Nicole1995 schreef:Anke,woon je in die flat die daarbij staat bij de kazerne?
nee hoor (niet de Berhard flat) Ik woon in Kogerveld )de volgende rotonde en dan de wijk in, maar de wind staat deze kant op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Aaaaaaaah Pieter Post.... met zijn vriend, verdiend de kost.meelen schreef:Hoi Winnitou![]()
Wat ben jij hier op een vreemde tijd, hihihi
ja he, kind zit heerlijk dvd van pieterpost te kijken. en af en toe zitten we te knuffelen, hij is wat hangerig/moe en ik heb last van mijn keerl en zeer prikkende ogen (oh is er dan toch iets aan de hand op het Berhardplein , de balkon deur staat nl open).
Gaan we een weekendje weg zul je zien worden we ziek
meelen schreef:myou schreef:ik wist niet dat een topic was voor alles mensen die op veldt rijden of een paard hebben.
![]()
Maar ik rijd alleen op amnege veldt want geld voor een paardje heb ik niet.
Wat wil je een meisje van 12 jaar...
Dag Myou.
Speciaal voor jou, is er een ook een topic van Veldt, kijk maar
[MHK] Het Jeugdige Manege Veldt
ATE schreef:myou schreef:ik wist niet dat een topic was voor alles mensen die op veldt rijden of een paard hebben.
![]()
hier zitten alleen oude wijven ahhhahaahahahahah

winnitou schreef:meelen schreef:PRIO 1 8897 8864 0290 0291 7600 7731 7633 7637 7875 7861 8733 8730 7638 8862 8860 7641 8861 8638 HOVD INZET COMPAGNIE (Ondersteuningspel: ja) GMK PRINS BERNHARDPLEIN 112 ZAANDAM
Dat was de melding, misschien word jij er wijzer van?!
oh ik dacht dat jij dat wel snapte, ik werd er niet wijzer van nl, maar jij bent ervaringsdeskundige op dit gebied.
(is een baan op de meldkamer niet iets voor jou

ATE schreef:myou schreef:ik wist niet dat een topic was voor alles mensen die op veldt rijden of een paard hebben.
![]()
hier zitten alleen oude wijven ahhhahaahahahahah

Nicole1995 schreef:Ik heb een collega die is bij de vrijwillege brandweer geweest,zal eens ff vragen voor je hahahaha,kun je de termen je alvast eigen maken....
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb een collega die is bij de vrijwillege brandweer geweest,zal eens ff vragen voor je hahahaha,kun je de termen je alvast eigen maken....
Antwoord betekenis PRIO 1
Prio 1; Het voertuig mag zich in het verkeer gedragen als voorrangsvoertuig en dus gebruik maken van blauwe zwaailichten en akoestische signalen (sirene). Dit wordt toegestaan in situaties waar een mensenleven bedreigd wordt of kan worden of waar aanzienlijke schade aan (onroerende) goederen dreigt.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb een collega die is bij de vrijwillege brandweer geweest,zal eens ff vragen voor je hahahaha,kun je de termen je alvast eigen maken....
Antwoord betekenis PRIO 1
Prio 1; Het voertuig mag zich in het verkeer gedragen als voorrangsvoertuig en dus gebruik maken van blauwe zwaailichten en akoestische signalen (sirene). Dit wordt toegestaan in situaties waar een mensenleven bedreigd wordt of kan worden of waar aanzienlijke schade aan (onroerende) goederen dreigt.

winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb een collega die is bij de vrijwillege brandweer geweest,zal eens ff vragen voor je hahahaha,kun je de termen je alvast eigen maken....
ik ken ook een van de brandweermannen die nu op de meldkamer werkt, wil hem ook wel vragen om verklarende lijst... kun je vast oefenen