Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik sprong echt een gat in de lucht!!! Wil nu alleen wel graag weten hoeveelste ik ben geworden, zit sowieso bij de eerste 3. Nu gaan we lekker uit eten bij de pizzeria!
hij zag er wel erg bleek uit, vond m wel zielig. Maar dr was ook n vriend uit vianen komen fietsen en daar knapte die toch wel van op. En toen ik dr net was kwamen dr ook nog 2 meiden uit ze klas(denk ik xD) binnen dus toen zijn me ma en ik maar naar huis gegaan
veel plezier ooh jou kop was echt goud waart! Whahahahahaha
mag zo wel n toetje en dan ga ik maandag me gerutje weer kopen
en ik juli/augustus wil ik n nieuwe paardrijgarderobe kopen
eindelijk nieuwe broek en lekker wat shirtjes! 

Joen nog een wedstrijdje met Nienke op Erato gedaan haha!
en iemand heeft de eerste rit Doenja gehad maar die as zo onrustig, tweede rit Whisper maar die was haar ook te onrustig en de laatste rit ging degene op Jazz niet mee dus heeft ze die op Jazz gedaan

Dus even stukje opnieuw gedaan. Het paard wat voor mij zat, een schimmel (meisje wat er op zat kon ik ook nog eens...) die vond de bijzet echt niet grappig, hij klapte bijna achterover toen die in de bak stond. Dus die heeft zonder bijzet gelopen. Maar dat meisje zat de hele tijd te meppen joh niet normaal en zat hem in te houden en dan opeens heel groot aanspringen in galop enzo....dus dat was wel heel irritant. Nou na me proef moest ik heel lang wachten op de prijsuitreiking, die was pas om 15.45. Eerst deden ze categorie 1....duurde erg lang dus voor mijn categorie aan de beurt was. Ze gingen eerst de 4 namen noemen die door waren naar de kwartfinale. Nou er waren er al 3 door....waarvan 1 uit me les....en toen ging ik me al instellen dat ik niet door was. En toen noemde die mijn naam opeens!!!!
Oohh ik sprong echt een gat in de lucht, kon niet helemaal normaal meer lopen
Nou daarna nog even een groepsfoto gemaakt met de mensen van onze manege en even wat winaarsfoto's
En toen spullen pakken en weer naar huis