Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rianne67 schreef:Ik ben daar jaaaaaaaren terug ook eens op ponykamp geweest, en ik vond het SUPER! Ook toen reden ze indd met kussenhoezen met stro om ervoor te zorgen dat de paarden geen schimmel krijgen, vond het best een slim idee.
We werden heerlijk bezig gehouden met allerlei leuke dingen. Ik had toen een hele lieve haflinger, weet zelfs nog hoe hij heet! Bassie... En ik mocht een paar keer op een driejarig paard, nu ik ''groot'' (haha grapje) ben vraag ik me wel of hoevaak er al iemand anders op dat paard had gezeten aangezien ik aangelijnd mee naar buiten ging. Maar hij was wel braaf en ik vond het natuurlijk helemaal leuk!
Veel plezier, komt vast goed!

Citaat:en om te zegen dat de paarden en pony's het slecht hebben bij ons, dan nodig ik je uit kom een keer kijken, alle paarden glimmen staan onder de appels.
Goof schreef:Citaat:en om te zegen dat de paarden en pony's het slecht hebben bij ons, dan nodig ik je uit kom een keer kijken, alle paarden glimmen staan onder de appels.
Ik ben enkele jaren terug bij van Loon geweest (met eigen paard weliswaar) en heb uiteraard een kijkje in de stallen geworpen bij de manegepaarden. Deze stonden echter helemaal glimmen van de appels en gelukkig te kijken.
Ze zaten allen (!!) onder de drukplekken en enkelen hadden op de ellebogen dikke bulten van het liggen op harde ondergronden (niet genoeg stro dus aanwezig...).
Nee, voor geen goud zou je me daar op een paard krijgen.
Maar allen een fijn kamp gewenst, je zult vast veel plezier hebben