! hahah Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! hahah
. dan zou ik het ook niet weten ,
.. Denk dat een deken er vrij weinig mee te maken heeft.
. Best lastig om hem dan
skyline schreef:naja haar karakter is normaal braaf en sloom , ik voer der onbeperkt hooi met een 1 hele schep muesli per dag met wat zeewier & knoflook poeder er door :p ,en ze komt gewoon 5 uur perdag buiten.
meestal heeft deken vrij er wel wat mee te maken.
een paard wat een wintervacht heeft kan zich zonder deken veel beter tegen de kou beschermen dan een paard dat geen winter vacht heeft en kan daardoor ook frisser zijn
.
Kirsten_S schreef:Ligt ook per karakter en hoe de situatie verder is. Als ik thuis rijd , dan is Ringo heel anders en dan
reageert hij zijn frisheid af door bakkabouters te zoeken. En als ik op de manege rijd waar het altijd druk
is en overal geluid is, jaaa dan is het bulldozer die steeds harder gaat lopen. Best lastig om hem dan
te rijden met je benen want dan wordt het op dat moment erg tegenstrijdend been geven en ophouding
geven met je handen of stelling nemen. Daar moet ik dus nog aan werken die balans te vinden!
Sabinee__ schreef:skyline schreef:naja haar karakter is normaal braaf en sloom , ik voer der onbeperkt hooi met een 1 hele schep muesli per dag met wat zeewier & knoflook poeder er door :p ,en ze komt gewoon 5 uur perdag buiten.
meestal heeft deken vrij er wel wat mee te maken.
een paard wat een wintervacht heeft kan zich zonder deken veel beter tegen de kou beschermen dan een paard dat geen winter vacht heeft en kan daardoor ook frisser zijn
Als ik denk aan frisser denk ik aan energieker. Een paard met of zonder deken zou geen verschil moeten maken met energie toch?
Als het om energie gaat zou het kunnen liggen aan het 19 uur per dag op stal staan.

dus was wel ff trotss op mijzelf en Frans gaf ook complimentjes dus was wel ff fijn! Volgende week nog een keer haha!