ja maar nou zeggen ze net tegen mij dat ik wél kan mailen ben ik eindelijk een beetje gerustgesteld en nou kan het weer niet ? Dan word het dus niks voor mij ik heb geen fax dus :S
Ik fax het ook.. Mijn vader doet dat morgen op z'n werk.. Maar je kan wel gewoon posten maar dan is die er waarschijnlijk pas zaterdag of maandag... En das wel minder...
En in welke week gaan jullie..? Ik ga in week 11.. en mijn tweede keuze is 10C
Laatst bijgewerkt door MeAndManuel op 15-01-09 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt
ik word helemaal gek ik moet gewoon bijna janken omdat ik gewoon nu al weet dat ik niet eens meer op hoef te sturen als ik het zo hoor.... wat voor info word er gevraagd op het formulier heel misschien kan mijn vader het faxen..
Noraly..: Je combinatie nummer word gevraagt.. Je persoonsnummer en hoeveel winst je heb geloof ik. Als je naar pagina 1 gaat daar had iemand een reactie gegeven en daar stonden de weken in van vorigjaar.. Zij heeft er een link bij gedaan en als je in die link naar beneden scrollt dan kan je het inschrijfformulier van vorig jaar vinden..
MeAndManuel
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 21:55
EvitaHitalia schreef:
Voor als je paard niet op stro mag of iets anders. Toch?
als ik dat vast allemaal in een mailtje zet voor mijn vader dat ie dat allemaal heeft en hem dan bel als eht erop staat dat hiij het invult en het faxt; zal het dan goed komen?