sanniiy16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:08

@l0rdj: idd geh0lpen in t begin maar zeker een stap vo0ruitgekomen

@ebene: Ik hoop dat je t een leuk beestje gaat vinden!! maar ga je er niet teveel aan hechten want waarschijnlijk zal ze niet lang blijven!! omdat ze er niet mee om kunnen gaan ze is nog erg jong en daardoor voor hun onhandelbaar

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:09

Ben nu druk aan het leren voor m'n tentamens. Achter de computer en bokt is zo verleidelijk... Slecht he!

Sanniiy16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:12

@ Zefana: joh je moet wel goed leren heh!!:P
succes ermee ik ga naar me werk:)

Hackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:12

Stel me nog maar een keer voor. meeste zullen me wel kennen denk... Ik ben Joyce en de verzorger van Mary (dinsdag en donderdag)

zns

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:13

@ebene: Ik hoop dat je t een leuk beestje gaat vinden!! maar ga je er niet teveel aan hechten want waarschijnlijk zal ze niet lang blijven!! omdat ze er niet mee om kunnen gaan ze is nog erg jong en daardoor voor hun onhandelbaar [/quote]

Wat jammer, het lijkt een een leuke pony.
Is ze wel al helemaal ingereden?

zns

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:14

Sanniiy16 schreef:
@ Zefana: joh je moet wel goed leren heh!!:P
succes ermee ik ga naar me werk:)

Hahaha
Werkse!

Hackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:15

ZeFaNa schreef:
@ebene: Ik hoop dat je t een leuk beestje gaat vinden!! maar ga je er niet teveel aan hechten want waarschijnlijk zal ze niet lang blijven!! omdat ze er niet mee om kunnen gaan ze is nog erg jong en daardoor voor hun onhandelbaar

Wat jammer, het lijkt een een leuke pony.
Is ze wel al helemaal ingereden?
[/quote]

Het is wel een dondersteen, de 1ste keer wou ze dr box niet in...
zelfs met een bezem onder dr kont lukte het niet...

Sanniiy16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:16

Uhm ingereden was ze al
maar ik zat er aan te denken dat ze dr zo hebben ingereden dat als ze ergens van schrok ze gelijk haar op de rem hadden gezet en niet hebben laten rennen
waardoor ze nu altijd stil gaat staan en ook geen stap meer voorruit zet!
en ze is onwijs stuurloos alhoewel we dat er wel al een beetje uit hebben gereden:)

zns

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:17

Super_Girlie schreef:
Het is wel een dondersteen, de 1ste keer wou ze dr box niet in...
zelfs met een bezem onder dr kont lukte het niet...

Irritant zeg

Ik zie het al helemaal voor me met die bezem

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:18

Als ik hun was zou ik der gewoon een maandje naar zo'n trainingsstal sturen als het echt niet verbeterd. En als het verder wel klikt natuurlijk. Kost misschien wel wat maar je hebt er wel wat aan.

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:22

haha ja met een bezem, grardus heeft 10 minuten voor die stal gestaan en toen was hij het zat en ging het er iets harder aan toe, maar toen ging ze er wel in:)

Maare ZeFaNa, ga is gouw leren dan, haha dit valt niet onder leren natuurlijk he bokken!
Enne ja een trainingsstal zou goed zijn, ik en sanne hebben ons best gedaan maar volgens die vader doe je een hoop njiet goed hij heeft er ook geen verstand van dus ik betwijfel het dat ze lang blijft. Het waren 2 goede vriendinnen van me maar dat hebben ze zelf verpest. Ik denk alleen niet dat ze het geld ervoor hebben om haar naar een trainingsstal te brengen ze betalen als zelf. Ze hebben er zelf nog maar een paar keer op gestapt, en de een een stuk vaker als de ander de oudste geloof ik een stuk of 3 keer. En daar koop je een paard voor hhihi. Ik hoop dat het nu dat meisje ebene? sorrie even naam kwijt haar gaat doen het beter gaat, en dat het paardje wat meer mag bewegen ik redde het echt niet met tijd etc.

Zildjian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:23

LIQUITA schreef:
Als je geen haast hebt, dan wil ik zeker een avatar voor je maken. Maar dan moet ik wel foto's van je krijgen, en....mag je zeggen hoe je het wilt hebben (namen, kleuren enz.)

Je kan wel een Avatar winkeltje beginnen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:23

ZeFaNa schreef:
Als ik hun was zou ik der gewoon een maandje naar zo'n trainingsstal sturen als het echt niet verbeterd. En als het verder wel klikt natuurlijk. Kost misschien wel wat maar je hebt er wel wat aan.

Maar het is niet alleen het paard zijn schuld moet ik er eerlijk bij zeggen hoor....

Gister zat Mikey trouwens heel zielig naar me te hinniken hij ging de heletijd heen en weer lopen (Staat drea niet op de wei?)

Ziron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:27

aangezien hier veel mensen van veldt zitten mischien weten jullie nog iemand die een verzorgpaard zoekt bij de manege in de buurt. als jullie iemand weten mogen jullie mij mailen

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:30

Ik zal me oren openhouden voor u, ik weet niemand maar als ik iets hoor dan zal ik het doorgeven!

zns

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:31

l0rdJ schreef:
Maare ZeFaNa, ga is gouw leren dan, haha dit valt niet onder leren natuurlijk he bokken!

Haha ja baas

Zonde zeg... Misschien dat ze dan inderdaad beter op zoek kunnen gaan naar een ander paardje.

Super_Girlie schreef:
Maar het is niet alleen het paard zijn schuld moet ik er eerlijk bij zeggen hoor....

Gister zat Mikey trouwens heel zielig naar me te hinniken hij ging de heletijd heen en weer lopen (Staat drea niet op de wei?)

Na ja ik ken ze verder ook niet en ik kan dus verder ook mijn mening niet geven....

Ja drea staat wel op de wei maar hij heeft een beetje (boel) last van verlatingsangst. Negeren werkt het beste. Hij doet heel irritant maar het is gelukkig al stukken verbeterd vergeleken 5 jaar geleden.

Ziron schreef:
aangezien hier veel mensen van veldt zitten mischien weten jullie nog iemand die een verzorgpaard zoekt bij de manege in de buurt. als jullie iemand weten mogen jullie mij mailen

Waarom zet je geen advertentie op de site www.manegeveldt.nl of hang een briefje in de kantine

En nu ga ik leren en niet meer bokten

Hackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:34

Vond het niet iritant hoor... maar wel zielig voor hem

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:38

haha ZeFaNa leerze dan maar:)
Ze hadden voor een ouder paardje moeten gaan, ze hebben geen tot weinig ervaringen met paarden wel gereden af en toe maar verder ook niet. En dan kopen ze een 4 jarig paard met weinig ervaringen dat is de vragen om problemen