Op kamp bij Manege Bergemo!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:31

ollivia schreef:
neej die ken ik niet janneke, die vos vond ik wel helemaal geweldig! daar reed ik altijd op! hoby is wel een grappige fjord ja! vooral zonder zadel Tong uitsteken

Janneke reed ik ook echt altijd op. Nu niet meer

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:30

Janneke ben ik es alleen tegen gekomen in het bos..vond het grappig om de ruiter zelf terug te laten lopen. Haha! Stond ik dan midden in het bos met in m'n ene hand een knol en in de andere m'n fiets voor het mobieltjes-tijdperk Bloos!

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:39

ik vind janneke, die er nu staat, een mooi gespierd paard, k heb er niet vaak op gereden maar ze is wel netjes aangereden, alleen vind ik t jammer dat mensen haar zo hard behandelen met die sporen enzo, volgens mij loopt ze ook goed zonder dat geprik in haar buik Knipoog

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:43

ik reed de laatste keer op calippo kon ik erg goed mee overweg. ik heb ook is mijn arabier meegenomen op kamp amaldas

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:31

Wendy, Marianne bedoelde volgensmij de kabora voor die kabora van nu, die hele snelle vos.. Knipoog

Calippo is ook leuk ja, ben ik een keer heel hard vanaf gevallen toen ie net op de manege stond Bloos!

Janneke is idd een leuk paard om te zien, alleen met rijden kan ik niet met dr overweg..

LoveDunc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 09:19

Charonne vind ik ook een heel leuk paardje!

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:40

charonne heet nu kabora! dat vond ik vroeger een leuk paard toen ze er nog maar net was, ik reed er altijd op een keer toen wou ik op stappen en toen begon ze te bokken en te rennen dus ik viel er vanaf, en de volgende dag had ze haar veulen gekregen Scheve mond

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:32

Wanneer beginnen die kampen eigenlijk?

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:29

Dat veulen van kabora was echt heel vervelend,
ze zijn die nu aan het inrijden geloof ik, ik heb gehoord dat dat echt supergoed ging!!

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:05

ik heb dat veulen van kabora nog niet gezien, die nadere ortos ofzowiets, rijd al wel mee in de les, er is nou ook een pony die mee rijd n half uurtje harry heet die, die is nog maar 2 jaar Scheve mond en dan al in de lessen meelopen?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:51

Heb de manege in de Bit zien staan,ziet er goed uit daar!! Iedereen veel plezier daar

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:03

harry de hengst die geen hengst meer is?
dat pony'tje waar margriet gisteren nog op gereden heeft? volgensmij is die wel ouder hoor, ik denk 3, net als die anderen

Bergemo stond idd in Bit..
maar volgensmij wisten ze van tevoren dat er een testruiter kwam, want het paard waar die testruiter op reed is van een instructrice, en er stond ook dat ze eerst een rondleiding kreeg, maar dat heb ik nooit gehad geloof ik..
is idd een goede manege, maar die bit-test was wel een beetje te positief Knipoog

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:20

ja dat was die harry waar margriet op reed gister, maar die is wel 2 want lotte een meisje heeft hem een tijd gereden toen hij bij de maas stond en zei zegt dat hij 2 is Scheve mond niet dat t super erg is hoor maar k hoop dat hij niet net als de andere paarden 3 uur per dag moeten lopen, verder is het idd een mooie manege, ik ben bij veel manege's geweest maar er zijn niet zo veel manege's die er zo mooi schoon en goed uitzien Haha!

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:50

Janneke18 schreef:
harry de hengst die geen hengst meer is?
dat pony'tje waar margriet gisteren nog op gereden heeft? volgensmij is die wel ouder hoor, ik denk 3, net als die anderen

Bergemo stond idd in Bit..
maar volgensmij wisten ze van tevoren dat er een testruiter kwam, want het paard waar die testruiter op reed is van een instructrice, en er stond ook dat ze eerst een rondleiding kreeg, maar dat heb ik nooit gehad geloof ik..
is idd een goede manege, maar die bit-test was wel een beetje te positief Knipoog

Het is al weer een paar jaartjes geleden dat ik er ben gaan rijden, maar ik kreeg toen ook een rondleiding^^
En ik vond al die manegepaarden wel als eigenaarspaarden rijden, en denk niet dat ze voor zo'n onbeduidende uk als ik meer moeite zouden gedaan hebben dan voor iemand anders hoor Knipoog

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:27

ollivia schreef:
ja dat was die harry waar margriet op reed gister, maar die is wel 2 want lotte een meisje heeft hem een tijd gereden toen hij bij de maas stond en zei zegt dat hij 2 is Scheve mond niet dat t super erg is hoor maar k hoop dat hij niet net als de andere paarden 3 uur per dag moeten lopen, verder is het idd een mooie manege, ik ben bij veel manege's geweest maar er zijn niet zo veel manege's die er zo mooi schoon en goed uitzien Haha!

Niet super erg als je op een paard van 2 rijdt?
Waar blijkbaar al heel wat langer op is gereden?

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:00

neej hoor hij is net onder het zadel, maar ik heb zelf ook welleens een 2 jarig paard zadel mak gemaakt, en verder nix meer mee gedaan , is niet super erg hoor maar dat is voor iedereen anders

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:19

Maar op een manege gaat het er vaak toch wel een stuk anders aan toe.
Daarbij, wat is een 2 jarig paard?
Eentje die net 2 is, halverwege de 3 of bijna 3?
En word er gekeken naar het jaar of naar de geboortedatum?

ollivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:55

ik denk dat hij wel 2,5 is ik weet het niet maar de manege houder zal dat wel weten

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:59

ik denk dat harry drie is..
het lijkt me dat hans een paard van 2 niet in de les laat meelopen..
vrijdag liepen er bij jullie les toch nog meer jonge paarden mee?
mirjam zei iig dat dat allemaal 3jarigen waren..
dusja, ik weet het niet

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:58

Zijn er hier nog bokkers die in week 8 op kamp gaan? 22-28 aug? Heel misschien ben ik die week leiding daar met Tjootje dus berg je maar. En anders als ze al leiding genoeg hebben kom ik die week een endurance demo geven.

LoveDunc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 10:03

ollivia schreef:
charonne heet nu kabora! dat vond ik vroeger een leuk paard toen ze er nog maar net was, ik reed er altijd op een keer toen wou ik op stappen en toen begon ze te bokken en te rennen dus ik viel er vanaf, en de volgende dag had ze haar veulen gekregen Scheve mond

Waarom heet ze nu kabora? Scheve mond

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:25

bedoel je een pony, LoveDunc? of een paard?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:51

Vippie schreef:
Zijn er hier nog bokkers die in week 8 op kamp gaan? 22-28 aug? Heel misschien ben ik die week leiding daar met Tjootje dus berg je maar. En anders als ze al leiding genoeg hebben kom ik die week een endurance demo geven.

Oh leuk Viv. Alleen moet ik net die week weer gaan werken. Ik ga proberen langs te komen. Harry is overigens wel drie volgens mij.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:06

Jaaahh gezellieeee....!!!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:23

Misschien kom ik dan ook wel even langs, als ik tijd heb..
op de vrijdag ben ik er iig wel.. dan heb ik altijd les