Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MoOtJuHh schreef:Urbiezira: Vind ik NIET leuk
Ben wel van plan om op stal rond te blijven hangen en ook misschien voor een kleine vergoeding te gaan mesten, wandelen, losgooien, longeren, in de wei zetten, etc. Maargoed, de kans dat daar mensen op af komen is ook weer niet heel groot. Als alles met school een beetje op orde is ben ik ook van plan weer een bijrijdpaard te zoeken, ga nu misschien een vriendin helpen met haar paard.
Blanket schreef:Jeetje, da's schrikken Urbiezira!*Vind ik niet leuk* Waar ga je nu staan?

manonfleur schreef:Maartje...
Was je bij Jurgen?
Hij mag lekker van zijn pensioen genieten en misschien vanaf volgend jaar als stoere pony voor mijn neef(je) fungeren. Dat was sowieso het plan, maar had eigenlijk nog liever een jaartje het bos in geweest enzo.
Hij blijft maar hoesten (ook al zijn we 1000x bij Jurgen geweest) en nu heeft hij er als klap op de vuurpijl ook nog conjuctivitus (slijmvliesontsteking van het oog) bij! Volgende week dinsdag gaan we naar Utrecht om een bronchoscopie te laten maken om te kijken wat er nou precies aan de hand is...
Hopelijk niks ergs...
Vermoed het eigenlijk niet.
Wil in eerste instantie ook gewoon weer lekker bezig zijn met paarden, vergoeding of geen vergoeding. Lekker contacten leggen, ervaringen uitwisselen, ervaring opdoen, etc. Maar wat naar dat het niet lekker gaat! Er is niks te vinden als oorzaak van het hoesten? Weet niet of je paard op stro staat? Want dat van mij was de afgelopen week heel droog en stoffig. Kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is, veel sterkte.
Eigenaresse was per ongeluk vergeten de ketting los te maken. Dus ik werd gebeld (was op mijn werk, dus had mijn telefoon niet bij de hand) uiteindelijk heeft een rijgenootje zelf de ketting losgemaakt. Pfeeeew (hij had anders waarschijnlijk de boel afgebroken...)DaphneR93 schreef:Hoi, ik was 2 weekenden geleden op wedstrijd bij Wennekers. Ondanks dat er zoveel paarden staan is het er wel echt gezellig! Viel me op dat er nog lekker veel paarden buiten stonden iets wat bij ons niet meer kan. En het bos is echt heerlijk zo dichtbij!
Vraag me alleen iets af en dat zullen jullie vast wel weten. Hoe is de controle, als je paard bijvoorbeeld ziek is. Merken ze dat dan wel net zo snel op? Kan me voorstellen dat daar heel veel personeel werkt dus dat ze je paard ook minder goed kennen. Ben je daar een 'nummertje' of valt dat in praktijk erg mee? Moet zeggen dat het bos erg aantrekkelijk is, de prijs ook. Alleen de westernbak was erg zwaar maar daar hoef je natuurlijk normaal niet in te rijden perse (met inrijden moest dat wel)
Ik heb er nu ongeveer 3 maanden gestaan en heb heel wat contacten erbij.
DaphneR93 schreef:Hoi, ik was 2 weekenden geleden op wedstrijd bij Wennekers. Ondanks dat er zoveel paarden staan is het er wel echt gezellig! Viel me op dat er nog lekker veel paarden buiten stonden iets wat bij ons niet meer kan. En het bos is echt heerlijk zo dichtbij!
Vraag me alleen iets af en dat zullen jullie vast wel weten. Hoe is de controle, als je paard bijvoorbeeld ziek is. Merken ze dat dan wel net zo snel op? Kan me voorstellen dat daar heel veel personeel werkt dus dat ze je paard ook minder goed kennen. Ben je daar een 'nummertje' of valt dat in praktijk erg mee? Moet zeggen dat het bos erg aantrekkelijk is, de prijs ook. Alleen de westernbak was erg zwaar maar daar hoef je natuurlijk normaal niet in te rijden perse (met inrijden moest dat wel)