Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urko schreef:Ja hier nog een laarbrugger! Ik zat op die chagerijnige schimmel, momo, en carlijn heeft me gister avond gemaild dat ik de 2 weken 9 aug. tm 22 aug mag komen begeleiden dus ik ben erbij! De hele manege deed me denken aan de manege waar ik altijd had gereden, zelfs de kampen leken er super veel op! En dat was altijd super, dus ik heb er zeker zin in!!!
Iemand al wat meer gehoord?
Urko schreef:@ tante trien: Ik was stront cchagerijnig op de terug weg, want mn bluetooth deed niet wat ik wilde dus kon niet draadloos bellen... 2.5 uur geen aanspraak gehad (oke oke.. in de mac drive wel) terwijl ik op heenweg lekker met vriendlief hebben kunnen kletsen (zie die niet zo veel ivm werk en stage van beide). Maargoed veilig thuis, vond het toch wel spannend zo weid weg met de auto alleen! Welke weken ga je nou?
@kim: ik ga 9 tm 22 aug, geen idee welke weken dat zijn, geloof 6 en 7?
Niemand nog iets meer gehoord?
Urko schreef:jij hebt echt een goed weekend gehad man!
mijne was, brak en ontzettend langdrading, had meer een date met de a50....
deze week weer... moet morgen en donderdag naar arhnem, dus hallo a50 hier ben ik weer!!
cp112 schreef:Nou dames ik weet niet helemaal zeker of ik erbij ben. Zit in dubio, vind Laarbrug een erg leuk kamp maar er zijn toch wat dingen die mij dwars zitten. Bij dat je als leiding zijnde les moet geven (aan een club van zo 10 kinderen) Ik vind persoonlijk dat lesgeven behoord tot een instructie die ervoor gecertificeerd is.... En de buitenritten begeleiden is wel leuk, maar ik heb het eerder gedaan maar dan als achterhoede, een groep van 10 kinderen is veel in je eentje als je er geen ervaring in hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier en daar een beetje onverantwoord vind.... Maar dat is mijn mening. Ik ben nu ook bij een ander kamp aan het kijken, Klein Oever. Daar les ik nu ook dus misschien dat ik daarheen ga.
cp112 schreef:Nou dames ik weet niet helemaal zeker of ik erbij ben. Zit in dubio, vind Laarbrug een erg leuk kamp maar er zijn toch wat dingen die mij dwars zitten. Bij dat je als leiding zijnde les moet geven (aan een club van zo 10 kinderen) Ik vind persoonlijk dat lesgeven behoord tot een instructie die ervoor gecertificeerd is.... En de buitenritten begeleiden is wel leuk, maar ik heb het eerder gedaan maar dan als achterhoede, een groep van 10 kinderen is veel in je eentje als je er geen ervaring in hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier en daar een beetje onverantwoord vind.... Maar dat is mijn mening. Ik ben nu ook bij een ander kamp aan het kijken, Klein Oever. Daar les ik nu ook dus misschien dat ik daarheen ga.
jarrah schreef:Leuk om te zien hoe dit topic blijft lopen!
Ik heb er zelf eigenlijk wel een beetje van af gezien! Het lijkt me nog steeds erg leuk, maar op de een of andere manier is de roep naar tijd voor mezelf op dit moment wel erg hard en wil ik daar ook eigenlijk wel even naar luisteren
Misschien een andere keer!!
Veel succes iedereen die het nog wel gaat doen en als ik volgend jaar alsnog wil zal ik dit topic gewoon weer eens voor mezelf naar boven halen en hoop ik tegen die tijd ook een stukje van jullie ervaringen erin te lezen!!
Phylos schreef:jarrah schreef:Leuk om te zien hoe dit topic blijft lopen!
Ik heb er zelf eigenlijk wel een beetje van af gezien! Het lijkt me nog steeds erg leuk, maar op de een of andere manier is de roep naar tijd voor mezelf op dit moment wel erg hard en wil ik daar ook eigenlijk wel even naar luisteren
Misschien een andere keer!!
Veel succes iedereen die het nog wel gaat doen en als ik volgend jaar alsnog wil zal ik dit topic gewoon weer eens voor mezelf naar boven halen en hoop ik tegen die tijd ook een stukje van jullie ervaringen erin te lezen!!
ik zie er inderdaad ook een beetje vanaf, heb nog niet echt iets gevonden wat me heel leuk lijkt... en ik vind mijn eigen paard toch wel wat belagnrijker..wil wel goed voor mijn paard kunnen zorgen en genoeg aandacht kunnen geven...en hem dus niet thuis laten maar ik wil ook niet dat ze de hele dag op een vreemde stal moet staan waar constant 100 kinderen lopen