gaan jullie allemaal naar de Olympisch spelen kijken 2 aug komt de paardensport .
Ik weet nog niet of ik ga kijken
Flurk
Geplaatst: 27-07-12 15:10
AndreaB schreef:
Is er iemand die die maandag 6 augustus een avondbeurt met mij wil ruilen?? Ik ga dan naar Walibi en weet nog niet hoe laat ik terug ben en mn verzorgster moet tot later werken. Ik kan ruilen tegen een andere doordeweekse avondbeurt of een beurt in het weekend
Is goed Pris! Knal ik ze er volgende week zondag op en haal jij ze er maandag weer vanaf Deal?!
Ik ga je nog niet feliceteren Flurk, want dat schijnt ongeluk te brengen, maar wel alvast een fijne dag gewenst
Denk dat ik de OS ook grotendeels zal missen. Maar hoor vanzelf wel of we het goed doen of niet
Straks lekker BBQ-en bij mn vriendinnetje. Ze is afgestuurd en geeft een klein feestje Hoop dat het droog blijft, want erg veelbelovend ziet het er niet uit
Helaas ga ik morgen op 'vakantie' Flurk! Ik zit tot dinsdag in een hotelletje in Scheveningen. Lekker uitwaaien en misschien komt er nog wel een zonnestraaltje! Heel misschien dat ik nog een WIFI-verbinding heb op mijn PSP of mobiel, maar dat zien we dan wel! Tot volgende week!
Jammer dat er niemand mee kon dus ben ik maar in de rijbaan gaan mennen en heb redelijk lekker gement en wilde daarna uitstappen maar toen ging er een stal genoot naar buiten en ben ik stukje mee gereden het was zo gezellig dat we het hele blokje maar samen gereden hebben dus pony heeft wel veel km gemaakt haha