Tytje schreef:Hahha, ik zie het helemaal voor me.Ja, we moesten ook wel lachen, we zaten er zowat met ons gezicht in!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Hahaha, dat komt er waarschijnlijk op te staan als pasen en piksteren op één dag vallen. Maar het zijn dezelfde tijden als anders met feestdagen.LIQUITA schreef:Ja, zit enorm te gapen. Komt vast van het rondje, hihi.
Niet van het rosé-biertje ??![]()
Was wel errug lekker hoor. Super idee van je. Was helemaal vergeten dat de kantine dicht zou zijn.
Ik kon op de site echt niets vinden over openingstijden tijden de paasdagen.

LIQUITA schreef:Hahaha, dat komt er waarschijnlijk op te staan als pasen en piksteren op één dag vallen. Maar het zijn dezelfde tijden als anders met feestdagen.
LIQUITA schreef:
De APPELTAART wordt gebakken door:......
ATE
Ate - 113 x
Liquita - 89 x
Mntj - 63 x
Meelen - 54 x
Xan - 49 x
Sandra - 42 x
MiltonB - 40 x
Winnitou - 29 x
Nicole1995 - 13 x
Tytje - 2 x
Sanniiy16 - 2 x
natuur5D - 1 x
Benookduiker - 1 x
Smuidra - 1 x
Incognito - 1 x
Om niet te vergeten:
Part 1: [MHK] Manege Veldt
Part 2: [MHK] Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2
Part 3: [MHK] Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3
Part 4: [MHK] Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!
*In de koekjes van het leven zijn de VELDTSCHATJES de stukjes chocola.
*Het leven is als Bokt.nl en een doos bonbons – je weet nooit wat je eruit zal halen.
*Van chocola alleen kan een man niet leven – een VELDTSCHATJE wel.
*Er is geen oprechtere liefde dan de liefde voor paarden en chocola.
*Bokt.nl en chocola is niet alleen voor bij het ontbijt.
*Na een reep chocola kun je iedereen vergeven, zelfs een VELDTSCHATJE.
*Bokt.nl en Chocola helpt altijd; in goede en in slechte tijden.
*Op de vriendschapsbank moet regelmatig chocola gestort worden.
*Bokt.nl en Chocola is geen kwestie van leven of dood – het is veel belangrijker!
VEEL PLEZIER in Part 5, en vergeet niet: BOKT & CHOCOLA is goed voor je lijf!!!

xan schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, dat komt er waarschijnlijk op te staan als pasen en piksteren op één dag vallen. Maar het zijn dezelfde tijden als anders met feestdagen.
Toch vindt ik het gek. Er komen toch steeds nwe mensen die willen toch ook weten hoe het werkt.
Al die andere jaren (met verzorgpaarden) lette ik niet op die openingstijden, want dan ging ik nooit heen.
Nu wilde ik het wel weten en kon ik het nergens vinden
xan schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, dat komt er waarschijnlijk op te staan als pasen en piksteren op één dag vallen. Maar het zijn dezelfde tijden als anders met feestdagen.
Toch vindt ik het gek. Er komen toch steeds nwe mensen die willen toch ook weten hoe het werkt.
Al die andere jaren (met verzorgpaarden) lette ik niet op die openingstijden, want dan ging ik nooit heen.
Nu wilde ik het wel weten en kon ik het nergens vinden
.