ollivia schreef:neej die ken ik niet janneke, die vos vond ik wel helemaal geweldig! daar reed ik altijd op! hoby is wel een grappige fjord ja! vooral zonder zadel
Janneke reed ik ook echt altijd op. Nu niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janneke18 schreef:harry de hengst die geen hengst meer is?
dat pony'tje waar margriet gisteren nog op gereden heeft? volgensmij is die wel ouder hoor, ik denk 3, net als die anderen
Bergemo stond idd in Bit..
maar volgensmij wisten ze van tevoren dat er een testruiter kwam, want het paard waar die testruiter op reed is van een instructrice, en er stond ook dat ze eerst een rondleiding kreeg, maar dat heb ik nooit gehad geloof ik..
is idd een goede manege, maar die bit-test was wel een beetje te positief
ollivia schreef:ja dat was die harry waar margriet op reed gister, maar die is wel 2 want lotte een meisje heeft hem een tijd gereden toen hij bij de maas stond en zei zegt dat hij 2 isniet dat t super erg is hoor maar k hoop dat hij niet net als de andere paarden 3 uur per dag moeten lopen, verder is het idd een mooie manege, ik ben bij veel manege's geweest maar er zijn niet zo veel manege's die er zo mooi schoon en goed uitzien
Vippie schreef:Zijn er hier nog bokkers die in week 8 op kamp gaan? 22-28 aug? Heel misschien ben ik die week leiding daar met Tjootje dus berg je maar. En anders als ze al leiding genoeg hebben kom ik die week een endurance demo geven.