Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ClooneyManon

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 14:57

nieuwe pagina

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 14:58

ik heb eigenlijk geen idee of de wedstrijden nog door gaan, ik denk het haast niet?

ClooneyManon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:37

in iedergeval eind jaruari wel en dan ben ik van de partij Tong uitsteken

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:40

Hahahahahahahahahaha, hoe snel iets hier van oor tot oor gaat is echt ONVOORSTELBAAR! Wauwie! Ik heb geen geheimen, iedereen mag weten hoe ik er over denk, heb net uitgebreid mijn verhaal gedaan..

Jammer dat het zo moet gaan maar goed...

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 15:42

Inderdaad, ERG jammer Knipoog

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:53

komop jongens laten we nu eerst maandag even afwachten ik heb ook een nood plekje voor als het echt nodig is maar maak er toch ook nog geen gebruik van.
Het kan er zeker beter op worden maar dat moet dan ook wel gebeuren soms word het belooft en niet waar gemaakt helaas dit geldt niet alleen hiet maar overal.
Laten we het nu weer gezellig houden daar is deze site voor bedoeld.
Fenna geef je met een hoop gelijk met wat je schreef maar het maakt voor sommige wel degelijk uit wat de stal prijs gaat doen en wat we ervoor terug krijgen.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 15:54

Ik zal hier iig NOOIT meer iets negatiefs neerzetten Knipoog

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:55

welkom terug trouwens Fenna en welkom Ilona Doei! Doei!

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:58

Verdrietig
Ben bang.
Ik had nu ook nou weer niet zo erg bedoeld..

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:51

Welkom terug Fenna, leuk dat je er weer bij bent, en wat een binnenkomer hahaha, heel verhaal.

Ik vind dat Sylvia gelijk heeft, laten we maandag maar eens afwachten en nog een hoop dingen die gezegt zijn, ben ik het helemaal mee eens, bijvoorbeeld: gelijk weggaan is een paniekreactie en vind ik zelf ook niet verstandig...
Maar ben het ook eens dat er wel gedaan moet worden wat er allemaal beloofd gaat worden. En dat is eerst zien dan geloven!

Ik ben het over het voeren nog altijd niet eens. Vermageren heeft niet alleen maar met eten te maken. Bovendien vlogen de ponies altijd door de bak heen en toen is er afgesproken dat ze minder bix krijgen. Biks is overigens alleen energie en heeft niks te maken met het dikker of dunner worden van de ponies. En dat ligt ook niet alleen aan het hooi. Jullie vergeten even dat deze ponies totaal geen spieren hebben! dan vallen ze automatisch al wat in, dit is wat anders dan vermageren, ze zijn niet erg vet, maar mager zijn ze ook niet.... DIT IS MIJN MENING, dus jullie mogen daar uiteraard anders over denken.

verder ben ik gewoon erg benieuwd hoe het maandag gaat verlopen, zal wel een kippenhok worden hahaha, hoop dat ze wel de mogelijkheid krijgen om hun verhaal te doen voordat iedereen 100 vragen op ze af vuurt. hahaha

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:56

ClooneyManon schreef:
gaan de wedstrijden wel gewoon door als olga weg is?

Ik heb net mijn startkaart aangevraagd dus dit schoot bij mij ook gelijk door mijn hoofd... haha
ik heb het aan Theo gevraagd en die antwoordde dat de wedstrijden hoogstwaarschijnlijk gewoon blijven!
dus dat zal wel super zijn Haha!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:03

ik heb een nieuwe magnetron, in deze kun je pizza-broodjes NIET hetzelfde bereiden als een pizza HAHAHAHA ze zijn echt niet te eten....

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:18

FenDT schreef:
Hahahahahahahahahaha, hoe snel iets hier van oor tot oor gaat is echt ONVOORSTELBAAR! Wauwie! Ik heb geen geheimen, iedereen mag weten hoe ik er over denk, heb net uitgebreid mijn verhaal gedaan..

Jammer dat het zo moet gaan maar goed...

Nathaliia schreef:
Ik zal hier iig NOOIT meer iets negatiefs neerzetten Knipoog

http://www.horsevision-ruitersport.nl/

Gezien de vermelding op de website en even googlen op manege Austerlitz is dit topic al snel gevonden, hierdoor zijn jullie opmerkingen voor veel mensen te lezen. Het is dan zo bij de personen waar het over gaat! (Dit is een van de nadelen van internet)

Ik hoop dat de wedstrijden georganiseerd blijven worden en dat het voor jullie allemaal positief uit zal pakken!
Voor iedereen een succesvol, sportief en gelukkig 2009!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:34

Het zijn ook geen geheimen hoor rhijnauwen! Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil en als je iets op internet zet weet je at de hele wereld het kan lezen! Iedereen mag voor zijn mening uitkomen maar wat ik dan een beetje jammer vind is dat zoiets over de telefooin doorgebeld moet worden, poe hee. En nu mag een bepaald persoon waarschijnlijk voorlopig niet op de manege komen. Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt veeeeeel te ver gaan! Iedereen mag zijn mening geven, we leven in een vrij land. En als iemand die mening niet waardeert of het er niet mee eens is is dat jammer, maar daar ga je geen mensen mee van de manege af gooien zeg. Ik hoop dat dit een opwelling was en niet serieus bedoeld, we zullen het morgen merken.

oja Silvia, ik snap dat als de stalling omhoog gaat dit voor sommige mensen zeker een probleem za vormen. Maar ik zei het meer omdat er echt 3 pagina's over stalverhoging vol werden gepraat terwijl er echt nog NIKS duidelijk is! En dat vond ik een beetje onzin snapt u! Knipoog

Bedankt voor de verwelkoming, ik voel me gelijk weer thuis! Haha! Een heeeerlijk warm bad hahahaha...

Ylona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:41

nickyforever schreef:
welkom terug trouwens Fenna en welkom Ilona Doei! Doei!

haha dankjewel Haha!

& over al dit gedoe hier, ik denk meestal hetzelfde als me zus!
en ik hoop ook dat de wedstrijden doorgaan, zeker.
we zullen het zien mensen!!!!!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 20:45

Pfoe, en kan het nu weer ergens anders over gaan? Lachen

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:47

linda2008 schreef:
Welkom terug Fenna, leuk dat je er weer bij bent, en wat een binnenkomer hahaha, heel verhaal.

Ik vind dat Sylvia gelijk heeft, laten we maandag maar eens afwachten en nog een hoop dingen die gezegt zijn, ben ik het helemaal mee eens, bijvoorbeeld: gelijk weggaan is een paniekreactie en vind ik zelf ook niet verstandig...
Maar ben het ook eens dat er wel gedaan moet worden wat er allemaal beloofd gaat worden. En dat is eerst zien dan geloven!

Ik ben het over het voeren nog altijd niet eens. Vermageren heeft niet alleen maar met eten te maken. Bovendien vlogen de ponies altijd door de bak heen en toen is er afgesproken dat ze minder bix krijgen. Biks is overigens alleen energie en heeft niks te maken met het dikker of dunner worden van de ponies. En dat ligt ook niet alleen aan het hooi. Jullie vergeten even dat deze ponies totaal geen spieren hebben! dan vallen ze automatisch al wat in, dit is wat anders dan vermageren, ze zijn niet erg vet, maar mager zijn ze ook niet.... DIT IS MIJN MENING, dus jullie mogen daar uiteraard anders over denken.

verder ben ik gewoon erg benieuwd hoe het maandag gaat verlopen, zal wel een kippenhok worden hahaha, hoop dat ze wel de mogelijkheid krijgen om hun verhaal te doen voordat iedereen 100 vragen op ze af vuurt. hahaha

Dikgedrukt:
Sorry, maar heb jij Djingiz wel eens gezien?!! Het kan wel zo zijn dat de pony's geen spieren hebben (dat hebben ze inderdaad ook niet) maar dan hoeven ze nog niet zó mager te zijn! En wouter, schnabbel, tommy en pino hebben ook geen spieren en die zien er toch wat normaler uit! De andere pony's zijn dus blijkbaar gevoeliger voor het eten wat ze krijgen dus ik vind dat daar dan op ingespeeld moet worden, door wie dan ook!

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:14

Ik heb net olga aan de telefoonm gehad en het is één groot misverstand.
De pony's krijgen te weinig eten voor wat ze doen, vindt zij ook. Als ze meer voer willen moet theo ietsjes meer betalen maar zij is gewoon goed voor de pony's want in de zomer heeft ze ook veel voor de pony's gedaan.
Ik biedt me exuses aan en ga niet meer over olga praten en we wachten af wat er maandag gezecht wordt.
Als ik hier nog wat plaats zet ik wel iets leuks neer over bruintje ofzo. Lachen
Ik ben wel opgelucht en ik ga morgen na me les het er nog even over hebben.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:08

@ Fenna: Oke Djingez is wat mager, maar je geeft zelf al aan dat andere ponies er een stuk beter uit zien, dan blijft de eerste opmerking, dat alle manege ponies vermagerd zijn en dat bruin jr te weinig eten krijgt, dus onterecht!

maar ik denk dat we dit onderwerp beter kunnen laten vallen, om het gezellig te houden. Ik denk niet dat het nodig is om elkaar aan te vallen door alle gebeurtenissen... VIND JULLIE NOG STEEDS LIEVE MEIDEN HOOR Haha! hahaha al komt dat in deze discussie niet zo over.

En Fenna ik vind dat je groot gelijk hebt: Als je iets op internet plaatst (waar dan ook) weet je al dat het voor heel de wereld zichtbaar is, ik schrijf alleen iets als ik dat echt zo vind, en wie het dan leest.... moeten ze zelf weten! Ik mag mijn mening geven waar, wanneer of aan wie dan ook.... Dus ik vond je opmerking hierover heel sterk!!!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:19

@ NATAL.......

denk je dat wij dekjesverslaafd zijn????????????

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:20

nou vanaf nu denk je dat niet meer..........

ik was even aan het googlen en toen vond ik ergens deze foto bij iemand in zijn profiel hier op bokt:

Afbeelding

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:21

we mogen dus nog wel even doorgaan met kopen en verzamelen hahahaha Haha!

ik tel er zo al 45 op die foto en dan heb ik die 2 bontjes niet eens meegerekend
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 02-01-09 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 22:22

Ja klopt, die had ik ook al is gezien Knipoog

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:23

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 22:25

Nee echt NIET!