Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar hij bleef heeeel lief bij jack staan
En daarna gingdie lekker gek doen
amanda1980 schreef:Marissie, is bijna geen doen. Is denk ik al gauw 20 kilo. Daarom doe ik het zelf ook niet met de fiets.
Anous morgen rijd als het goed is morgen een keer en woensdag of donderdag rijd er nog iemand. (Sorry ben je naam kwijt). Zaterdag wil nanda missschien nog wel een keer rijden en daarna moeten we maar kijken of er nog meer nodig is.
Iig fijn dat je het wel aangeboden hebt.
Gr
Mallow schreef:Oh nouja anous, als jij t wil doen is ook goed hor, als je niet kan sms/bel mij dan even, ik ben morgen vrij, zal je even m'n nummer pmen
beetje ondeugend missch
Vindt wel leuk dat hij eindelijk wat meer los komt, vooral met Ollie en Chi gaat hij nu ook meer spelen
Binar schreef:Soph, Marley is niet stoutbeetje ondeugend missch
Vindt wel leuk dat hij eindelijk wat meer los komt, vooral met Ollie en Chi gaat hij nu ook meer spelen
Ik zei ook ondeugend haha het was super grappig! ik vind het ook echt leuk dattie eindelijk een beetje los komt. Je ziet dattie echt met je wil spelen en dat is echt leuk om te zien
amanda1980 schreef:Is toch prima. Hebben we voorlopig om de dag iemand.
Gaan we van het weekend kijken of er nog meer gereden moet worden?
Nanda, vind jij het goed dan om zaterdag weer wat op te halen?
) 
(Amanda mijn naam is wel makkelijk ik heet ook amanda (van tankie), ik kan helaas geen zout halen ben wel thuis maar moet wel werken
eventueel zou ook woensdag avond nog kunnen a.s dat beter uitkomt...
jeeeeejamanda1980 schreef:Hoi hoi,
Nan, ik weet nog niet of ik zaterdag ook kan komen. Ik weet nog niet of me kids thuis zijn of naar hun pa gaan. Ik laat het je nog wel weten. Ben wel super benieuwd naar het halster!!!!! Oja en meneer heeft in zijn tussen deken een winkelhaak getrokken grrrrrrr. Gaat lekker he. Deken nr 2 nu al. Maar goed, die maken we wel. Of ik kijk je moeder lief aan hihihi. Die is er vast beter in als ik. Ik prik meer in me vingers als in de stof.

haha 2dagen niet geweest en 9pagina's bij te lezen!