Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ClooneyManon schreef:gaan de wedstrijden wel gewoon door als olga weg is?
FenDT schreef:Hahahahahahahahahaha, hoe snel iets hier van oor tot oor gaat is echt ONVOORSTELBAAR! Wauwie! Ik heb geen geheimen, iedereen mag weten hoe ik er over denk, heb net uitgebreid mijn verhaal gedaan..
Jammer dat het zo moet gaan maar goed...
Nathaliia schreef:Ik zal hier iig NOOIT meer iets negatiefs neerzetten
nickyforever schreef:welkom terug trouwens Fenna en welkom Ilona![]()
linda2008 schreef:Welkom terug Fenna, leuk dat je er weer bij bent, en wat een binnenkomer hahaha, heel verhaal.
Ik vind dat Sylvia gelijk heeft, laten we maandag maar eens afwachten en nog een hoop dingen die gezegt zijn, ben ik het helemaal mee eens, bijvoorbeeld: gelijk weggaan is een paniekreactie en vind ik zelf ook niet verstandig...
Maar ben het ook eens dat er wel gedaan moet worden wat er allemaal beloofd gaat worden. En dat is eerst zien dan geloven!
Ik ben het over het voeren nog altijd niet eens. Vermageren heeft niet alleen maar met eten te maken. Bovendien vlogen de ponies altijd door de bak heen en toen is er afgesproken dat ze minder bix krijgen. Biks is overigens alleen energie en heeft niks te maken met het dikker of dunner worden van de ponies. En dat ligt ook niet alleen aan het hooi. Jullie vergeten even dat deze ponies totaal geen spieren hebben! dan vallen ze automatisch al wat in, dit is wat anders dan vermageren, ze zijn niet erg vet, maar mager zijn ze ook niet.... DIT IS MIJN MENING, dus jullie mogen daar uiteraard anders over denken.
verder ben ik gewoon erg benieuwd hoe het maandag gaat verlopen, zal wel een kippenhok worden hahaha, hoop dat ze wel de mogelijkheid krijgen om hun verhaal te doen voordat iedereen 100 vragen op ze af vuurt. hahaha