Vera, je bent echt héél kippig dat je niet eens je fluoriserende jas herkent
@Buuf: Héérlijk. Heb heel mooi weer gehad, en afgelopen maandag stond ineens mijn ventje voor mn neus Vakantie kon niet meer stuk. Wat een prachtig horloge
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik moet zo lachen om dat blije droge hoofd van me nichtjeee.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 22-08-10 14:13
nog een leuk nieuwtje... Banjer en ik gaan in oktober een slipjacht rijden... er worden GEEN ECHTE DIEREN OPGEJAAGD EN/OF VERMOORD...
De jachtvereniging van Soestdijk komt bij ons in het dorp een demo geven en wij mogen (dankzij de paardenvereniging hier) meerijden... we mogen over de hindernissen heen als de vereniging er voorbij is (we mogen ze niet in de weg rijden), maar we kunnen ook altijd om te hindernissen heen, de route is ook vanaf de weg goed te volgen... en als ik merk dat het teveel is voor Banjer, dan kunnen we er altijd tussentijds mee stoppen
Nouw Em, eerlijk gezegd durfde ik gewoon echt niet meer op Cliche... Sowieso niet op een paard... Ben echt heel erg geschrokken...
Nou Melis, eerlijk gezegd...IK weet hoe dat voelt hoor..!! Maar omdat ik Bibi de schuld niet kan geven, paarden denken nl niet zo na als wij... MOEST ik er wel weer op... En zo is dat bij jouw ook..
Doet bibi ook mee? Dan stem ik gwn terug natuurlijk!
MerensBibi
Geplaatst: 22-08-10 15:18
Wilde vanaaf even een buitenritje gaan maken.. Kan natuurlijk wel, als je een leuk regenpak aantrekt....Buienradar zegt, dat het ergse niet over ons hoofdje gaat, maar ja...Gaan we dat geloven?!
Laatst bijgewerkt door MerensBibi op 22-08-10 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt
MerensBibi
Geplaatst: 22-08-10 15:19
__Melis__ schreef:
Doet bibi ook mee? Dan stem ik gwn terug natuurlijk!
Neujjj...Die is al zowieso de allermooiste....Sneu voor de andere..