Heb k straks misschien nog keuze ook uit 2 scholen als ze me in Rotterdam ook aannemen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb k straks misschien nog keuze ook uit 2 scholen als ze me in Rotterdam ook aannemen...
, ze was erruuuug voorwaarts, dus veel tempocontrole geoefend, halthouden, wachten, overgangen...
Dus kan mijn kont niet meer keren hier, en er staat nog een deel in mijn broer zijn bus... Geen idee hoe dat mijn broer morgen mijn keuken eruit wil halen en ergens neer wil zetten want er is gewoon domweg geen plek meer. Maar goed..ik ga van groen en geel naar wit en chroom.. tis vooruitgang. Esther28 schreef:Haha gewoon over t balkon flikkeren...is de snelste weg naar beneden
Serada schreef:Esther28 schreef:Jeuh mn deken is gewassen en gefixt terug......Mag ook wel na een maand
Pfft waarom duurde het zo lang dan?
Esther28 schreef:Nou omdat:
Ik em ergens eind mei gebracht heb en hij 9 juni (2 weken later) klaar zou zijn.. ik even gebeld op 9 juni of ie ook echt klaar was (zevenhuizen zit nou niet echt om de hoek)...ehm nou nee hij is wel gewassen maar nog niet gemaakt...Ok en hoelang gaat dat duren? Nou volgende week moet ie wel klaar zijn...ok, kom ik volgende week....Goed ik sta dus in de winkel en check even of alle reparaties zijn uitgevoerd...nee dus....1 vergeten.....maar de naaister was er pas volgende week weer, dus dan is ie volgend weekend weer klaar....nou das lekker, maar dan kom ik volgende week weer terug....en dat was dus vandaag...al met al heeft ie dr dus een maand gelegen voor het allemaal goed en wel geregeld was.