Ik wist het inderdaad ook nog niet van Rivella, Tjikken en Ferijda. Sneu ook dat plotselinge van Tjikken! Maar Rivella werd al een tijdje niets meer mee gedaan naast fokmerrie toch?
Wel leuk dat Tjasse een fijn huisje heeft gevonden, dat is ook zo'n lieverd.
Zooow ook lang hier niet geweest, moest jullie gewoon weer zoeken!! Maar ook echt zooooo druk geweest, nog steeds wel trouwens! Hoe is het verder met iedereen hier? Wel wat voorbij zien komen, ook op fb(wat ik inmiddels trouwens niet meer heb ) ook allemaal druk als ik het een beetje goed heb begrepen
ja gaat goed marlous! gezellig dat je er weer ben en het topic weer hebt gevonden haha.
ik ga kijken of ik vanmiddag andor kan rijden zonder beugels maar afgrlopen zondag bij het sponsorzwemmen mijn hamstring gekneusd. dus zit van mijn kont tot mijn knieholte ingetaped. maar heb zondag wel 98 baantjes in 1 uur gezwommen en in totaal hebben we 7844.69 euro opgebracht. super veel dus!
Hier gaat het eningzins goed. Druk met studie en werk. Twister natuurlijk en nog een ander paardje erbij. Een wat oudere ruin, die graag nog een rondje hobbelt . Vooral heeft hij graag aandacht en knuffels en staat in Zevenaar.
Helaas gezondheid wat minder, weer veel buikklachten, vandaag echo van mijn darmen gehad. En ook komen er nieuwe astma testen.
Heee haalloo! hoe gaat het hier? Ik heb zooooveel zin om even lekker een ritje te maken, zit al de hele week in de boeken bah! Overmorgen ga ik langs iemand om te kijken of ik een klik heb met een paardje, die ga ik dan 2 keer per week rijden (gelukkig zonder vergoeding, dit vraagt iedereen tegenwoordig, belachelijk! je helpt mensen juist maar ach). dus ben heel benieuwd:) xxxxx
Hier gaat het redelijk. Momenteel in een flinke dip. Ik woog 76 en nu 83 terwijl er niet veel verandert is in mijn leefstijl. Ik zie door de bomen het bos niet meer. En ik ben ontzettend bang dat mijn bmi straks in juni te hoog is en ik niet meer een operatie mag hebben
Kan ook komen doordat er juíst niets veranderd is Andrea. Je lichaam is aan je nieuwe levenstijl gewend. Zo fietst mijn moeder elke dag 45 heen en weer hetzelfde terug naar dr werk en loopt ze 2x pw een uur hard maar zij valt ook niet meer af. Gewenning! Misschien kan je iets in je routine omgooien?
Hey iedereen, Leuk zeg Fee,weer een paardje Balen andrea, ik denk idd wat Yessica zegt.
Ik krijg vandaag de uitslagen van Astma testen, bloedprikken en een buikecho ( nee niet zwanger). Astma om te kijken of ik de goede medicatie heb, bloedprikken voor allergie testen,en echo was omdat ik inmiddels al 3 weken buikpijn heb, ook ontlasting is niet goed. Darm werkt traag, en nou zijn we aan het uitzoeken waarom.